..: České dráhy hodnotí SC Pendolino jako velmi úspěšný komerční produkt :..
scpPraha - Od 11.12.2005, kdy začaly ČD provozovat produkt SC Pendolino na trase Praha - Ostrava, využilo této služby již více než 100.000 cestujících. Nejvíce využívané jsou ranní spoje z Ostravy a večerní z Prahy, které nahrazují bývalý spoj SC Manažer a také spoje jezdící v neděli večer. V pracovní dny bývá u nejvytíženějších spojů nejprve vyprodána 1. třída, kterou využívá celá řada manažerů.
"Českým drahám se podařilo uvést na trh úspěšný produkt, kterým jsme získali do vlaků na trase Ostrava – Praha mnoho nových cestujících. Ti by dříve o využití železniční dopravy ani neuvažovali. Ve vlacích SC Pendolino lze potkat nejvýznamnější manažery klíčových podniků v České republice, stejně jako studenty dojíždějící do vysokých škol v Praze, Ostravě, Pardubicích a Olomouci.", říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro oblast osobní dopravy a přepravy Českých drah.
Před zavadením tohoto produktu prováděly ČD marketingový průzkum a komunikační kampaně. Jako liché se ukázaly zprávy o vysoké ceně jízdného. Vlaky pendolino se navíc vyznačují vysokou provozní spolehlivostí - výrobci Alstom se podařilo odstranit závady, které se vyskytly v měsíci lednu a vedení ČD nyní neuvažuje o navrácení vlaků zpět výrobci.
Dnes je poslední den, kdy mohou cestující v SCP cestovat se slevou z jízdného ve výši 20% a zakoupit si zlevněné jízdenky v předprodeji na celý měsíc březen. Od 1.3.2006 již budou jízdenky prodávány za standardní tarif.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.


CSPSV | 28.2.2006 (14:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Glagol  mail  
28.02.2006 (16:18)  
Málem bych zapomněl okomentovat tu tiskovou zprávu.
:-)
registrovaný uživatel Glagol  mail  
28.02.2006 (16:13)  
Sunfrídome,
tak to pozór.Z podtextu tvých slov cítím jakési sice zastírané, ale přeci jen sympatie k vehiklu ř.680.
Proto okamžitě uveď minimálně10 příkladů šlendriánu, které jsi v souvislosti s 680 zažil, nebo budeš upálen.
Já i stádo čekáme.
28.02.2006 (16:04)  
nejvíc se mi líbil argument, že včera to nebyla porucha, ale jenom preventivní odstavení...a všem byl nabidnut pozdější spoj, se kterým souhlasili..co měli chudáci dělat?
28.02.2006 (15:59)  
Je pravda, že tyhle kecy jsou pro TM Českých drah typické, ale zase nekecá úplně z hladu. Například já Pendolino využívám, protože jede (pokud jede) rychleji než IC a je pro mě i levnější, tak co...
registrovaný uživatel Semík  mail  
28.02.2006 (15:34)  
Nevíte někdo kolik lidí měsičně jezdí mezi Prahou a Ostravou? Připadá mi 100 000 za 2,5 měsíce co jeli Pendolínem trochu málo. Pokud jede cca denně ( nepočítám Pendolino) cca 12 vlaků a každý veze 500 - 700 lidí, tak dostanu průměrně 7500 lidí za den. Což je 52 500 za týden. Tzn. co Pendolínem jede 11 týdnů to normálním vlakem jede 2 týdny. Při poměru vlak / Pendolino 2/1 by mělo být 100 000 za měsíc a ne za 2,5 měsíce. Tedy nepovažují ČD za úspěch, že Pendolínem vůbec někdo jezdí? Mimochodem kolik je míst v první třídě?
registrovaný uživatel Mato 
28.02.2006 (14:56)  
je to umění takle kecat a ještě být za to dobře placenej:)
registrovaný uživatel tenzor 
28.02.2006 (14:56)  
To snad ani není možné, takové lži a žvásty nebyly ani za komunistů v Rudém právu!
Opravdu moc by mě zajímalo, kteří manažeři klíčových podniků sednou do poruchového vlaku místo do svého luxusního BMW či Mercedesu. A mluvit o vysoké provozní spolehlivosti u souprav kde je v provozu 5 ze 7mi přičemž občas se nějaká porouchá, to už je vrchol drzosti a nebetyčné blbosti zároveň.. myslím že vedení ČD by potřebovalo důkladnou péči psychiatra.
registrovaný uživatel alfín  mail  
28.02.2006 (14:48)  
Zase někdo kecá!!!
28.02.2006 (14:34)  
:-)))).
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko