Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.
Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.
Zdroj: České noviny
Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Související zprávy

17.01.2006 (19:03)
Darco: a konečně máme jasného viníka, který navíc nemůže mlžit :-) No moc vtipné to vlastně není...
17.01.2006 (19:03)
To Darco: Až na to, že z takovýhle ošklivý pohádky o strašidlu je většinou možné se nějakým, i když víceméně záhadným způsobem, dostat. Pochybuji, že něco takového existuje u Pendolina :-))))
17.01.2006 (16:40)
Všechny problémi začli až když srazili toho dědka. Teď straší a ničí naše Pendolina.
17.01.2006 (16:27)
Kosmider, omlouvam se
17.01.2006 (16:27)
Libi se mi jak je Jakub Kosmindler stale pro nakup "neceho jako ICE". A pendolino neni "neco jako ICE"?!?
17.01.2006 (16:21)
Součástí smlouvy tohoto typu bývá doložka stanovicí, podle jakého práva se budou řešit případné spory. Smlouva může být uzavřena třeba podle rakouského práva, spor bude řešit rakouský soud, resp. arbitráž.
17.01.2006 (15:58)
Teda to čumim,teď sem si všimnul že dráhy už spustily to diskuzní fórum!!!!!!
17.01.2006 (14:58)
sorry ulítla mi závorka,správně je:
to fil(17.1.2006........
to fil(17.1.2006........
17.01.2006 (14:43)
to fil1(7.1.2006 - 12:50): Souhlasim že přitom jak ČD propagujou 680 by to mělo mít zásuvky i v 2. třídě a v první i připojení na net,neškodil by i klasickej žracák.A pokud de o ten výběr a rezervaci konkrétního místa a to i přes net nebo po telefonu na jméno,už sem jim ohledně toho posílal připomínku a bylo mi řečeno že prý je ten e_shop zatím ve zkušebním provozu a že o tom co navrhuju se zatím neuvažuje:-( Tak mám ten pocit,že teprve až nějaký systém zastará v zahraničí,teprve potom může být u nás prosazen jako moderní:-(((((
17.01.2006 (14:35)
Mno zajimave jak tu resite reklamacni rady a zakonem dane povinnosti. Jenze ty se tykaji spotrebniho zbozi, ne prumysloveho. Takoveto kontrakty maji sva vlastni pravidla, ktera jsou soucasti smlouvy. Jen tak mimochodem, pokud by se to resilo podle klasickych zakonu tykajicich se reklamaci, tak zakaznik ma uz nejakej ten patek pravo uz pri prvni reklamaci zadat novy kus misto odstraneni zavady (driv to nebylo). Jinak vraceni penez je po ctyrech ruznych reklamacich, nebo trech na tu samou zavadu. Takze by teoreticky stacilo pozadovat nove soupravy a taliani by byli v prdeli. Nicmene nadavate tu na italske smejdy, ze vsude si na ne stezuji, ale na druhou stranu jezdi v polovine Evropy a treba Virgin trains je take pouziva, i kdyz britskou mutaci. Takze pravda bude nekde uprostred. Mno mozna by asi bylo nejlepsi je vratit a jeste vymahat proplaceni nakladu spojenych s propagaci a s nahradnim provozem:) Pak koupit neco jineho, modernejsiho a bylo by. Je to ale skoda.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











