..: Drážní úřad vydal schválení typu pro pendolino :..
Praha - České dráhy zahajují jednání o zahájení provozu spojů SC Pendolino na linku do Bratislavy. Tzv.„schválení typu“ pro jednotky řady 680 vydal minulý týden Drážní úřad – jako nezávislá státní instituce schvalující provoz drážních vozidel v české železniční síti. Schválení typu navázalo na několikaměsíční úspěšný zkušební provoz s cestujícími v rámci pravidelných spojů na území České republiky a také na zkoušky na území zahraničních železničních správ (například v Rakousku – zkoušení průjezdu tzv. malými oblouky).

Schválení typu znamená nejen zcela standardní provoz jednotek pendolino v české železniční síti, ale také otevírá dveře k dokončení jednání o nasazení rychlovlaků na spoje do Bratislavy. Na polovinu července je již naplánováno oficiální jednání nejvyšších představitelů osobní dopravy Českých drah a Železniční společnosti Slovenska, které se uskuteční v Praze – částečně přímo ve vlaku SC Pendolino na trase z Prahy do Ostravy. České dráhy přitom slovenským zástupcům představí celý produkt SC Pendolino tak, jak ho dnes provozují na trase Praha – Ostrava - včetně internetového prodeje jízdenek, konceptu čekárenských zón ČD Lounge a servisu pro cestující během cesty na palubě vlaku. Nasazení vlaku do Bratislavy je přitom pro ČD prioritou – a to pod stejnou obchodní značkou, pod kterou je vlak provozován na trase z Prahy do Ostravy – tedy SC Pendolino. To současně umožní Českým drahám takové nastavení cenového modelu, který bude atraktivní z hlediska poptávky cestujících – a to včetně trasy Praha – Brno.

Termín zahájení provozu do Bratislavy vzejde z červencového jednání zástupců obou společností – technicky ani administrativně tomu nic nebrání – vše je v tuto chvíli otázkou jednání o co nejvýhodnějším obchodním modelu provozování vlaků.

zdroj: tisková zpráva ČD


CSPSV | 26.6.2006 (17:32)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
26.06.2006 (19:59)  
Řada 680 se teď drží v provozuschopném stavu, ještě nevyužívá klopení. Ze zkušeností s verifikací při užití jedničkové 680ky se obávám spolehlivosti funkce naklápění. U řady verifikačních jízdy (blíží se k 50%) dochází k poruše naklápění, což znamená přerušení jízdy, zastavení v přímém úseku, komplet restart stroje se stažením sběrače. Řada 675 z MSV je jak jistá/ověřená informace?
Registrierter Benutzer PZ 
26.06.2006 (19:31)  
Jo. A vo tom to je. Podle mě by se 675 měla udělat. Takové jednotky jsou potřeba jak sůl.
Registrierter Benutzer Honza215  mail  
26.06.2006 (19:29)  
No tak jsem se upsal. Ale stejně Studénka patří Škodě Plzeň takže by to bylo jedno. Důležitý je výsledek, na který jsem sám zvědavý
Registrierter Benutzer PZ 
26.06.2006 (19:26)  
A nemá 675 dělat spíš MSV Studénka?
Registrierter Benutzer Honza215  mail  
26.06.2006 (19:22)  
nee, rychlovlaky budou nové a bude je vyrábět prý údajně Škoda Plzeň. Že by snad dlouho očekávaný projekt jednotek 675 ??? zatím se o tom ale nikde nemluví, ale dle zdrojů z ČD smlouva byla již podepsána
Registrierter Benutzer Kamil 
26.06.2006 (19:21)  
Tak to budou nejspíš odstavená ICE od DB.
Registrierter Benutzer Honza215  mail  
26.06.2006 (19:17)  
Přátelé nezoufejte. Nákup 10x kusů nových rychlovlaků ( nikoliv však pendolino) je už ve fázi jednání. Rychlovlaky však nebude vyrábět ALSTOM. To je jediné co můžu říci
Registrierter Benutzer LukasH 
26.06.2006 (18:46)  
Takže zase bude třeba vyššího příplatku... nebo žeby mezinár tarif byl na SC bez příplatku? No on bude JAnčura zachvilku zažluťovat celou trasu dálnice BA-BR-PH takže ČD by mely něco podniknout, buď rozkopat dálnice, nebo hnout kostrou...
Registrierter Benutzer milan 
26.06.2006 (18:44)  
Jsem zvědav jak nastaví atraktivní cenovou relaci Praha-Brno...pokud to bude cokoliv víc jak 200Kč tak vcelku nemají šanci
Registrierter Benutzer Kamil 
26.06.2006 (17:54)  
Takže všechny Pendolina budou jezdit jako supercity do Ostravy a Bratislavy. Na taktovou dopravu těch 7 jednotek možná bude stačit, ale do Vídně se už nejspíš nepodívají. Třetí systém na Pendolinu je tak nanic!
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko