..: Student Agency začne jezdit do Ostravy :..
Student Agency Brno - Od ledna 2006 chce začít společnost StudentAgency provozovat pravidelnou osobní autobusovou dopravu na lince Praha - Ostrava. Chce se stát konkurentem Českých drah, které zde nasadí na vybrané spoje soupravy pendolino. Jízdenky na "žluté autobusy" budou začínat od 190 Kč (noční spoje). V současné době zde jezdí společnost CapitalExpress, jejíž ceny jízdenek začínají od 290 Kč. Přijde-li na tuto trasu StudentAgency, tak se již CapitalExpress rozhodl, že přestane na této lince jezdit.
StudentAgency jezdí na vnitrostátních linkách od 5.1.2004 (Praha - Brno). Kvůli konkurenčnímu tlaku zavedly i ČD, a. s. na této frekventované trase relační slevu za 130,- (v případě EC/IC 160,-) Kč.
Kromě trasy do Brna jezdí S.A. např. do Plzně či Liberce a orientuje se také na zahraniční spoje.

Zdroj : iDnes.cz - 13. října 2005 Pendolinu přibude konkurence - autobusy

CSPSV | 15.10.2005 (21:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Intercity
16.10.2005 (17:34)  
Student Agency nemá a nebude mít evidentně šanci zlikvidovat Pendolino (popř. IC/EC) dokud nebude D47 hotova (a to bude trvat jeste hodne, hodne dlouho :-))))
honzík
16.10.2005 (15:00)  
No já rozhodně nebudu jezdit autobusem, když pendolino je tak krásné moderní a pohodlné. To byhc musel být na hlavu. 4 a půl hodiny v autobuse by můj žalůdek moc nesnesl.
Web
16.10.2005 (12:14)  
A jak by to jako mel regulovat? To ze CD koupil Pendolina je snad malo? Jedine s konkurenci muzou prijit lepsi ceny a standart cestovani.
Karel Vlach
16.10.2005 (11:35)  
Omlouvám se za zbrklost:
"poměr mezi autobusovou a železniční dopravou" :-)
Karel Vlach
16.10.2005 (11:33)  
Jen bych poopravil "žluté" autobusy určitě záchod mít budou byť zvláště na tak dlouhé trase je jeho reálné použití sporné.
Překvapuje mě, že i liberální státy na západ od našich hranic různými nástroji "regulují" v dálkové dopravě poměr mezi autobusové a železniční dopravě ve prospěch té druhé zatímco náš stát který má k liberálnímu hodně daleko činí když už téměř opak. Bohužel je toto chování pro státy tzv. východní evropy typické.
Libor
16.10.2005 (11:24)  
Jak mam o vlaky strach, tak v tomto pripade si tez myslim, ze CD vyhrajou Praha-Ostrava a zpet i bez Pendolina. Staci kdyz "zakaznik" SA zazije jednu bouracku (zdrzeni), o to v zime neni nouze a pak si srovna komfort vlaku s busem no a ma jasno. A to nemluvim o zenach (bez zachodu 4 hodiny = problem) a kuracich.
16.10.2005 (9:56)  
Ještě si dovolím otravovat, protože mé stařecké myšlenky potvrdil i student - přikládám komentář ze stránek vlakpage:

Komentář ze dne: 16.10.2005 00:09:45 Reagovat
Autor: neregistrovaný - Morgenstern (@)
Titulek: Jednoduchá volba
Jakožto pro studenta do 26 let je pro mě volba velmi jednoduchá: Pendolino. Klidně si i připlatím těch 60 korun, hlavně, že se nebudu 4 a půl hodiny mačkat v autobuse. Navíc stejně do Ostravy jezdit v nočních hodin nehodlám, takže i ten rozdíl v ceně bude vlastně zanedbatelný.
16.10.2005 (9:43)  
Přátelé, v této relaci (jako obyvatele Prahy, či Ostravy) by mně žluťásci vůbec nevzrušovaly a Moloch může v klidu chrápat. Jestliže budu normální občan, který tuto cestu minimálně jednou za dva měsíce absolvuje, pak za stejné peníze - 233 Kč a o půl hodiny kratší dobu pofrčím klasickým IC a tu bagetu s kafem nebo co tam dávají si připlatím a dám v klidu bez obav, že se se mnou ta žlutá rakev někde obrátí na sřechu. Pokud budu podnikatel, tak už vůbec, protože si připlatím Pendolino a ty dvě stovky rozdílu se časově dvakrát až 5x vrátí, protože i ten nejubožejší živnostník pod čtyři stovky na hodinu nedělá. Nezkoumal jsem jízdné studentů, ale ti určitě z cenových důvodů nebudou muset přesedlat, když ten výkřik techniky mají taky za 250 jako žluté rakve. Nebo snad SA dává slevy pro studenty?
Pokud ten pasovský (nebo čí dnes je) plátek hovoří o konkurenci, pak osm autobusů není konkurence, ale doplněk stravy pro ty co neznají cestu na vlakové nádraží. Osm autobusů je půl jednoho vlaku na této relaci a to zde jezdí vlak IC každou hodinu a ve dvouhodině proložený courákem R s přestupem v Přerově.
Jiná věc je na relacích směr Liberec, Jihlava, Chomutov a Karlovy Vary, zahraniční - Linec, Mnichov a Norimberk. Tady by se měl Moloch zamyslet co s tím. Pustí to žluťáskům, nebo bude chtít splnit Paroubkův výkřik o financích do železniční infrastruktury?
registrovaný uživatel Brumla
16.10.2005 (7:34)  
Add Troll: Na autobusy se myto nema vztahovat. Nebo se pletu?
registrovaný uživatel mike
16.10.2005 (4:32)  
jo, relacni ceny by se mely skutecne v dalkove doprave udelat vsude a na kilometrickou vzdalenost by se mohly CD vybodnout.

platit podle toho, jak se pred 120 lety nekde natahla trat, je uplna blbost (zvlaste kdyz za to obvykle clovek plati jeste i podruhe a to delsi jizdni dobou).
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko