Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 11.12.2005, kdy začaly ČD provozovat produkt SC Pendolino na trase Praha - Ostrava, využilo této služby již více než 100.000 cestujících. Nejvíce využívané jsou ranní spoje z Ostravy a večerní z Prahy, které nahrazují bývalý spoj SC Manažer a také spoje jezdící v neděli večer. V pracovní dny bývá u nejvytíženějších spojů nejprve vyprodána 1. třída, kterou využívá celá řada manažerů."Českým drahám se podařilo uvést na trh úspěšný produkt, kterým jsme získali do vlaků na trase Ostrava – Praha mnoho nových cestujících. Ti by dříve o využití železniční dopravy ani neuvažovali. Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze, Ostravě, Pardubicích a Olomouci.", říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro oblast osobní dopravy a přepravy Českých drah.
Před zavadením tohoto produktu prováděly ČD marketingový průzkum a komunikační kampaně. Jako liché se ukázaly zprávy o vysoké ceně jízdného. Vlaky pendolino se navíc vyznačují vysokou provozní spolehlivostí - výrobci Alstom se podařilo odstranit závady, které se vyskytly v měsíci lednu a vedení ČD nyní neuvažuje o navrácení vlaků zpět výrobci.
Dnes je poslední den, kdy mohou cestující v SCP cestovat se slevou z jízdného ve výši 20% a zakoupit si zlevněné jízdenky v předprodeji na celý měsíc březen. Od 1.3.2006 již budou jízdenky prodávány za standardní tarif.
Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
CSPSV | 28.2.2006 (14:31)
Související zprávy

28.02.2006 (23:58)
Nekde ze zacatku psal Semik, ze ve vlaku je 500-700 lidi. To je rec o kterych vlacich? Ve vlaku Ostrava-Praha ve ctvrtek vecer je 500-700 lidi? V tu dobu jede IC Janacek. Priznavam, ze tuhle trase neznam, nota bene ne ve CT odpoledne/vecer, ale opravdu jede tak plny, ze jsou lide i v chodbicce?
28.02.2006 (22:56)
Tiskové zprávy jak z těžkého komunismu. Je to k smíchu, když člověk dnes viděl dokument o Černobylu, tak úsměv je jen útěk, je to prostě bordel, bordel, ČD! Kua, kam jsem se to dostal.
28.02.2006 (20:32)
Ale jo, reptat jo. Kdyz lid nerepta, tak vrchnost nevi, ze je neco v neporadku. Problem nastava v momentu, kdy se repta jen kvuli tomu, aby se reptalo...
Slo mi ale o to hanlive pojmenovani Cechackovstvi
Slo mi ale o to hanlive pojmenovani Cechackovstvi
28.02.2006 (20:24)
M:Nechci se plést,ale neříkal už Masaryk něco o tom,že není ureptanější kotliny než té české?nechci ho citovat,ale něco v tom stylu.Mi se to reptání taky hnusí,zajdu například na seznam.cz,přečtu zprávy a když pak čtu ty komentáře,jak se každý snaží být vtipný...Být moudrý přece neznamená být skeptické,ne?
28.02.2006 (20:15)
Ackoliv zastavam nazor, ze muzem byt radi, ze ty pendolina tedka mame, i kdyz mi v minulem prispevku k SCP nekdo spocital ze 35 novych vozu + 8 lokomotiv, tj. ekvivalent 7 pendolin + zaloha,by vyslo na nejakych peknych 2,5GKc, ta zprava CD je fakt hovadina. Jednak kupeckymi pocty vychazi pocet prevezenych cestujich malo a jednak produkt SCP je celkove blbost - ty stroje jsou urceny pro mezinarodni provoz, jinak se neuzivi... Ale chapu, ze CD musi s nimi "neco" delat a kdyz je za caru nepusti, nezbyva nez jeszdit doma a hlasit vsem, jak je to uspesne, abchom se neztrapnili a jeste nalakali nejake cestujici...
28.02.2006 (19:30)
Takze asi zalezi na vztahu - s nekterymi pritelkynemi si dokazu predstavit, ze lide zaplati hodne, aby to cesta byla co nejkratsi...
:-))
:-))
28.02.2006 (19:29)
Pres Vysocinu by to stalo 360. Takze potom je na zvazeni:
a) budto obetuju 2x1,5 hodiny a usetrim 240 korun
b) pojedu pohodlneji, ale zhruba stejne rychle a zaplatim o 200 vic (120 pri pouziti KMB)
Z toho plyne, ze vlaky jsou pro movite, i socialni pripady, ale stredni trida pojede busem (netreba brat doslova:-)
a) budto obetuju 2x1,5 hodiny a usetrim 240 korun
b) pojedu pohodlneji, ale zhruba stejne rychle a zaplatim o 200 vic (120 pri pouziti KMB)
Z toho plyne, ze vlaky jsou pro movite, i socialni pripady, ale stredni trida pojede busem (netreba brat doslova:-)
28.02.2006 (19:16)
Jinak teď řeším problém - pojedu o víkendu z Brna do Prahy s přítelkyní. Dráhu jsem musel zavrhnout, protože SONE+ by byla sice laciná, ale přímé rychlíky skoro nejezdí, přestupovat v Č. Třebové a pak zase v Pardubicích se nám opravdu nechce a v EC/IC SONE neplatí. Zpáteční jízdenka pro EC by nás vyšla na 808, jízdenka pro cestu přes Vysočinu (skoro 4 hodiny cesty) 688. Takže výsledek je zřejmý, pojedeme autobusem, bude to stát dohromady nějakých 520 - 640 a bude to rychlejší než vlak. Co dodat? K tomu abych používal služby ČD častěji bych je asi OPRAVDU musel milovat :)
28.02.2006 (19:12)
Nemůžu mluvit za ostatní 'kafraly' ale na Pendolino nadávám ze zřejmých důvodů. Příliš nespolehlivé, možná i nevyhovující z hlediska bezpečnosti, příliš drahé, politicky protlačené do provozu i když se vědělo o jeho závadách a nedostatcích. Navíc nejsou využívány v plné míře jeho vlastnosti, ať už maximální rychlost kvůli našim tratím nebo klopení - pokud zvládne Praha - Ostrava za 3 hodiny a v jízdním řádu je 3:33 což zvládne v pohodě i vlak s lokomotivou s vmax=140 a bez klopení, pak by asi bylo opravdu rozumější místo pendolin koupit moderní lokomotivy a klopící soupravy pro rychlíky a spěšné vlaky na tratích mimo koridory, stačilo by vmax=140 a byly by rozhodně levnější. Nevím proč bych měl nadávat na 380, poud bude spolehlivá, tak na takovou lokomotivu budeme moci být hrdí.
28.02.2006 (18:33)
:-O Kdby teď raději pár týdnů nebo měsíců byli zticha...
" Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze"
No to je zajímavá kombinace - student a spičkový manažer...
" Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze"
No to je zajímavá kombinace - student a spičkový manažer...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











