..: Realizace sériových modernizací 814-914 :..
Regionova 814+914 (foto Jiří Randa, Most, 24.11.2005)Šumperk - Na základě úspěšně prezentovaného prototypu modernizace motorového a přípojného vozu ř. 810 a 010 na řadu 814-914 vypsaly České dráhy, a.s. veřejnou soutěž na dodávku 100 motorových jednotek v průběhu 3 let, kterou vyhrála společnost Pars nova a.s.
Začátkem dubna byla završena obchodní jednání mezi Pars nova a.s. a ČD, a.s. podepsáním smlouvy. Na základě této smlouvy výrobce postupně dodá v průběhu následujících cca tří let více než 100 ks těchto jednotek. Na rok 2006 je počítáno s realizací 20 jednotek s termínem předání poslední jednotky do 30. 11. 2006. V následujících dvou letech by mělo být dodáno zbylých 80 jednotek. Počínaje květnem letošního roku budou bránu firmy Pars nova opouštět měsíčně 2 až 3 jednotky.

Prototyp soupravy, který byl představen na loňském strojírenském veletrhu v Brně, již přepravuje cestující ve Středočeském kraji k všeobecné spokojenosti jak ze strany cestující veřejnosti, tak i ze strany provozovatele ČD, a.s.
První sériová souprava opustí brány Pars nova a.s. začátkem měsíce května a potkávat bychom ji měli ve Zlínském kraji, následně pak budou dodávány jednotky i do dalších krajů.
České dráhy, a.s. zamýšlejí provozovat tyto jednotky na místních a regionálních tratích v celé republice. Krajským úřadům regionů nabídly v rámci konceptu „Regionovou vaším krajem“ ucelenou koncepci propagace krajů, turistického ruchu a ekologické železniční dopravy. Projekt se setkal v krajích s velmi příznivou odezvou.

Zdroj : Pars nova. a.s.

JRtrain Poslat mail autorovi | 29.4.2006 (16:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PZ 
29.04.2006 (20:50)  
To Deadeye, Payus, Stealth: Víte vy chytráci, co znamená plevel? 810kám se říká plevel, protože jsou na každým kroku. Prostě jsou tak rozšířené. A když jsou 810 plevel, tak 814 RegioNova až se zrekonstruují, tak za chvíli budou tak rozšířený jak současnej plevel --> RegioPlevel. Já sem to nijak špatně nemyslel. Plevel koneckonců taky neznamená, že je to špatný. Pro ty méně chytřejší doporučuju nastudovat www.atlaslokomotiv.net až bude funkční. A proto že sem to vyřkl, tak jsem hned hloupej plevelista, trotl, pako? Podle sebe soudím tebe, že? Pěkně ste se ukázali pánové.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
29.04.2006 (20:47)  
Payus: Ja kdyz vylezu z 810, tak jsem rozbity jak ciganske hracky a nejaky zapareny zadek vubec neresim. :-D Cekam, kdy to ze me dusi vytrepe. :-D
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.04.2006 (20:43)  
Adam: ale nezapaří se ti zadek jako v 810ce...a já mám v 810ce opěradlo po ledviny...to jsou pak 100km štreky opravdu lahůdky(a nemluvím o parném létě)...horší než 810 co se týče komfortu opravdu jiný stroj není
registrovaný uživatel Stealth  mail  
29.04.2006 (20:31)  
Pro zajímavost bych se tím rád projel. Jednou jsem ale jel ze Žďáru do Prahy, tehdy ještě Děvínem; jely na něm slovenské vozy. Oproti tomu bylo svezení v 810 komfortní IC/EC... Ale to už ke tak pět let zpátky.
registrovaný uživatel Stealth  mail  
29.04.2006 (20:26)  
Pro zajímavost bych se tím rád projel. Jednou jsem ale jel ze Žďáru do Prahy, tehdy ještě Děvínem; jely na něm slovenské vozy. Oproti tomu bylo svezení v 810 komfortní IC/EC... Ale to už ke tak pět let zpátky.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
29.04.2006 (20:06)  
Stealth: Pockej az se projedes Regionovou dve hodiny. Koleje nikdo nevymeni a podvozek to ma porad stejny... A to jsou dva hlavni priciny tortury. Polstrovane sedacky nezachrani to, ze to bude porad skakat jak kdybys jel na divokem bykovi.
registrovaný uživatel Stealth  mail  
29.04.2006 (19:59)  
Nazvat plevelem to může jen pako. 810 to je plevel, cestovat s ní třeba dvě hodiny je pěkná tortura.
registrovaný uživatel Web 
29.04.2006 (19:50)  
Já se hlavně bojím, že to ČD vrznou na úplně jiné vlaky/tratě než kam patří... Jinak samotná myšlenka je velmi dobrá, na většinu skutečně drobných tratí. Skutečně se ale bojím, že budou různé X-článkové Regionovy nahrazovat "ropovody" 810+x010 :(, nebo v horším případě 85x a 84x...
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.04.2006 (19:33)  
podle mě je PLEVEL stará 810.je všude,jezdí i ty turnusy,kde by měl jezdit jiné soupravy...zatím vyjíždí z továrny druhý kus 814ky a někteří trotli jej nazvou plevel...víte vůbec co to je "plevel"?...a za tu cenu není co řešit.k čemu cestujícím bude na trati 1 desiro a 7 osmsetdesítek...nebude lepší spíš 1 osmsetdesítka a 7 regionov? při své vysoké postavě posoudím,v čem se mi pojede líp,ale vím určitě že v 810ce je to pro mě pěkně napi*u...v ničem horším a nepohodlnějším jsem v životě nejel(a to jsem toho procestoval...)
29.04.2006 (19:26)  
No ja to taky tak beru, generalka ci modernizace je potreba. A je potreba masovych uprav a mdoernizace, ne nakup 20 souprav kde bude v kazdem kraji jezdit jedna. Aspon aby polovina souprav byla takto modernizovana. Verim, ze casem se stejne budou nakupovat nove, ale toto je rychlejsi, dojde k plosnemu zlepseni sluzeb i kdyz ne na nejvyssi moznou miru.

Nerikam, ze je to kdovijak skvele vozidlo, ale tato souprava vyrazne zlepsi kulturu cestovani. Jednak je cast "nizkopodlazni", coz pro imobilni obcany je silene plus a i pro normalni lidi bude nastup prijemnejsi. Jednak tam bude slusnej "hazlik", navic bude interier zmodernizovany.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko