Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Šumperk - Na základě úspěšně prezentovaného prototypu modernizace motorového a přípojného vozu ř. 810 a 010 na řadu 814-914 vypsaly České dráhy, a.s. veřejnou soutěž na dodávku 100 motorových jednotek v průběhu 3 let, kterou vyhrála společnost Pars nova a.s.Začátkem dubna byla završena obchodní jednání mezi Pars nova a.s. a ČD, a.s. podepsáním smlouvy. Na základě této smlouvy výrobce postupně dodá v průběhu následujících cca tří let více než 100 ks těchto jednotek. Na rok 2006 je počítáno s realizací 20 jednotek s termínem předání poslední jednotky do 30. 11. 2006. V následujících dvou letech by mělo být dodáno zbylých 80 jednotek. Počínaje květnem letošního roku budou bránu firmy Pars nova opouštět měsíčně 2 až 3 jednotky.
Prototyp soupravy, který byl představen na loňském strojírenském veletrhu v Brně, již přepravuje cestující ve Středočeském kraji k všeobecné spokojenosti jak ze strany cestující veřejnosti, tak i ze strany provozovatele ČD, a.s.
První sériová souprava opustí brány Pars nova a.s. začátkem měsíce května a potkávat bychom ji měli ve Zlínském kraji, následně pak budou dodávány jednotky i do dalších krajů.
České dráhy, a.s. zamýšlejí provozovat tyto jednotky na místních a regionálních tratích v celé republice. Krajským úřadům regionů nabídly v rámci konceptu „Regionovou vaším krajem“ ucelenou koncepci propagace krajů, turistického ruchu a ekologické železniční dopravy. Projekt se setkal v krajích s velmi příznivou odezvou.
Zdroj : Pars nova. a.s.
JRtrain
| 29.4.2006 (16:24)
| 29.4.2006 (16:24)Súvisiace správy

29.04.2006 (21:45)
29.04.2006 (21:39)
No podle me z technickleho hlediska je to vozidlo des bes .. v evrope se pohybuji mnohem lepsi vozidla, jen bych chtel vedet jaky je pomer ceny 814 a nejakeho slusneho zahranicniho vozidla.
29.04.2006 (21:21)
Payus: No prostě když se ujal název RegioŠuk, tak proč ne RegioPlevel. Prostě je to vylepšenej Plevel. Regio = lepší. No ale to je jedno. Jestli sem tím někomu hnul žlučí, tak se omlouvám, ale vůbec jsem to nemyslel zle. Osobně si myslím, že RegioPlevel není žádná urážka. 814 jsou určitě vynikající soupravy a doufám, že jich bude co nejvíc. Sice mají své mouchy, ale kterej (nejen) vlak to neměl. oproti skvostům od Siemensu a Bombardieru u mě jednoznačně vede RegioNova. Už jen pro ten pocit, že je to Made(Reko) in CZ... A jestli tě to zajímá, tak na netu se vždycky takhle blbě nachytám. To je moje prokletí...
29.04.2006 (21:13)
Adam: Naprosto souhlas. Dokud nebudou v pořádku tratě, nezachrání to sebelepší vozidlo. A zachrání-li, tak jenom na chvilku, než se na té trati rozbije. Viz nasazení 471 na 171. Nechápu, proč u nás není aspoň na většině tratí bezstyková kolej. Na regionálkách tomu prý brání nějaký předpis S3, nebo co. Přitom v Německu to maj skoro všude... Regionova tedy má pohodlnější sedačky, ale stejně by měla jezdit na kratších tratích.
29.04.2006 (21:11)
Oproti Trabantu je pokrok i Škoda 1000MB. Ale ty Trabanty co měli dederóni koncem 80. let byly docela fára! Měly třeba měřák na palivo (místo dřevěných, posléze plastových měrek), opěrky, vyklápěcí zadní okna, střešní okna... Taky se na ně načekali:-)))
29.04.2006 (21:11)
Adam,Stealth: :-D
29.04.2006 (21:08)
PZ: jsi moc vztažný,ale možná víš proč...potrefená husa se vždycky ozve...ale není to nic proti tobě.tys to jen tak nazval(i když pořád nechápu co tě k tomu vedlo) , ale hned se chytli jiní kteří aniž by ten rozdíl zkusili, hned novinku zkritizovali.všechno nové má mouchy ale musí se to vyzkoušet.a o penězích ani nemluvě. Jestli i tohle vezmeš jako urážku tvé osoby,tak je to jen tvůj problém.já to tak neberu a nemyslím to zle
29.04.2006 (21:07)
Stealth: No on rusky zigul je oproti trabantu taky pokrok... :-D
29.04.2006 (21:06)
Payus: Prdel mam zaparenou i v B, Bt, Bdt, v kazde kozence stejne, ale takhle rozbit me dokaze jenom 810 (a v brzke dobe 814).
29.04.2006 (21:06)
Moc dobře vím co znamená plevel. A 810 jím je, neboť patří na krátké regionální tratě a ne na 100 a více km štreky. Tam bych čekal poněkud jinou kulturu cestování. a osobně si myslím že regionova je oproti 810 docela pokrok. Ne sice bůhvíjak velký ale je. HOWGH.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko










