..: Vrátí se Pendolina výrobci? :..
Pendolino Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.

„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.

Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.

Zdroj: České noviny

Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
17.01.2006 (14:21)  
Taky bych ho vrátil a napoupil něco jako ICE atd. Co se týče rekonstrukce vlaku, do to ho bych moc nešel, protože 814-914 vypadá strašně a nemůže konkurovat jednotkám Desiro. Staré vozy bych pořádně vyčistil (myslíšm pořádně) Celé je znova natřel, celé by to stálo pár desítek tisíc na jeden vlak a prodal bych je někam na východ ... a bude klid :o)
17.01.2006 (13:52)  
já bych pendolino vrátil a za prachy rekonstruoval pár lokomotiv a hlavně vagóny... plus bych klidně uvažoval tý 675ce, to vypadá zajímavě...
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
17.01.2006 (13:44)  
No nemysleme si, ze si to Alstom necha jen tak vratit :) .. kdyz bude nejhur, tak se to svede na kompenzator a bude ..
17.01.2006 (13:23)  
V EU jsou v tomhle směru spotřebitelské zákony rozdílné ...
17.01.2006 (13:22)  
Otázka je jestli se Pendoilíno koupilo v Itálii, nebo bylo koupeno v Praze u zastoupení té Italské firmy :o))
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
17.01.2006 (13:18)  
No spatne jsem se vyjadril, tohle plati v cely EU, takze je to vcelku jendo zda se to ridi ceskou nebo italskou legislativou
registrovaný uživatel M 
17.01.2006 (12:59)  
Pokud si koupim v Rakousku boty, tak plati reklamacni rad rakousky nebo cesky..?

Kdyz uz bysme prijali tu ceskou variantu, tak jsem zvedav, jak CD dostanou nahradni zbozi po dobu opravy:-)))
registrovaný uživatel HonzaJ  mail  
17.01.2006 (12:56)  
heh, Italové by mohli jako odškodné poslat zbylé tři soupravy. Ty chyby se podle mě časem odstraní a jednotky budou jezdit v poho...
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
17.01.2006 (12:53)  
Tak to vraceni neni tak snadny. I kdyz je pravda, ze na chybu SW lze reklamovat. Bohuzel, ceska legislativa rika, ze vraceni penez je mozne az pri treti reklamovane zavadde, pricemz se musi jednat vzdy o stejnou zavadu. A takle by se muselo postupovat u vsech vlaku jendotlive
registrovaný uživatel fil 
17.01.2006 (12:50)  
Programové záležitosti neohrožují bezpečnost provozu. Jen jeho pravidelnost. To poškozuje jméno provozovatele. Nikoliv dobré jméno, protože dobré jméno ČD nemají.
Horší by bylo, kdyby docházelo k materiálovým závadám na dvoukolí, podvozcích nebo deformaci skříní. Je třeba donutit výrobce k modifikaci sofwehru vzhledem k našim podmínkám. Času na to měl dost, ale také ČD se tomu měly věnovat podstatně rasantněji. Dále je nutné u všech jednotek provést řadu zkušebních jízd, nikoliv jednou soupravou, která je možná odlišná od ostatních, ale to nikdo asi neví, proč jedna jezdí a ostatní ne.
Navíc by jednotky 680 potřebovaly modernizovat. Nemají v II. třídě přípojky k PC nebo pro dobíjení mob.telefonů, elektronické místenkování. Také v prodejních místech místenek by měl mít cestující možnost vybrat si místo, na jakém by chtěl sedět.
To co převzaly ČD je opravdu zastaralé. Pokud chtějí mít ČD nějakou vlajkovou loď, tak to musí být v provedení současných trendů. Jinak to jsou zbytečně vyhozené peníze.
FIL
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko