Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.
Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.
Zdroj: MF DNES
Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávy

12.11.2006 (9:46)
ad RT: buďte tak laskav a nevydávejte se za nás!
ad ostatní: přirážka za diesel 7,5% z ceny dopravní cesty se u osobní veřejné dopravy neúčtuje a navíc dopravní cesta je relativně malou položkou v celém rozpočtu. Ale jinak bádejte dále :-)
Petr Šimral, RAILTRANS s.r.o.
ad ostatní: přirážka za diesel 7,5% z ceny dopravní cesty se u osobní veřejné dopravy neúčtuje a navíc dopravní cesta je relativně malou položkou v celém rozpočtu. Ale jinak bádejte dále :-)
Petr Šimral, RAILTRANS s.r.o.
11.11.2006 (23:18)
Zajímavé informace....ř.180 DB a nejsou po dílnách.Asi jsem jel na něčem jiném a ne s 180 017 a 180 018.Začínám asi být barvoslepý a bez čichu.Ty lok voněly a zářily po dílnách.Budu si muset najít jiné zaměstnání než být strojvůdcem.
11.11.2006 (21:38)
Lok BR 234 DB jsou na 140 km/h, lok BR 218 DB jezdí s EC Zürich – München dvojmo. BR 180 DB jsou odstavovány do zálohy, nejdou už ani do dílen.
11.11.2006 (20:46)
Slováci mají 8 ks řady 162, 18 ks 350 a 15 ks 362.
11.11.2006 (17:36)
Na Slovensku nejsou lok ř 162?
11.11.2006 (15:36)
Raty: V tomto případě by v úvahu přišla řada 350, ale na ni si ZSSK nenechají sáhnout. :-(
11.11.2006 (14:41)
Pánové nevím, ale hledal bych jinde. Potřebuje mašinu buď diesel nebo ss. Diesel bych vyloučil. SS mašina, které splňují podmínky má schválené kromě ČD ještě kdo? ZSSK! Proč by spolupracovalo ZSSK s RT? Asi ze stejného důvodu jako ČD spolupracuje s BRKS. Když ČD pronajalo BRKS několik Lv proč by to naoplátku neudělala ZSSK pro RT. No uvidíme:-)
11.11.2006 (13:40)
240.025: to by ovšem musely jezdit ve dvou, což by zase nebylo moc ekonomické. 1700 kW je pro rychlík, byť jen 6ti vozový který má jet 140 km/h dost malý výkon.
11.11.2006 (12:23)
Malá poznámka:Všechny lok.musí mít schválení Drážního úřadu a to se nedá udělat na počkání.Takže pouze lok.co u nás už jezdí a mají techničák.
11.11.2006 (10:00)
MRCE - Mitsui Rail Capital Europe B.V.
http://www.mrc-rail.com/europe.htm
E 484 - Bo'Bo', 5600kW, 300kN, 140km/h, 15kV + 3kV
http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/lease-hire/MRCE/MRCE_Re484-901-4__2006-10-17_Bellinzona-18.jpg
http://www.mrc-rail.com/europe.htm
E 484 - Bo'Bo', 5600kW, 300kN, 140km/h, 15kV + 3kV
http://www.railfaneurope.net/pix/de/private/lease-hire/MRCE/MRCE_Re484-901-4__2006-10-17_Bellinzona-18.jpg
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











