Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.
Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.
Zdroj: České noviny
Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Zusammenhängende Nachrichten

16.01.2006 (22:13)
ten clanek na vlaky.net je pekne shrnuti :-)
na Panterove argumentaci neco je. Kdyby se misto pendolina koupilo neco levnejsiho (bez naklapeni), tak by mozna zbyly penize na lepsi zabzar. a odstraneni prejezdu na Pardubice-Chocen a Brno-Breclav, coz by umoznilo 200km/h. Vysledna jizdni doba by tim padem byla priblizne stejna i bez naklapeni.
na Panterove argumentaci neco je. Kdyby se misto pendolina koupilo neco levnejsiho (bez naklapeni), tak by mozna zbyly penize na lepsi zabzar. a odstraneni prejezdu na Pardubice-Chocen a Brno-Breclav, coz by umoznilo 200km/h. Vysledna jizdni doba by tim padem byla priblizne stejna i bez naklapeni.
16.01.2006 (22:07)
Jak už tady někdo napsal, 10 let starej krám, místo na nohy není nikde, na větší batoh taky ne. LCD Display jako v busu a ICE není, jídlo z bistra má úroveň hlaváku v Praze. Rychlost 160 je v dnešní době podprůměrná ( nevím na co stavěly koridory za miliardy - asi aby zvýšili rychlost o 20 km/h) To vše by bylo možná OK ... Jen kdyby z toho nedělaly údálost rovnající se roku 1918, jejich promo akce to všechno úplně zhnusí, vítejte na palubě, naše Stewardky ... cesta vlakem se rovna kurzu angličtiny, němčiny a školení výhod ČSA, nakonec i poslechem hudby, jen mě chybí Nohavica po příjdezdu do Ostravy a nějakou tu lidovou v Olomouci :o)))) To vše by dokreslilo ten cirkus! ČD si neuvědomují že servis který poskytují je zcela běžný a o žádný nadstandart se nejedná !!! Všechno kolem dokresluje fakt že obyčejná souprava 3:22 stihne v pohodě taky a to má asi ještě starou kokomotivu s pomalým rozjezdem. Jizdné je drahé a celá tato hračka stála skoro 5 miliard ! Kdyby raději koupili nějaké moderní Siemens nebo tak něco .... A to nezmiňuju to, že to teď nejezdí :o)))
Díky Jakub Košmider
Díky Jakub Košmider
16.01.2006 (21:58)
Ad Jirka Panther opravdu by se toho za ty 4 mld tolik narovnalo ? Tipnu si, ze to budou tak naklady na Chocen-Usti ...
jinak doporucuji clanek na www.vlaky.net, stoji za precteni :-)
jinak doporucuji clanek na www.vlaky.net, stoji za precteni :-)
16.01.2006 (21:57)
Jsou čtyři stupně překvapení:
1) náhradní souprava stihne jízdní doby pro Pendolino, aniž by naklápěla
2) náhradní souprava stihne jízdní doby pro Pendolino i když jede maximální rychlostí 140 km/h
3) náhradní souprava stihne jízdní doby, i když jede maximální rychlostí 120 km/h (lokomotiva 163.260)
4) rychlé spoje Ostrava - Praha zde máme díky modernizaci koridoru, nikoliv díky TISu. A takhle rychle může jet jakýkoliv vlak, u kterého to dopravce uzná za vhodné.
1) náhradní souprava stihne jízdní doby pro Pendolino, aniž by naklápěla
2) náhradní souprava stihne jízdní doby pro Pendolino i když jede maximální rychlostí 140 km/h
3) náhradní souprava stihne jízdní doby, i když jede maximální rychlostí 120 km/h (lokomotiva 163.260)
4) rychlé spoje Ostrava - Praha zde máme díky modernizaci koridoru, nikoliv díky TISu. A takhle rychle může jet jakýkoliv vlak, u kterého to dopravce uzná za vhodné.
16.01.2006 (21:54)
Tak doufám, že se po tomto zklidní kritici všeho českého. Kdyby se ty miliardy vrazily do pár kubíku hlíny a výkupu pár hektarů pozemků při narovnání několika kilometrů tratě, tak to za ty časy mohlo jezdit s českýma mašinkama a vagónkama. A protože se nikdo z nás v Čechách nedožije trati na vyšší rychlost než 160km/h, tak je tohle skutečně drahý špás.
16.01.2006 (21:30)
JK: ne, není, ale když zahrozí ministr, asi to má o dost větší váhu, než kdyby hrozil "nějaký" Šťáhlavský. Je dobře, že to Šimonovský takhle okomentoval.
16.01.2006 (21:30)
To je hustý,penďáci potřebují crack... :-)
16.01.2006 (21:26)
Jak jsem se docetl na www.vlaky.net, software v Pendolinech byla jen demoverze a po 30 dnech prestala fungovat :-)))
16.01.2006 (21:15)
Já osobně jsem projektu byl nakloněn jen na samém jeho začátku, velmi brzo jsem ale "vystřízlivěl", když jsem zjistil, že je to 10 let starý krám, který ve Finsku a Itálii platí za největší šmejd, navíc ty problémy s EMC a korunku tomu nasadily ČD se svými "promo akcemi" ve smyslu jak máme nejmodernější, nejrychlejší a nejlepší vláček... Nepopírám, že vlak má i přednosti (kultura cestování, vynikající brzdy), ale se spolehlivostí to už takhle dál nejde. Dílenské zpracování taky nic moc, vyspělou automatizaci řízení tu nenajdete, o "oživovacích dobách" ani nemluvím... A to, že Pendolino jezdí Praha-Ostrava za 600 CZK je sice pěkné, na to ale nemusí mít x zabezpečovačů (PZB, ETCS II atd.) a 3 systémy... Za 4,5 mld. dost drahý špás.
16.01.2006 (21:14)
To už je bratr Šimonovský i ředitelem ČD?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











