Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - I přes četné problémy s provozem je vlajková loď Českých drah oblíbeným spojem. Od prosince, kdy Pendolino začalo jezdit mezi Prahou a Ostravou, už se v něm svezlo 150 tisíc lidí - mezi nimi manažeři, turisté, studenti i prezident. Podle Českých drah využívají nový spoj zejména noví zákazníci, kteří dříve cestovali vlakem spíše výjimečně. Nejvíce obsazené jsou ranní spoje z Ostravy a odpolední z Prahy."Nejvíce jsou mezi cestujícími zastoupeni na jedné straně manažeři a podnikatelé, zahraniční turisté a zástupci zahraničních investorů, ale také studenti dojíždějící za studiem do vysokých škol nejen v Praze či Ostravě, ale také v Pardubicích a Olomouci," uvádí společnost v tiskové zprávě. Minulý týden se rychlovlakem do Ostravy svezl i prezident Václav Klaus.
Každá ze souprav Pendolino veze zákazníky denně dvakrát z Prahy do Ostravy a zpět. Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly. Od 11.12.2005 ujely jednotky pendolino mezi Prahou a Ostravou 430.000 km. ČD hodlají zkrátit spojení vlaky SC Pendolino mezi Prahou a Ostravou až na 2 hod. 59 min.
"České dráhy úspěšně zaplnily mezeru na trhu se službou veřejné, rychlé a pohodlné přepravy mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou", uvádí společnost. Na trase Praha - Ostrava vzrostla frekvence cestujících v dálkových vlacích o 30%. ČD budou dále rozvíjet služby spoje SuperCity Pendolino. Chtějí se totiž zaměřit na ty zákazníky, které rychlovlak zatím neoslovil. Mají v plánu zlepšit doplňkové služby ve vlaku a rozšířit počet stanic, kam bude Pendolino zajíždět.
České dráhy jsou velmi spokojeny s komerční úspěšností produktu SC Pendolino a připravují rozsáhlý marketingový průzkum, který by měl nastínit další priority rozvoje zákaznicky úspěšné služby. Primární roli bude hrát poptávka zákazníků.
Zdroj: Idnes, Tisková zpráva ČD, a. s.
Jiří Hovorka
| 5.4.2006 (17:01)
| 5.4.2006 (17:01)Zusammenhängende Nachrichten

05.04.2006 (19:32)
Zavedl bych nějaké SparPreisy, aby se zaplnily i spoje mimo špičku. Naopak ve špičce bych se nebál cenu i zvýšit. Proč ne, když je po tom poptávka. Pro mě jsou jen dvě kritéria: zaplnění spojů a zisk, ČD nejsou žádná sociálka.
05.04.2006 (19:28)
Ad Twix: Občas na Holešovicích potkám bývalý "Manažer" a jezdívá plný až skoro 100% (zkoušel jsem 2x počítat cestující u schodů a napočítal jednou 280, podruhé 290).
05.04.2006 (18:19)
Nechce se mi počítat, ale není těch 150 tisíc cestujících za více než čtvrt roku docela málo? Jestli jezdí ranní z Ostravy a odpolední z Prahy (tj. místo Manažera) obsazené z 60% a ostatní z 15%... Chtělo by je to už co nejdřív nasadit v mezinárodní dopravě, z Prahy do Ostravy radši použiju IC s kilometrickou bankou za 250 Kč. A to pendolino do Břeclavi je snad jediný vnitrostátní EC v Evropě...
05.04.2006 (18:18)
"Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly."
Kdyby letadlo nalitalo za den jenom 1430 km, tak by letecka spolecnost pekne rychle zkrachovala.
Kdyby letadlo nalitalo za den jenom 1430 km, tak by letecka spolecnost pekne rychle zkrachovala.
05.04.2006 (18:13)
"ČD hodlají zkrátit spojení vlaky SC Pendolino mezi Prahou a Ostravou až na 2 hod. 59 min."
To se dalo cekat, ze to stahnou pod psychologickou hranici 3 hodiny :-)
To se dalo cekat, ze to stahnou pod psychologickou hranici 3 hodiny :-)
05.04.2006 (18:05)
rozšířit počet stanic, kam bude Pendolino zajíždět
05.04.2006 (17:25)
obávám se, že bagetky větší nebudou a směrů nepřibude, maximálně se v některém jen prodlouží
05.04.2006 (17:11)
Je hezké, že chcou dále rozvíjet spoje SC, ale otázka zní: Chtějí je rozvíjet do kvality(zvětšení bagetek:) ) anebo do směrů?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










