Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha – Server Aktuálně.cz zveřejnil rozhovor s ředitelkou Poštovní spořitelny Vlastou Dolanskou, která banku s 2 miliony zákazníků řídí od roku 2001. Ta sdělila, že se banka zajímá zejména o rekonstrukce nádraží a vyslovila úvahu, že by ráda usilovala o zřizování poboček na nádražích. Případně by chtěla spolupracovat s ČD na projektu nějakého typu elektronických peněženek pro cestující. S ohledem na konkurenci však nechce uvést žádné bližší podrobnosti.
Reklama na lokomotivách a vozech dle mínění ředitelky přesně odpovídá cílové, tedy retailové klientele Poštovní spořitelny. Právě proto není reklama například na pendolinu. Cena reklamy na lokomotivách prý odpovídá běžné relaci za takovýto typ reklamy.
zdroj: Aktuálně.cz
CSPSV | 31.5.2006 (7:02)
Související zprávy

01.06.2006 (12:09)
Retailový k. = žebrota deně cestující hromadnými dopravními prostředky (ne érem).
Proto ty reklamy na 810.
Proto ty reklamy na 810.
31.05.2006 (23:06)
Retail je (nejen) v peněžnictví běžně používaný marketingový pojem pro segment drobných, jednotlivých klientů. Uznáte jistě, že drobní klienti nijak vznosně nezní - a vlastně tomu ani nikdo nerozumí.
31.05.2006 (21:33)
retail je snad maloobchodní, ne? Tak retailová klientela bude maloobchodní klientela...
31.05.2006 (20:10)
Vysvětlete mi, prosím, pojem "retailová klientela." Jednak ho nechápu a druhak se nemohu nezeptat: neexistuje český ekvivalent?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











