Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - I přes četné problémy s provozem je vlajková loď Českých drah oblíbeným spojem. Od prosince, kdy Pendolino začalo jezdit mezi Prahou a Ostravou, už se v něm svezlo 150 tisíc lidí - mezi nimi manažeři, turisté, studenti i prezident. Podle Českých drah využívají nový spoj zejména noví zákazníci, kteří dříve cestovali vlakem spíše výjimečně. Nejvíce obsazené jsou ranní spoje z Ostravy a odpolední z Prahy."Nejvíce jsou mezi cestujícími zastoupeni na jedné straně manažeři a podnikatelé, zahraniční turisté a zástupci zahraničních investorů, ale také studenti dojíždějící za studiem do vysokých škol nejen v Praze či Ostravě, ale také v Pardubicích a Olomouci," uvádí společnost v tiskové zprávě. Minulý týden se rychlovlakem do Ostravy svezl i prezident Václav Klaus.
Každá ze souprav Pendolino veze zákazníky denně dvakrát z Prahy do Ostravy a zpět. Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly. Od 11.12.2005 ujely jednotky pendolino mezi Prahou a Ostravou 430.000 km. ČD hodlají zkrátit spojení vlaky SC Pendolino mezi Prahou a Ostravou až na 2 hod. 59 min.
"České dráhy úspěšně zaplnily mezeru na trhu se službou veřejné, rychlé a pohodlné přepravy mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou", uvádí společnost. Na trase Praha - Ostrava vzrostla frekvence cestujících v dálkových vlacích o 30%. ČD budou dále rozvíjet služby spoje SuperCity Pendolino. Chtějí se totiž zaměřit na ty zákazníky, které rychlovlak zatím neoslovil. Mají v plánu zlepšit doplňkové služby ve vlaku a rozšířit počet stanic, kam bude Pendolino zajíždět.
České dráhy jsou velmi spokojeny s komerční úspěšností produktu SC Pendolino a připravují rozsáhlý marketingový průzkum, který by měl nastínit další priority rozvoje zákaznicky úspěšné služby. Primární roli bude hrát poptávka zákazníků.
Zdroj: Idnes, Tisková zpráva ČD, a. s.
Jiří Hovorka
| 5.4.2006 (17:01)
| 5.4.2006 (17:01)Související zprávy

06.04.2006 (7:40)
LEŽ Č.1 JAKO BRNO! Podle Českých drah využívají nový spoj zejména noví zákazníci, kteří dříve cestovali vlakem spíše výjimečně.
BLBOST Č.1 KOHO TADY NEVYJMENOVALI? TO JSOU TYPIČTÍ CESTUJÍCÍ IC/EC. ČEKALI RODINY S DĚTMI? "Nejvíce jsou mezi cestujícími zastoupeni na jedné straně manažeři a podnikatelé, zahraniční turisté a zástupci zahraničních investorů, ale také studenti dojíždějící za studiem do vysokých škol nejen v Praze či Ostravě, ale také v Pardubicích a Olomouci," uvádí společnost v tiskové zprávě.
LEŽ Č.2 Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly.
LEŽ Č.3 "České dráhy úspěšně zaplnily mezeru na trhu se službou veřejné, rychlé a pohodlné přepravy mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou", uvádí společnost.
LEŽ Č.4 A KDE SE TI LIDÉ VZALI? Na trase Praha - Ostrava vzrostla frekvence cestujících v dálkových vlacích o 30%.
BLBOST Č.2 NAD 50% OBSAZENÝCH JEZDÍ CCA 12 SPOJŮ TÝDNĚ České dráhy jsou velmi spokojeny s komerční úspěšností produktu SC Pendolino a připravují rozsáhlý marketingový průzkum, který by měl nastínit další priority rozvoje zákaznicky úspěšné služby.
LEŽ Č.5 TAKTO SE ČD NECHOVAJÍ ANI NIKDY NECHOVALY Primární roli bude hrát poptávka zákazníků.
BLBOST Č.1 KOHO TADY NEVYJMENOVALI? TO JSOU TYPIČTÍ CESTUJÍCÍ IC/EC. ČEKALI RODINY S DĚTMI? "Nejvíce jsou mezi cestujícími zastoupeni na jedné straně manažeři a podnikatelé, zahraniční turisté a zástupci zahraničních investorů, ale také studenti dojíždějící za studiem do vysokých škol nejen v Praze či Ostravě, ale také v Pardubicích a Olomouci," uvádí společnost v tiskové zprávě.
LEŽ Č.2 Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly.
LEŽ Č.3 "České dráhy úspěšně zaplnily mezeru na trhu se službou veřejné, rychlé a pohodlné přepravy mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou", uvádí společnost.
LEŽ Č.4 A KDE SE TI LIDÉ VZALI? Na trase Praha - Ostrava vzrostla frekvence cestujících v dálkových vlacích o 30%.
BLBOST Č.2 NAD 50% OBSAZENÝCH JEZDÍ CCA 12 SPOJŮ TÝDNĚ České dráhy jsou velmi spokojeny s komerční úspěšností produktu SC Pendolino a připravují rozsáhlý marketingový průzkum, který by měl nastínit další priority rozvoje zákaznicky úspěšné služby.
LEŽ Č.5 TAKTO SE ČD NECHOVAJÍ ANI NIKDY NECHOVALY Primární roli bude hrát poptávka zákazníků.
06.04.2006 (7:33)
To LADA:
Jo jo, po Košičanu se mi bude stýskat. Za posledních x let můj nejčastěji používaný nedělní spoj do Prahy. Do R1502 tedy nejdu. No, třeba vznikne nějaké nové IC ;o).
Jo jo, po Košičanu se mi bude stýskat. Za posledních x let můj nejčastěji používaný nedělní spoj do Prahy. Do R1502 tedy nejdu. No, třeba vznikne nějaké nové IC ;o).
06.04.2006 (7:25)
Vlak ma 333 mist a v prumeru tam jezdi 125 lidi. Pokud by vsichni jezdili za petikilo, tak bych to jeste neoznacil za propadak. Ale takhle, jak zminoval nekdy vyse, kdyz vetsinu tvori studenti za polovic, je to k placi. A pristi rok radeji zrusi v Ostrave minimalne Kosican, aby timto "rychlovlakem" lidi jezdili...
06.04.2006 (1:30)
zirecek: Ať na tu zprávu koukám, jak chci, žádnou lež jsem v ní neobjevil, ačkoliv by jich tam mělo podle vás být osm. Pokud vás tiskové zprávy dohání k pláči, tak je prostě nečtěte.
Tisková zpráva je určená pro novináře, kteří nechtějí nebo nemohou získávat informace jinak. Je jistá šance, že někteří její část skutečně použijí a udělají příslušnému subjektu neplacenou reklamu. Tomu se říká marketing a skutečně to funguje. V tomto případě je to použito ve prospěch železnice, kterou mám, podobně jako většina přítomných, rád, takže jsem spokojený.
Tisková zpráva je určená pro novináře, kteří nechtějí nebo nemohou získávat informace jinak. Je jistá šance, že někteří její část skutečně použijí a udělají příslušnému subjektu neplacenou reklamu. Tomu se říká marketing a skutečně to funguje. V tomto případě je to použito ve prospěch železnice, kterou mám, podobně jako většina přítomných, rád, takže jsem spokojený.
05.04.2006 (23:41)
Tahle tisková zpráva není k úsměvu, není už ani k pláči... . Každá druhá věta je lež, překroucení faktů, nasvícení pravdy úhlem ČD (aneb neomylní pánové). Tfuj.
05.04.2006 (23:37)
Co řešíme? ČD, a.s. jsou přece nejlepším železničním dopravcem v ČR a hravě smetavá konkurenci... .
05.04.2006 (22:45)
No jestli to bude ve stylu DB či OBB tak by to přece jenomm mohlo bejt zajimavější...:)
05.04.2006 (20:31)
To sem zvědav, kdo s tím bude hezdit v létě, kdy neplatí žlutomodrý průkaz...
05.04.2006 (19:55)
To Twix: přiblížili jsme se jen Rakousku, tam jezdí vnitrostátní vlaky EC (Wien-Bregenz)
05.04.2006 (19:33)
Abych nevypadal jako zaslepený kapitalista, přiznávám, že SC nejezdím, protože na to nemám.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










