..: Spoje SC Pendolino přepravily 150 tisíc cestujících a ujely 430 tisíc km :..
SC PendolinoPraha - I přes četné problémy s provozem je vlajková loď Českých drah oblíbeným spojem. Od prosince, kdy Pendolino začalo jezdit mezi Prahou a Ostravou, už se v něm svezlo 150 tisíc lidí - mezi nimi manažeři, turisté, studenti i prezident. Podle Českých drah využívají nový spoj zejména noví zákazníci, kteří dříve cestovali vlakem spíše výjimečně. Nejvíce obsazené jsou ranní spoje z Ostravy a odpolední z Prahy.
"Nejvíce jsou mezi cestujícími zastoupeni na jedné straně manažeři a podnikatelé, zahraniční turisté a zástupci zahraničních investorů, ale také studenti dojíždějící za studiem do vysokých škol nejen v Praze či Ostravě, ale také v Pardubicích a Olomouci," uvádí společnost v tiskové zprávě. Minulý týden se rychlovlakem do Ostravy svezl i prezident Václav Klaus.
Každá ze souprav Pendolino veze zákazníky denně dvakrát z Prahy do Ostravy a zpět. Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly. Od 11.12.2005 ujely jednotky pendolino mezi Prahou a Ostravou 430.000 km. ČD hodlají zkrátit spojení vlaky SC Pendolino mezi Prahou a Ostravou až na 2 hod. 59 min.
"České dráhy úspěšně zaplnily mezeru na trhu se službou veřejné, rychlé a pohodlné přepravy mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou", uvádí společnost. Na trase Praha - Ostrava vzrostla frekvence cestujících v dálkových vlacích o 30%. ČD budou dále rozvíjet služby spoje SuperCity Pendolino. Chtějí se totiž zaměřit na ty zákazníky, které rychlovlak zatím neoslovil. Mají v plánu zlepšit doplňkové služby ve vlaku a rozšířit počet stanic, kam bude Pendolino zajíždět.
České dráhy jsou velmi spokojeny s komerční úspěšností produktu SC Pendolino a připravují rozsáhlý marketingový průzkum, který by měl nastínit další priority rozvoje zákaznicky úspěšné služby. Primární roli bude hrát poptávka zákazníků.

Zdroj: Idnes, Tisková zpráva ČD, a. s.


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 5.4.2006 (17:01)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
05.04.2006 (19:32)  
Zavedl bych nějaké SparPreisy, aby se zaplnily i spoje mimo špičku. Naopak ve špičce bych se nebál cenu i zvýšit. Proč ne, když je po tom poptávka. Pro mě jsou jen dvě kritéria: zaplnění spojů a zisk, ČD nejsou žádná sociálka.
05.04.2006 (19:28)  
Ad Twix: Občas na Holešovicích potkám bývalý "Manažer" a jezdívá plný až skoro 100% (zkoušel jsem 2x počítat cestující u schodů a napočítal jednou 280, podruhé 290).
05.04.2006 (18:19)  
Nechce se mi počítat, ale není těch 150 tisíc cestujících za více než čtvrt roku docela málo? Jestli jezdí ranní z Ostravy a odpolední z Prahy (tj. místo Manažera) obsazené z 60% a ostatní z 15%... Chtělo by je to už co nejdřív nasadit v mezinárodní dopravě, z Prahy do Ostravy radši použiju IC s kilometrickou bankou za 250 Kč. A to pendolino do Břeclavi je snad jediný vnitrostátní EC v Evropě...
05.04.2006 (18:18)  
"Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly."
Kdyby letadlo nalitalo za den jenom 1430 km, tak by letecka spolecnost pekne rychle zkrachovala.
05.04.2006 (18:13)  
"ČD hodlají zkrátit spojení vlaky SC Pendolino mezi Prahou a Ostravou až na 2 hod. 59 min."

To se dalo cekat, ze to stahnou pod psychologickou hranici 3 hodiny :-)
Registrierter Benutzer M 
05.04.2006 (18:05)  
rozšířit počet stanic, kam bude Pendolino zajíždět
05.04.2006 (17:25)  
obávám se, že bagetky větší nebudou a směrů nepřibude, maximálně se v některém jen prodlouží
Registrierter Benutzer milan 
05.04.2006 (17:11)  
Je hezké, že chcou dále rozvíjet spoje SC, ale otázka zní: Chtějí je rozvíjet do kvality(zvětšení bagetek:) ) anebo do směrů?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko