Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Související zprávy

11.11.2005 (9:53)
2pozorovatel: muj osobni nazor je, ze ja vlakem do Brna uz nepojedu. A zase je tu ta ropa :) ja treba cetl clanek o vzrustajici tezbe ropy mimo OPEC a ze cena ropy muze brzo klesnout k 20 dolarum/barel ... a kde je pravda :)
11.11.2005 (9:34)
Tak jak čtu tu celou diskuzi od začátku, ta mi jdou na mysl různé otázky - třeba - kde berou všichni jistotu, že najednou budou jezdit všichni s busem, IC přes Vysočinu s časem srovnatelným s koženkou jezsí stále plnějším - vím ze zkušenosti, vozy na R (některé) jsou ale pohodlnější než IC, není na všech koženka a nesmrdí po kuřácích, bus je o syndrom turistické třídy, mozkovou embolii - fuj - nohy si nenatáhneš, v busu se nedá prakticky číst atd.
Jinak je zajimavé, jak řada argumentů je jak by vypadla s novin a TV proboha udělejte si vlastní názor a nepapouškujte cizí, viz vliv antireklamy na ČD jak je vidět zabírá. A že volná ruka trhu vše vyřeší je taky iluze - spíš bych čekal, kdy začnou krachovat busy, ona nafta levnější nebude - kdo nevěří ať si na webu najde povídání o ropné špičce.
Jinak je zajimavé, jak řada argumentů je jak by vypadla s novin a TV proboha udělejte si vlastní názor a nepapouškujte cizí, viz vliv antireklamy na ČD jak je vidět zabírá. A že volná ruka trhu vše vyřeší je taky iluze - spíš bych čekal, kdy začnou krachovat busy, ona nafta levnější nebude - kdo nevěří ať si na webu najde povídání o ropné špičce.
11.11.2005 (8:55)
Jak to tak tady čtu tak se nemůžu ubránit dojmu, že už je OPRAVDU nejvyšší čas, aby v dálkové železniční dopravě začal podnikat také někdo jiný, než ČD. To pak uvidíte, jak se ČéDé budou moct přetrhnout, aby se taky ukázaly. Ale bohužel na to nemají (hlavně lidi) - viz též dobré argumentace "xyz", s jehož názory se téměř bez výhrad ztotožňuju.
11.11.2005 (7:05)
Waszyn: tak, nekde se stala chyba... Nevim jak vypada ta silnice, ktera to spojuje, ale dalnice to neni... Takze to srovnani ma podle me cenu, pokud na druhe strane bude Pha-Ova, kde ma vlak trumfy ve svych rukach. 180 mozna konkurenceschopnych je, ale clovek o tom nemusi vedet. Neni to prijit a jet za 180
Skalicak: je to jednoduche; protoze by to nejezdilo z Prahy:-)
Skalicak: je to jednoduche; protoze by to nejezdilo z Prahy:-)
11.11.2005 (0:31)
Dneska, resp. včera, jsem šel přes Holešovické nádraží na metro na Florenc zrovna ve chvíli, kdy tam přijíždělo Bmzové EC z Aarhusu-Padborgu. Normálně bych samozřejmě dal vždy přednost EC před busem (kterým jsem mimochodem dojel do Brna za 2h 15min). Ale k věci-většina mezinárodních busů má zastávky v Brně i Praze - proč se nemůže právě např. EC 370/371 otočit až do Brna? Ráno bych navrhoval odjezd do Phy tak ve čtvrt na šest...(rychlíky přes Vysočinu jsou k ničemu, krysa by mohla jedit právě na těchto EC místo R665?+R876 s vmax. 140).
Co se týče té cenové politiky, tak ta je dle mého názoru globálně deformováná - ty tři (cenové) mně v tomto jen utvrzují.
Co se týče té cenové politiky, tak ta je dle mého názoru globálně deformováná - ty tři (cenové) mně v tomto jen utvrzují.
10.11.2005 (23:33)
musim se ozvat, dle meho nazoru cena z KMB 180 Kc je konkurenceschopna. Pokud drahy nabidnou neco vic nez hnusnou kozenku a 4 hodiny pres vysocinu + 3 denne EC pres Trebovou. Priklad bych si vzal napriklad z IC Varsava-Krakov, ktere stoji cca 500 Kc za cca 300 km a jezdi plne. Servis jak v letadle, bezkonkurencni cas, pripojky na notebooky vsude, napoje zdarma, atd. Proste jak v letadle.. Bus pritom jezdi mnohem levneji, ale ty IC jsou plne.
jestli se koridor delal za X giga tak,ze to bus zajede rychleji,tak se nekde stala chyba.
jestli se koridor delal za X giga tak,ze to bus zajede rychleji,tak se nekde stala chyba.
10.11.2005 (23:05)
Ale vzhledem k tomu, že zatím chybí oficiální zpráva, bude třeba relační sleva nahrazena jinou nabídkou. Každopádně to ale dost smrdí - skvělý vánoční dárek pro S. A. ve chvíli, kdy většina ostatních autobusových dopravců na této trase zkrachovala. Žluté rakve mohou v klidu zahájit provoz v třicetiminutovém taktu. Šimonovský je na takové kšeftíky specialista.
10.11.2005 (23:01)
Ať jdou do prdele.
10.11.2005 (22:39)
No to je výborný!!! Takže se lidi budou zase vracet k autobusům!!! Zdražování KMB, rušení relačních slev, zdražování SO-NE. . . Úžasný!!! Je vidět o co jde vrcholovému managenentu ČD. Ty řadoví zaměstanci na to pouze doplatí! Nechápu, proč se diskriminují pravidelní cestující. Je jasné, že jde pouze o likvidaci železnice. Místo toho, aby se na ní lidé přitahovali. Mě to štve!!! Páprdové si myslí, že se z jejich Pendolina za 500,- (600) Kč všichni poser... Je to škoda...
10.11.2005 (22:31)
ad TomJoh
ing. Peléšek Vladimír, tel. 9722 33232 > pelesek@gr.cd.cz
ing. Čech Tomáš, tel.9722 32125 > cechT@gr.pha.cd.cz
ing. Peléšek Vladimír, tel. 9722 33232 > pelesek@gr.cd.cz
ing. Čech Tomáš, tel.9722 32125 > cechT@gr.pha.cd.cz
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










