Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Related news

10.11.2005 (22:21)
Duška by měl někdo spíš trefit do palice...
10.11.2005 (20:40)
Tak nějak si pořád říkám, jestli je tohle opravdu cesta správným směrem...
10.11.2005 (20:33)
Když si do IDOSu hodím Praha - Brno, tak mi i po tomto datumu vyhodí relační slevu.
10.11.2005 (20:00)
M:
V principu bych s vami mozna souhlasil, pokud by ovsem ona zadouci podpora zeleznice zaroven nutne neznamenala podporu CD. Za danych okolnosti a s danym subjektem by to totiz nebylo nic moc jineho, nez vyhazovani
Jako primer bych pouzil nase slavne zdravotnictvi (v jedne z prazskych nemocnic jsem nejaky cas pracoval, do dnes jsem v kontatku, na zaklade pozorovani si troufam tvrdit): problemem neni v prve rade nedostatek financi, jak se snazi nekteri tvrdit, ale jejich spatne (nehospodarne) vyuzivani. Situaci prakticky vubec nepomuze, kdyz se do systemu prilije vice penez, i kdyby je nekdo nekde vycaroval. System potrebuje ucpat diry, aby z neho penize netekly. Ostatne nemohu se zbavit dojmu, ze soucasny stav deravosti je natolik kriticky, ze cim vice lijete, tim vice vyteka a mene zustava... Takze je potreba pozavirat par cinovniku, zbytek vesmes vyhodit, najmout nove koste, co dobre pomete a naucit makat personal, ktery zbyde (trochu zjednodusene) a to napric od ministerstva az do posledni okresni nemocnice (sem tam to bude asi mit vyjimku).
Predpokladam, ze CD bude podobne socialisticka a bude potrebovat: krach nebo alespon radikalni ocistu. Jinak muzete vymyslet ulevy, lit do toho ponize, ale kde nic, tu nic.
Kdyz budu konkretni, tak uz jenom toho naroda, co tam pobira vyplatu a jeste vetsi kvantum naroda pozivajici nebyvalych vyhod. Kdyby autobus SA zpola zaplnili pracovnici a jejich rodinni prislusnici "zadarmo", tak by se to za tu cenu taky neuzivilo. Nedavno me zaujalo vypraveni cestovatele pana Zikmunda: rodina ajznbonaka se mohla tesit na tri volnasky rocne, takhle poporve vyjel s bratrem az k samotnym hranicim CSR a zacala se v nem od detstvi probouzet touha cestovat. Neco podobneho obnovit a ani se nebude stavkovat, protoze Duska trefi slak, ze se sahlo na svatou kravu.
V principu bych s vami mozna souhlasil, pokud by ovsem ona zadouci podpora zeleznice zaroven nutne neznamenala podporu CD. Za danych okolnosti a s danym subjektem by to totiz nebylo nic moc jineho, nez vyhazovani
Jako primer bych pouzil nase slavne zdravotnictvi (v jedne z prazskych nemocnic jsem nejaky cas pracoval, do dnes jsem v kontatku, na zaklade pozorovani si troufam tvrdit): problemem neni v prve rade nedostatek financi, jak se snazi nekteri tvrdit, ale jejich spatne (nehospodarne) vyuzivani. Situaci prakticky vubec nepomuze, kdyz se do systemu prilije vice penez, i kdyby je nekdo nekde vycaroval. System potrebuje ucpat diry, aby z neho penize netekly. Ostatne nemohu se zbavit dojmu, ze soucasny stav deravosti je natolik kriticky, ze cim vice lijete, tim vice vyteka a mene zustava... Takze je potreba pozavirat par cinovniku, zbytek vesmes vyhodit, najmout nove koste, co dobre pomete a naucit makat personal, ktery zbyde (trochu zjednodusene) a to napric od ministerstva az do posledni okresni nemocnice (sem tam to bude asi mit vyjimku).
Predpokladam, ze CD bude podobne socialisticka a bude potrebovat: krach nebo alespon radikalni ocistu. Jinak muzete vymyslet ulevy, lit do toho ponize, ale kde nic, tu nic.
Kdyz budu konkretni, tak uz jenom toho naroda, co tam pobira vyplatu a jeste vetsi kvantum naroda pozivajici nebyvalych vyhod. Kdyby autobus SA zpola zaplnili pracovnici a jejich rodinni prislusnici "zadarmo", tak by se to za tu cenu taky neuzivilo. Nedavno me zaujalo vypraveni cestovatele pana Zikmunda: rodina ajznbonaka se mohla tesit na tri volnasky rocne, takhle poporve vyjel s bratrem az k samotnym hranicim CSR a zacala se v nem od detstvi probouzet touha cestovat. Neco podobneho obnovit a ani se nebude stavkovat, protoze Duska trefi slak, ze se sahlo na svatou kravu.
10.11.2005 (19:51)
Na K-reportu si vylévá srdíčko Milankewar, kterého si jinak vážím. Ale prý mu je málo 16 tisíc čistého za ježdění s 810kou, kdy on dokonce musí i papírovat(sic!).
Fakt nevím, v jakých iluzích se u ČD žije. Nechci sahat lidem z dep do svědomí, ale opravdu vesměs nevědí, co to znamená PRACOVAT. Tu práci by zvládla polovina lidí a ještě kvalitněji, kdyby se tam pracovalo jako jinde. A teď čekám, kolik lidí od Duška se na mě sesype, protože oni přece dřou. No jo, ale jen výjimky, zbytek totiž ani neví, jak se jinde maká...
Fakt nevím, v jakých iluzích se u ČD žije. Nechci sahat lidem z dep do svědomí, ale opravdu vesměs nevědí, co to znamená PRACOVAT. Tu práci by zvládla polovina lidí a ještě kvalitněji, kdyby se tam pracovalo jako jinde. A teď čekám, kolik lidí od Duška se na mě sesype, protože oni přece dřou. No jo, ale jen výjimky, zbytek totiž ani neví, jak se jinde maká...
10.11.2005 (19:41)
Nuz... Ja jsem nenapsal nic jineho. Jen jsem reagoval na to, ze neni pravda, ze CD by byly dotovane a SA ne a kdyz se Roland ptal, kolik ty naklady jsou, tak jsem mu odpovedel. A pak myslenku, za kterou si stojim a to tu, ze podpora zeleznicni dopravy by, byt za cenu dotaci, mela byt ve statnim zajmu.
Ze CD a trh jsou dve odlisne planety, tak to nepopiram ani v nejmensim...
Ze CD a trh jsou dve odlisne planety, tak to nepopiram ani v nejmensim...
10.11.2005 (19:24)
M a spol:
Velmi oblibena pisnicka a nerad vam beru kreane sny a zbozna prani. Ale pouze v nakladech na dopravni cestu to neni!
Podtstanymi faktory neni jenom ona zla naftova lobby, ktera ve vsech patrech spolecnosti bojuje proti "modre nadhere" (nebo jak tomu molochu kazdy rika) a prosazuje naftogumove zajmy.
Problemu CD je samozrejme cela rada a vesmes budou ruzne souviset, ale patri mezi ne: nehospodarnost, nepruznost, prezamestnanost, neefektivita...
Jinymi slovy. I kdyby platil bus dopravce stejnou cenu za dopravni cestu prepocteno na sedadlo dopravniho prostredku, tak by to pravdepodobne i se ziskem nezajel stale jeste draz nez CD (bez dotaci, at se narovnaji ty podminky ze) a to i presto, ze zeleznicni doprava ma (teoreticky by mohla mit) citelne nizsi naklady na cestujicicho, protoze jich proste jednim vrzem muze prepravit mnohem vice.
Predpokladam, ze to co CD pozere na dotacich (vc. nepravidelnych jako je sem tam par miliard na umazani dluhu) je vice, nez pouhy poplatek za dopravni cestu.
Suma sumarum: je to cerna dira na penize. V tom je problem a ne jinde...
Velmi oblibena pisnicka a nerad vam beru kreane sny a zbozna prani. Ale pouze v nakladech na dopravni cestu to neni!
Podtstanymi faktory neni jenom ona zla naftova lobby, ktera ve vsech patrech spolecnosti bojuje proti "modre nadhere" (nebo jak tomu molochu kazdy rika) a prosazuje naftogumove zajmy.
Problemu CD je samozrejme cela rada a vesmes budou ruzne souviset, ale patri mezi ne: nehospodarnost, nepruznost, prezamestnanost, neefektivita...
Jinymi slovy. I kdyby platil bus dopravce stejnou cenu za dopravni cestu prepocteno na sedadlo dopravniho prostredku, tak by to pravdepodobne i se ziskem nezajel stale jeste draz nez CD (bez dotaci, at se narovnaji ty podminky ze) a to i presto, ze zeleznicni doprava ma (teoreticky by mohla mit) citelne nizsi naklady na cestujicicho, protoze jich proste jednim vrzem muze prepravit mnohem vice.
Predpokladam, ze to co CD pozere na dotacich (vc. nepravidelnych jako je sem tam par miliard na umazani dluhu) je vice, nez pouhy poplatek za dopravni cestu.
Suma sumarum: je to cerna dira na penize. V tom je problem a ne jinde...
10.11.2005 (19:16)
"I když odmyslím silniční (ne)poplatky vs. plné krytí nákladů na dopr. cestu u železnice"
M, Pražák: Čtete vy vůbec? Popsal jsem to stejně jako vy, vím o tom faktu a v mezích svých možností se snažím s tímto něco dělat, ale pořád mi nějak uniká, proč to dokže jezdit SA za 1/3-1/4 nákladů ČD....
M, Pražák: Čtete vy vůbec? Popsal jsem to stejně jako vy, vím o tom faktu a v mezích svých možností se snažím s tímto něco dělat, ale pořád mi nějak uniká, proč to dokže jezdit SA za 1/3-1/4 nákladů ČD....
10.11.2005 (19:07)
6.smysl - SA je ale dotovan extremne - skrze absenci silnicni dane (nebo dalnicnich poplatku v nehumorne forme - proste poplatku za uzivani silnic). A to prinejmensim.
Ale stale plati, ze kdyz neco neni videt, tak to jakoby neexistuje, ze..?
Ale stale plati, ze kdyz neco neni videt, tak to jakoby neexistuje, ze..?
10.11.2005 (19:04)
No silnicni znamka... Kolik to pro autobus dela? Dvacet haliru za kilometr? Tak nic...
Ze za neco se vlaky kupovat musi chapu. Je ale otazka jestli by nemelo byt ve zajmu statu investovat do zeleznicni (nebo vodni; kdyby to u nas slo) dopravy na ukor silnicni. Vystavba koridoru nebo nedej boze dalnic se taky nikdy nezaplati (ne pri jizdnem jake mame) a presto se dela, stejne jako se nezaplati detska hriste nebo co ja vim co jeste. To by ale bylo na dyl a hlavne nas stat ma prefenci jasnou a to je doprava silnicni, takze je diskuse zbytecna:-(
Ze za neco se vlaky kupovat musi chapu. Je ale otazka jestli by nemelo byt ve zajmu statu investovat do zeleznicni (nebo vodni; kdyby to u nas slo) dopravy na ukor silnicni. Vystavba koridoru nebo nedej boze dalnic se taky nikdy nezaplati (ne pri jizdnem jake mame) a presto se dela, stejne jako se nezaplati detska hriste nebo co ja vim co jeste. To by ale bylo na dyl a hlavne nas stat ma prefenci jasnou a to je doprava silnicni, takze je diskuse zbytecna:-(
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










