Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Související zprávy

11.11.2005 (12:11)
Zustane jich u vlaku presne tolik, co nemaji auto a bus v dobu kdy budou chtit uz bude plny:-)
11.11.2005 (11:32)
mam otazku, kolik lidi zustane u vlaku, po zruseni RS. Vlaky sice ted jezdi plny, ale jestli nejsou plny prave kvuli tak lakave cene? Zdrazeni o vice jak 100% a pri absolutnim zmrazeni nabizenejch sluzeb je ...
11.11.2005 (11:06)
prasman: no vidis, a cestoval bys s tou spolecnosti podruhe? i kdyz by tech SL11 mela jen 90% a obcas by byla sance na nejake IVECO nebo Neoplan, kterych by mela 10%? stejne je to kdyz rodinka s detma chce jet po dlouhe dobe na vylet vlakem, prijede B250 a do vlaku uz samozrejme podruhe nevlezou :)
11.11.2005 (10:25)
pardón Karosa ŠL 11
11.11.2005 (10:22)
jen taková glosa k nákladům. Pořád se tu mluv /resp. píše/ o daních /resp. nedaních/ pro silniční dopravce a jejich zvýhodnění. Ano toto zvýhodnění je nepochopitelné a bezprecedentní. Ale podle mého vychází ze samotného středu světa našeho, kde kol atomia rozmístění v chrímech světla moudří mudrcové sedí a mudrují/většinou formátem *.doc nebo *.pdf/. A tito mudrci nad námi bdí a chrání nás před nebezpečenstvím světa veškerého. Leč zpátky k věci a jádru pudla. Ano autobusoví dopravci jsou zvýhodněni ve zdanění, ale jako vše ve světě je tento pakt s ďáblem něčím vykoupen. Abych se zbytečně nerozepisoval pouze naznačím, v případě zájmu a zbytného času v práci dále zareaguji. Tedy představte si cestu autobusem. Přijdete na Florenc a před vás přijede v oblaku dýmu za zvuků nezdravých oprýskaná ušmudlaná Škoda RTO nebo v lepším případě Škoda Š-11. Jaká by byla reakce?
11.11.2005 (10:21)
Ad waszyn - Naprosto souhlasím. Ačkoli se nadále důvodně obávám, že za většinou rozhodnutí (včetně zavedení i zrušení RS) žádná marketiongová úvaha nestojí.
11.11.2005 (10:18)
Nevím, jak někdo může argumentovat tím, že relační sleva byla určitě dumpingová. Skrz KMB jsem zaplatil do Brna 166 Kč, skrz relační slevu 160 Kč. Hlavně ale tento způsob nalákal spousty lidí.
Nezlobte se na me, ale lidi co přispívají na zelpage, nejsou úplně reprezentativní vzorek. Proto jestli většina tvrdí, že vlakem bude jezdit stejně, v reálu polovina lidí uteče
Nezlobte se na me, ale lidi co přispívají na zelpage, nejsou úplně reprezentativní vzorek. Proto jestli většina tvrdí, že vlakem bude jezdit stejně, v reálu polovina lidí uteče
11.11.2005 (10:16)
jedna vec je pritahnout lidi na vlak a druha je vydelat. pokud provozuju a vic bych vydelal (u CD min prodelal) kdyz to provozovat nebudu, tak mi logictejsi prijde, ze drahy budou na teto relaci nabizet drazsi sluzby pro lidi co jsou ochotny si za vlak vic zaplatit a ocekavaji lepsi servis, a ten by jim drahy mely nabidnout. Vozit stovky lidi kozenkou za stejne prachy co stoji SA mi prijde nemoralni, navic kdyz na tom prodelaji.
11.11.2005 (10:07)
ok, tak jinak, muj nazor je ze jedna z mala marketingovejch napadu jak pritahnout lidi na vlak, opet padla. A se zavery si pockam po nadalsi rok a jsem zvedav kolik lidi zustanu u vlaku.
11.11.2005 (10:02)
Ad Mates: Nejezděte, nikdo Vás nenutí. Názorem (nebo nedejbože argumentem) bych ovšem Vaše rozhodnutí nenazýval.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










