Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Brodek u Přerova - Aktualizace 21:45 - Dnes v 10.45 hod. vykolejila lokomotiva a první dva ze čtyř vozů osobního vlaku 3759 (Olomouc - Přerov) v Brodku u Přerova. Vlak odjížděl ze stanice a na přerovském zhlaví jel do odbočky, ale překročil povolenou rychlost o 70km/h. V současné době se šetří, zda selhala technika, či lidský faktor.Lokomotiva vypadla úplně mimo koleje do svahu, kde se položila na bok. Oba strojvedoucí, vlakvedoucí a devět cestujících bylo ošetřeno s lehkým zraněním.
Na místě je poškozený svršek a trakční vedení. Výše škody na lokomotivě byla odhadnuta na 15 milionů, na osobních vozech 5 milionů a na trati 3,5 mil. Kč.
Vlaky SC PENDOLINO jsou v úseku Olomouc hl. n. - Přerov nahrazeny autobusy. Rychlíky jezdí odklonem přes Nezamyslice. Osobní vlaky nahrazují autobusy. Obnovení provozu v uvedeném úseku se předpokládá zítra dopoledne.
Na snímku je nehoda ze 3.1.2006. Tehdy vykolejil vlak ve směru na Olomouc, nyní v opačném směru.
Aktualizace 15.2. 8:36: V 5:21 byl obnoven provoz v elektrické trakci, SC Pendolino 502 již jede v celé trase.
Karel Chýla
| 14.2.2006 (11:53)
| 14.2.2006 (11:53)Zusammenhängende Nachrichten

17.02.2006 (0:26)
Může mi někdo říct, proč jel fíra do 40 vyhýbky 110 km/h??? To chce ty cestující zabít nebo co?! Vypadá to, že dnes už může dělat fíru opravdu snad každý...
16.02.2006 (20:00)
Tak to je ...opravdu hodně...
16.02.2006 (16:39)
Tak ten mašinfíra jel 110, o 70 víc. Před chvílí to vydalo ČTK.
16.02.2006 (15:26)
to laci: "Odstranili jsme kastli a na místě ještě zůstaly podvozky. Lokomotiva váží kolem 80 tun, musí se to proto dělat postupně," řekl mluvčí Českých drah Aleš Ondrůj.
(kastli ...hi,hi)
Čili dnes v noci budou pokračovat s podvozky.
(kastli ...hi,hi)
Čili dnes v noci budou pokračovat s podvozky.
16.02.2006 (14:06)
Tak udajne ten fira jel do 40 vyhybky 97Km/h......
16.02.2006 (11:14)
Neviete niekto ako dopadlo vytahovanie masiny?
15.02.2006 (22:55)
Doplnění: pro změnu u té první nehody asistovalo eso 363.067 a to utrhlo oba sběrače.
15.02.2006 (22:53)
Opět na vině trolej. U Střezimíře při jízdě R644 vznikla také závada na troleji, ale nevím jak velká. Nicméně loko 363.083 poškozena nijak nebyla.
15.02.2006 (21:55)
No, na trati 220 po prvním průseru (ještě dřív než skončil) nastal druhý a to v úseku Střezimíř-Ješetice, doprava byla přerušena na cca 3 hodiny. Odnesl to i R207 do Rakous, veze si dvě hodiny zpoždění. Další vlaky také kolem dvou hodin.
15.02.2006 (21:46)
U Přelouče má všechno hodinu zpoždění. To zas bude ňákej průser...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










