..: Pobočky Poštovní spořitelny by mohly být i na nádražích :..
Postovni sporitelna - ilustracni obrazekPraha – Server Aktuálně.cz zveřejnil rozhovor s ředitelkou Poštovní spořitelny Vlastou Dolanskou, která banku s 2 miliony zákazníků řídí od roku 2001. Ta sdělila, že se banka zajímá zejména o rekonstrukce nádraží a vyslovila úvahu, že by ráda usilovala o zřizování poboček na nádražích. Případně by chtěla spolupracovat s ČD na projektu nějakého typu elektronických peněženek pro cestující. S ohledem na konkurenci však nechce uvést žádné bližší podrobnosti.

Reklama na lokomotivách a vozech dle mínění ředitelky přesně odpovídá cílové, tedy retailové klientele Poštovní spořitelny. Právě proto není reklama například na pendolinu. Cena reklamy na lokomotivách prý odpovídá běžné relaci za takovýto typ reklamy.

zdroj: Aktuálně.cz


CSPSV | 31.5.2006 (7:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


registrovaný uživatel Glagol  mail  
01.06.2006 (12:09)  
Retailový k. = žebrota deně cestující hromadnými dopravními prostředky (ne érem).
Proto ty reklamy na 810.
31.05.2006 (23:06)  
Retail je (nejen) v peněžnictví běžně používaný marketingový pojem pro segment drobných, jednotlivých klientů. Uznáte jistě, že drobní klienti nijak vznosně nezní - a vlastně tomu ani nikdo nerozumí.
registrovaný uživatel ** 
31.05.2006 (21:33)  
retail je snad maloobchodní, ne? Tak retailová klientela bude maloobchodní klientela...
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
31.05.2006 (20:10)  
Vysvětlete mi, prosím, pojem "retailová klientela." Jednak ho nechápu a druhak se nemohu nezeptat: neexistuje český ekvivalent?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko