Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 11.12.2005, kdy začaly ČD provozovat produkt SC Pendolino na trase Praha - Ostrava, využilo této služby již více než 100.000 cestujících. Nejvíce využívané jsou ranní spoje z Ostravy a večerní z Prahy, které nahrazují bývalý spoj SC Manažer a také spoje jezdící v neděli večer. V pracovní dny bývá u nejvytíženějších spojů nejprve vyprodána 1. třída, kterou využívá celá řada manažerů."Českým drahám se podařilo uvést na trh úspěšný produkt, kterým jsme získali do vlaků na trase Ostrava – Praha mnoho nových cestujících. Ti by dříve o využití železniční dopravy ani neuvažovali. Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze, Ostravě, Pardubicích a Olomouci.", říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro oblast osobní dopravy a přepravy Českých drah.
Před zavadením tohoto produktu prováděly ČD marketingový průzkum a komunikační kampaně. Jako liché se ukázaly zprávy o vysoké ceně jízdného. Vlaky pendolino se navíc vyznačují vysokou provozní spolehlivostí - výrobci Alstom se podařilo odstranit závady, které se vyskytly v měsíci lednu a vedení ČD nyní neuvažuje o navrácení vlaků zpět výrobci.
Dnes je poslední den, kdy mohou cestující v SCP cestovat se slevou z jízdného ve výši 20% a zakoupit si zlevněné jízdenky v předprodeji na celý měsíc březen. Od 1.3.2006 již budou jízdenky prodávány za standardní tarif.
Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
CSPSV | 28.2.2006 (14:31)
Související zprávy

02.03.2006 (14:20)
to tenzor: pozor, pres vysocinu uz kozenky nejezdi!
01.03.2006 (16:22)
M: no, my pojedeme zpet az v nedeli a jak jsem slysel, jizdenka SONE narozdíl od zpáteční a navzdory svemu nazvu plati jen jeden den, takze by to bylo stejne minimalne za 688 pres Vysocinu. Takže ČD mi po zrušení relační slevy nabízí daleko pomalejší, méně pohodlnější (v tom rychlíku přes Vysočinu bude určitě koženka) a o něco dražší anebo stejně rychlé, o něco více pohodlnější a o dost dražší spojení ve srovnání s busem.
01.03.2006 (15:13)
to lada:
do zahranici bych mozna v ramci zabraneni ostude poslal radsi ta Bmz,Ampz+hospodu...
na oschly cesky rizek s chlebem, gulas s chlebem a hnusne bagety jsou vsichni nemecti a rakousti cestujici vylozene nadrzeni :)
do zahranici bych mozna v ramci zabraneni ostude poslal radsi ta Bmz,Ampz+hospodu...
na oschly cesky rizek s chlebem, gulas s chlebem a hnusne bagety jsou vsichni nemecti a rakousti cestujici vylozene nadrzeni :)
01.03.2006 (13:54)
to zdenda: Mozna CD doufaji, ze do te doby budou dodane nove Ampz + Bmz. A ty dokazi pendolino bez problemu nahradit - pohodlim i dobou jizdy oproti dnesku urcite.
PS: Nevite nekdo, jestli se rysuje alespon teoreticka sance, ze by mohla pendolina do zahranici (tim nemyslim Bratislavu)?
PS: Nevite nekdo, jestli se rysuje alespon teoreticka sance, ze by mohla pendolina do zahranici (tim nemyslim Bratislavu)?
01.03.2006 (13:17)
No hlavne Slovaci budou nadseni, az jim pro 2008 budou CD vykladat, ze je potreba, aby EC na Slovensko jezdili zase pres Ostravu:-))
01.03.2006 (12:57)
ja jsem jen zvedav, az nasadi pendolina do mezinarodniho provozu, tak co nasadi na trat Praha-Ostrava misto techhle SC??? A zas lidi budou reptat, ze do Ovy jezdi nejake srac...
01.03.2006 (10:51)
gapa and M: velice správně, jezdím na studenta :-) Takže Zvláštní jízdné mě stojí 200 (Praha-Olomouc). IC mě stojí v tomto směru sice 187, ale pak si stejně musim v Praze koupit lístek na metro aybch se dostal na Florenc a mohl pokračovat, tudíž je to de facto na stejno (187+14:-)), respektive je pro mě piňďa o KORUNU levnější - no nekupte to :o)))
01.03.2006 (10:34)
gapa - muj tip je, ze slo o detsky listek
lada - ten vypocet (obsazenost 33%) ale pocita s tim, ze vyjely vsechny vlaky. Kdyz se zapoctou jen ty, co vyjely opravdu, tak to bude hodne vys...:-))
lada - ten vypocet (obsazenost 33%) ale pocita s tim, ze vyjely vsechny vlaky. Kdyz se zapoctou jen ty, co vyjely opravdu, tak to bude hodne vys...:-))
01.03.2006 (8:45)
TO sunfreedom (28.2. 17:08) : mmnt,jak to, že tebe stojí pinďa 200 - to máš režijku? V tom případě ale jedeš IC zdarma ne??? 200 je jen povinná místenka a v IC stojí 30(? - nejsem si jist).
01.03.2006 (7:06)
Chlubit se tim, ze mam tento produkt vytizen na prumerne cca 33 %? Kdybych veril tomu, ze jeden par vlaku ("nahrada" za Manazera) je obsazen stoprocentne, tak ty zbyvajici by pak vezly v prumeru jen petinu maximalniho poctu lidi...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










