..: Vrátí se Pendolina výrobci? :..
Pendolino Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.

„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.

Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.

Zdroj: České noviny

Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
dopisovateľ alebo člen ŽP Hawkey  mail  
16.01.2006 (23:32)  
Dave571: dneska na R455 byly nasazeny vozy, ze kterych se mi dela zle jeste ted

Darco: No Patrik Kotas sice narvh design pendolina, ale z jeho narvhu zustalo jen torzo barvneho provedeni. Veskery design je dle navrhu alstomu, ktery pro 7 vlaku odmit delat extra formy pro vyrobu kompozitnich casti cela

Stranger: No nemas pravdu, 680 vychazi z ETR470, ktera jezidla uz v roce 1986. Dalsim faktem je, ze s pendolinama a jejich SW uz meli problemy finove pred cca 5ti lety. Vsechny problemy co meli finove, se objevili i u nasich 680..
16.01.2006 (23:21)  
680 mozna 10 let stary typ - bereme-li to z pohledu zrozeni typu, jaky je prumerny vek u CD bez 680, 30 let? Resp. co je aspon trochu podobne celkove urovni cestovani? (spousta vagonu je urcite pohodlnejsich, ale zaprahnute za konku...) A tak se radeji pise vata i pro zahr.soupravy neb bez ni to asi nikdo neumi.

Niceho ani nikoho se nezastavam, ale budu rad, kdyz v dobe, kdy se o Regiosuku mluvi jako o moderni jednotce pro 21. stoleti, vrati 680 zpet na trat - pro CD to bude krok vpred...

Vsichni tu nadavaji - co je horsi? Vlak vyrobeny v Italii francouzskou firmou, v podobnych typech jezdici v pulce Evropy, nebo ceske zz, na kterem uz hezky dlouho nic noveho samohybneho nestalo (a nepocitajic 680 a mozna Asynchron jeste dlouho stat nebude - natoz aby se to i rozjelo...)
registrovaný užívateľ xAnri05  mail  
16.01.2006 (23:04)  
Panove, myslim, ze jako priznivci zeleznice bychom si meli uvedomit, ze 680ky jsou soupravy jako kazde jine a jejich poruchovost neni o nic veci nez poruchovost Esusu (471) z ceske provenience, jen se o tom nepise :). Staci trochu casu v provozu a ono se to da "do kupy", to je u vseho stejne. Navic snad kazdemu bylo dopredu znamo, ze Pindoliny nemuzou jet Ova-Pha a opacne rychleji nez "klasicke" soupravy nebot to neumoznuji max. tratove rychlosti, ktere plati pro vsechny vlaky stejne, at uz maji bimbavy pojezd nebo ne (zatim, samozrejme). "Rychlost" Pinodlin je hlavne v reklamni kampani a nizsich pobytovych dobach v mensim poctu stanic - tot vse. Ale nezazlivejme to CD. Kouzelnik v manezi dela s laickymi smysly totez a presto to laka stale divaky a Pindi lakaji cestujici a pozornost na zeleznici a to je, oc nam bezi. Cas ukaze...
registrovaný užívateľ HonzaJ  mail  
16.01.2006 (22:49)  
Taky sem patřil mezi zastánce 680tek. Před vánocema jsem jel s IC509 do Olmiku a cesta to byla příjemná. Je pravda, že na zavazadla není moc místa, ale pro nohy je to celkem slušné. Poprvé mě ale celkem na*rali, když místo Pendolina jela na IC570 náhradní souprava. Na místě ČD bych se styděl vybírat 60Kč příplatek na tyto rádoby vozy vyšší třídy. Loni v létě sem jel do tater slovenským IC a musím říct, že to byla vskutku pohodlná cesta. Mnohem lepší vagony než ty naše...
P.S. Taky to, že v ceně příplatku už není místenka je taky pěkně na ho*no. Příplatek IC/EC 60 + místenka 30 = 90 Kč. Fakt děs
16.01.2006 (22:43)  
ČD se omlouvají, že místo pendolina nasazují moderní klimatizované vozy. Co si o tom mám myslet, když 2 hodiny denně dřepím v 810?
16.01.2006 (22:38)  
to Comar: neni potreba na 200km/h vetsi vzdalenost mezi jednotlivymi tk?
16.01.2006 (22:35)  
tak jak už tady někdo nakousnul zabezpečovací sistémi tak jeto daný normou (zákonem) protože máme nejpřísnější v celí evropě. A co se týče vzhledu Pendolina tak navrhnul čech (pouze ty naše) a to jen proto aby bylo vypadalo jako český.
Nakonec stejně zbyde jen jedno pro vedení ČD!!!!!!
16.01.2006 (22:34)  
Trochu odbočím - na odstaveném fóru ČD se objevilo podrobnější vysvětlení. (http://www.cd.cz/findex_e.php?id=5205)

"... Současně se hledají moderátoři z řad pracovníků ČD, kteří by byli ochotni fundovaně odpovídat a případně řídit debatu v jednotlivých tématech dle jejich odbornosti."
16.01.2006 (22:17)  
No dor*dele to si to nemohly rozmyslet dříve?????????Ko*oti jedni to měli radši koupir Německá ICE3 .Talianí vždycky dělaly xindely!!!!!!!!!!!
16.01.2006 (22:13)  
No dor*dele to si to nemohly rozmyslet dříve?????????Ko*oti jedni to měli radši koupir Německá ICE3 .Talianí vždycky dělaly xindely!!!!!!!!!!!
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko