Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha – Server Aktuálně.cz zveřejnil rozhovor s ředitelkou Poštovní spořitelny Vlastou Dolanskou, která banku s 2 miliony zákazníků řídí od roku 2001. Ta sdělila, že se banka zajímá zejména o rekonstrukce nádraží a vyslovila úvahu, že by ráda usilovala o zřizování poboček na nádražích. Případně by chtěla spolupracovat s ČD na projektu nějakého typu elektronických peněženek pro cestující. S ohledem na konkurenci však nechce uvést žádné bližší podrobnosti.
Reklama na lokomotivách a vozech dle mínění ředitelky přesně odpovídá cílové, tedy retailové klientele Poštovní spořitelny. Právě proto není reklama například na pendolinu. Cena reklamy na lokomotivách prý odpovídá běžné relaci za takovýto typ reklamy.
zdroj: Aktuálně.cz
CSPSV | 31.5.2006 (7:02)
Súvisiace správy

01.06.2006 (12:09)
Retailový k. = žebrota deně cestující hromadnými dopravními prostředky (ne érem).
Proto ty reklamy na 810.
Proto ty reklamy na 810.
31.05.2006 (23:06)
Retail je (nejen) v peněžnictví běžně používaný marketingový pojem pro segment drobných, jednotlivých klientů. Uznáte jistě, že drobní klienti nijak vznosně nezní - a vlastně tomu ani nikdo nerozumí.
31.05.2006 (21:33)
retail je snad maloobchodní, ne? Tak retailová klientela bude maloobchodní klientela...
31.05.2006 (20:10)
Vysvětlete mi, prosím, pojem "retailová klientela." Jednak ho nechápu a druhak se nemohu nezeptat: neexistuje český ekvivalent?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











