..: České dráhy hodnotí SC Pendolino jako velmi úspěšný komerční produkt :..
scpPraha - Od 11.12.2005, kdy začaly ČD provozovat produkt SC Pendolino na trase Praha - Ostrava, využilo této služby již více než 100.000 cestujících. Nejvíce využívané jsou ranní spoje z Ostravy a večerní z Prahy, které nahrazují bývalý spoj SC Manažer a také spoje jezdící v neděli večer. V pracovní dny bývá u nejvytíženějších spojů nejprve vyprodána 1. třída, kterou využívá celá řada manažerů.
"Českým drahám se podařilo uvést na trh úspěšný produkt, kterým jsme získali do vlaků na trase Ostrava – Praha mnoho nových cestujících. Ti by dříve o využití železniční dopravy ani neuvažovali. Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze, Ostravě, Pardubicích a Olomouci.", říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro oblast osobní dopravy a přepravy Českých drah.
Před zavadením tohoto produktu prováděly ČD marketingový průzkum a komunikační kampaně. Jako liché se ukázaly zprávy o vysoké ceně jízdného. Vlaky pendolino se navíc vyznačují vysokou provozní spolehlivostí - výrobci Alstom se podařilo odstranit závady, které se vyskytly v měsíci lednu a vedení ČD nyní neuvažuje o navrácení vlaků zpět výrobci.
Dnes je poslední den, kdy mohou cestující v SCP cestovat se slevou z jízdného ve výši 20% a zakoupit si zlevněné jízdenky v předprodeji na celý měsíc březen. Od 1.3.2006 již budou jízdenky prodávány za standardní tarif.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.


CSPSV | 28.2.2006 (14:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
28.02.2006 (18:26)  
To pochopitelne nemeni nic na tom, ze to, co CD vydali v te zprave jsou keci, keci, keci. Vice k tomu v diskusi u predesleho SCP clanku
registrovaný uživatel M 
28.02.2006 (18:24)  
Tomas R - s jednou veci souhlas a to s tim, ze kafrat se bude vzdycky... Kdyz se udela RegioNova, tak je to to nejhnusnejsi, co kdy vzniklo, kdyz se udela pendolino, tak ma nemoderni desing, spatne barvy a kdovicojeste. Kdyz se zverejni navrh loko 380, tak je to spatne. Kdyby ale prisel jakykoliv jiny navrh, tak to bude spatne taky.
Kdyz ted cosi (Detvan?) zacne zastavovat kdesi (Suchdol?), tak je to spatne. Kdyz jsem vedl debatu nad tim, ze vlaky EC v nekterych stanicich stavi zcela zbytecne, tak jsem byl zahrnut myslenkami, ze jsem uplne mimo a ze ta zastavka obsluhuje minimalne 100K lidi (i kdyz vetsinou nastupuji tak tri...). Proste kdyz se udela A, tak je to spatne, kdyz se udela B, tak je to spatne, kdyz C.....

S cim ale nesouhlasim, co se mi prici, co se mi hnusi a z ceho je mi spatne je, ze se to svadi na jakesi Cechackovstvi... V tom pripade nejste Tomasi R. o nic lepsi nez ti, ktere kritizujete. Tohle nadavani je doma v KAZDEM narode. Hanlivy pojem Cechackovstvi nesnasim (trebaze bych se nad tim jako prislusnik narodnostni mensiny mohl pousmat s tim, ze se mne to netyka:-))) Blbi lide jsou vsude na svete a za blbeho povazuji i toho, kdo se stydi za to, kam patri. Howgh...
28.02.2006 (18:23)  
Tomáš R. - ...Pendolino je zdaleka to nejlepší, co kdy po našich kolejích běžně jezdilo...

S tím nemohu souhlasit - pohodlnější se mi zdají rakouské vozy, co k nám zajíždějí na vybraných vlacích
registrovaný uživatel logos 
28.02.2006 (18:06)  
Tento výkřik PR ČD je opravdu populismus. Jezdím s SCP mezi Prahou a Ostravou velmi často a je to trochu jinak. Cestujíci nejsou ve velké řadě spokojeni. Nejvíce je těch, kteří používali spoje SC Manažer, který byl zrušen. Kapacita 1. třídy v SC 502 a 509 nestačí, jelikož Manažer vozil celken 4 vozy 1. třídy. Další důvod k nespokojenosti těch co používají druhé vozové třídy, že vznikem SCP jim v těch nejzajimavějších časech nedává ČD možnost výběru. Za SC Manažerem jezdíval Jan Perner a zpět byl k dispozici Ostravan, Perner a Hutník. U Mažerské části cestujících je slyšet značné výtky k bufetu na stojáka v SCP. Jasně se ukazuje nedostatek místa pro zavazadla. Cestuji právě 1. třídou a co dokáží letenkáři s kuframa je až k pláči, když musíte slalomovovat úzkou uličkou . Již jsem zažil i jedinou možnost ,jak se dostat do bufetu ,spojenou s popičim zavěšením za zavazadlovou přihrádku. Krom těchto dvou exponovaných spojů jezdí ostatní více jak poloprázdné.
registrovaný uživatel Frava  mail  
28.02.2006 (17:37)  
Kam se hrabe říšský ministr propagandy Goebels, takovou vtipnou zprávu jsem ještě nečetl.
28.02.2006 (17:30)  
Nadávání hospodského typu na to, jak je všechno blbě a JÁ, kdyby mě k tomu ovšem někdo pustil, bych to udělal mnohem líp, je jedním z typických projevů malého čecháčkovství.
Aniž bych chtěl nekriticky velebit sporný projekt, tak si dovolím tvrdit, že Pendolino je zdaleka to nejlepší, co kdy po našich kolejích běžně jezdilo. A to včetně přístupu ČD k němu.
Rodí se to v bolestech, ČD dělají chyby, některé hloupé, za některé nemohou. Ale tvrdit, že je všechno špatně a ještě takovým tím typickým ironicko-zapšklým tónem, to vypovídá mnohem víc o pisateli, než o Pendolinu.
Kdyby nebylo Pendolino, hlásali by tady titíž a stejným tónem teorie o tom, jak jsou ČD neschopné a nedokáží nabídnout nic atraktivního.
Závěrem shrnutí pro obzvláště nechápavé: není to úplně dokonalé, ale v porovnání s téměř vším, co dělaly ČD dosud, je to velmi výrazný krok dopředu. A pro ty úplně nejnatvrdlejší: s ČD nemám vůbec nic společného.
28.02.2006 (17:27)  
dneska jsem slyšel poprvé, že v 1. třídě se nedají sklopit sedadla.
registrovaný uživatel M 
28.02.2006 (17:14)  
tenzor - oznamili to trochu skryte - nahradni soupravu nemaji, protoze neni potreba, protoze kdyz se neco vysere, tak vsichni cestujici chteji jet dalsim spojem. Copak je tak slozity?
28.02.2006 (17:08)  
glagol: proč bych to dělal? mně se ten vláček líbí... nejsem z řad těch, kdo se svezou na každé poruše. se mnou to ještě nestálo, kdykoliv jsem jel, bez poruchy, jen jednou se zpožděním asi patnáct minut, takže ok. a navíc IC mě stojí 187 a piňďa 200, jneže se na tu jízdenku dostanu i na Florenc metrem, takže ušetřím 14,- :-)))
registrovaný uživatel tenzor 
28.02.2006 (16:33)  
Glagol: Stado bylo krmeno spise masazi ze strany CD a to hodne dlouho. Teprve ve chvili, kdy zustala draham posledni pojizdna jednotka, dostaly se do medii naplno informace o tom, jak to s Pendoliny vypada. Napr. jsem nezaznamenal, ze by v prosinci hlasili zavady na Pendolinech, ke kterym dochazelo prakticky kazdy den apod. K tomu, aby si clovek vsimnul toho, ze s Pendolinem opravdu, ale opravdu neni vsechno v poradku a to bohuzel i po oprave, ktera mela zarucit bezproblemovy provoz skoro na vecne casy... Mimochodem dodneska CD neoznamila, proc ma v provozu pouze 5 souprav a pritom v pripade poruchy nema k dispozici provozucschopnou nahradni.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko