Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.
Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.
Zdroj: České noviny
Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Related news

17.01.2006 (12:44)
To zirecek: Na http://www.k-report.net/koridory/provoz3b.htm píšou něco o řadě 675, která by měla vycházet ze 471, jenom by byla dvousystémová a měla dva motorové vozy.
17.01.2006 (12:41)
To George_L: Bohužel je to tak. Taky sem se divil, když mi to pokladní řekla. Je to prý od nového jízdního řádu...
17.01.2006 (12:15)
No nevim jezdim 471 už rok a půl a jen jedna závada kterou odstranili z 5 min.
Pendolina sou stavěný tak aby umožňovali jet rychlej než traťoví výměr. Např. Rumunsko nebo Bulharsko nestavili žádnej korydor a používaj malé Sprinteri které sou taky binbací a jezdí rychlejc. PROČ ASI SOU NAKLÁPĚCÍ!!!!!!
Pendolina sou stavěný tak aby umožňovali jet rychlej než traťoví výměr. Např. Rumunsko nebo Bulharsko nestavili žádnej korydor a používaj malé Sprinteri které sou taky binbací a jezdí rychlejc. PROČ ASI SOU NAKLÁPĚCÍ!!!!!!
17.01.2006 (11:09)
Vrátit - to se lehko řekne. Jenže ono to asi s největší pravděpodobností nejde... Záleží jak je to ve smlouvě.
Jedinou pákou by mohla být mezinárodní arbitráž ČD a.s. proti Italské republice, aby donutila svého výrobce vzít si jednotky zpět a vrátit peníze i s ušlým ziskem a uhradit náklady na arbitráž.
Jedinou pákou by mohla být mezinárodní arbitráž ČD a.s. proti Italské republice, aby donutila svého výrobce vzít si jednotky zpět a vrátit peníze i s ušlým ziskem a uhradit náklady na arbitráž.
17.01.2006 (9:25)
Dle vývoje situace bych 608ky vrátil a vyrobil/překopal koncepci 471ček na dálokovou vnitrostátní dopravu... .
17.01.2006 (7:59)
To HONZA:
Zřejmě mi něco uniklo... Opravdu už není místenka součástí příplatku u vlaků IC/EC? Já jezdím na KMB + místenka.
Jestli tomu tak opravdu je, tak je cesta IC/EC docela drahý špás (při cestě na "normální" jízdenku).
Zřejmě mi něco uniklo... Opravdu už není místenka součástí příplatku u vlaků IC/EC? Já jezdím na KMB + místenka.
Jestli tomu tak opravdu je, tak je cesta IC/EC docela drahý špás (při cestě na "normální" jízdenku).
17.01.2006 (0:00)
Tak tady jsou dalsi obrazky navrhu Patrika Kotase. Ty obrazky jou k nahlednuti na strankach spz.logout.cz
http://spz.logout.cz/gif2005/680_red.jpg
http://spz.logout.cz/gif2005/680_blue.jpg
Jak je patrno, byly navrzeny dve barevne verze. Nicmene ten design je pro me mnohem vic pritazlivejsi nez hranol se skosenym celem ala soucana CD680
http://spz.logout.cz/gif2005/680_red.jpg
http://spz.logout.cz/gif2005/680_blue.jpg
Jak je patrno, byly navrzeny dve barevne verze. Nicmene ten design je pro me mnohem vic pritazlivejsi nez hranol se skosenym celem ala soucana CD680
16.01.2006 (23:52)
Odkazuji na to, co udělaly SBB se svými 454, když na ně přestaly mít prachy-část dodávky prostě vrátily při prvním problému. Proč se to neudělá s líným Pinďou taky?
16.01.2006 (23:49)
Jak už napsal Hawkey český design se bohužel nerealizoval. Zkuste si porovnat vzhled reálného Pendolina a návrh (http://www.arch.cz/obr.php?ja=cz&kod_sub=kotas&id_pro=000054&s=2&id_sou=000651). Která podoba přípomíná 80. léta a která 21. století....
16.01.2006 (23:49)
Stranger: Nemate pravdu, ze na nasich zeleznicich nic noveho krome Pendolino uz dlouho nestalo. Zkuste se treba mrknout na primestskou elektrickou jednotku rady 471... Vsimnete si, ze ma napriklad tranzistorovou regulaci vykonu, coz je oproti tyristorove regulaci u Pendolina vyspelejsi technologie...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











