Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od úterý 6.12.2005 jsou v provozu internetové stránky pro nový produkt ČD, a.s. - SC PENDOLINO - www.scpendolino.cz. Původně měly být spuštěny již 30.11.2005.Zdroj : www.scpendolino.cz
CSPSV | 6.12.2005 (13:32)
Související zprávy

06.12.2005 (21:34)
Detail pro autory článku: stránka běží již od včerejška. Spustili je ve večerních hodinách...
06.12.2005 (21:30)
No to me popravde pri rychlem prohlizeni nenapadlo. Ten nakup vice listku, takze nezbude nez koupit listky na prepazce.
06.12.2005 (21:01)
:-D Aspon by to odsejpalo :-D Ale urcite by to nebylo na skodu...Ale k tomu Pendolinu, mohli by tam pridat moznost zakoupeni listku pro vice lidi,precejen,takhle kdyz jedou ,nevim, ze tri spolu a kazdej si objednava zvlast,tak, kdo jim zaruci,ze budou vedle sebe? Nikdo :-| :-(
jinak mi prosim vsici tykejte,to vykani je zvlastni
jinak mi prosim vsici tykejte,to vykani je zvlastni
06.12.2005 (20:39)
Heh, kdyby se na to vrhli vsichni, ktere Milane "jmenujete" tak to bude nejmasovejsi akce v dejinach republiky:-))
06.12.2005 (20:37)
Ale jinak myšlenka elektronického nákupu jízdenek je docela dobrá a byla by vhdoná i na ostatní přinejmenším EC/IC, protože komu se chce stát ta fronta,když ví dva týdny předem,kdy a v kolik pojede...Ti, co u drah nemají co dělat by se na něco podobnýho mohli vrhnout
06.12.2005 (20:34)
06.12.2005 (20:30)
jr - presne tak
06.12.2005 (20:25)
musím se přiklonit k názoru, že výběr vlaku dle čísla není štastné řešení, to číslo by mělo vyjít na základě požadavku, kdy a v kolik zákazník chce jet, jako je to při klasickém vyhledávání spojení
Zákazníka číslo vlaku přímo nezajímá, to je jen již upřesňující informace na základě prvotního požadavku
to Johny:
ano jednoduché je sice někam kliknout, ale to může zákazníka odradit
Zákazníka číslo vlaku přímo nezajímá, to je jen již upřesňující informace na základě prvotního požadavku
to Johny:
ano jednoduché je sice někam kliknout, ale to může zákazníka odradit
06.12.2005 (19:44)
Jizdni rad obsahje 6 spojeni kazdym smerem, pricemz o jednoho jsou nejake vysvetlivky. Chapu, ze kdo tri tydny v kuse od vydani noveho JR spi s kniznim JR pod perinou, tak nemuze pochopit, ze tomu nekdo nerozumi, ale kdyz nic, tak je to prace (a mozna chyba) navic - kliknu na datum a system mi odjezdy hodi sam - nemusim se starat, jestli ten muj spoj neni nahodou ten problematicky, ktery v nejaka urcita data nejede, nemusim si vyhledavat, co znamena krizek.
Kliknu, jedu...
Kliknu, jedu...
06.12.2005 (19:39)
Johnny - ta reakce je bohuzel z tech, ktere jsem cekal a zejmena od cloveka, ktery se v tom vyzna. Opakuji, ze normalnimu cloveku je nejake cislo totalne ukradene (a hlavne nevi, co znamena), jeho zajima odjezd, ne nejake cislo. Tesne vedle sice jizdni rad je, ale zase - je to jakasi tabulka - opet znacne neprehledna (v zadnem pripade bych to nepojmenoval "jako na dlani").
Nicmene, pokud autor toho webu mel stejne mysleni jako Johnny, tak chapu, ze to nemuze vypadat jinak...
Jaka zeleznice nebo aerolinka nabizi prodej linek tak, ze si zakaznik vybira cislo vlaku/letu? Pokud je to bezna praxe, tak jsem zatim mel jen "smulu", ze jsem si to vybiral podle odjezdu/odletu...
Nicmene, pokud autor toho webu mel stejne mysleni jako Johnny, tak chapu, ze to nemuze vypadat jinak...
Jaka zeleznice nebo aerolinka nabizi prodej linek tak, ze si zakaznik vybira cislo vlaku/letu? Pokud je to bezna praxe, tak jsem zatim mel jen "smulu", ze jsem si to vybiral podle odjezdu/odletu...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











