..: RT Express nemá zatím schváleny lokomotivy :..
Ilustrační fotoOstrava - Již za měsíc vyjede první soukromý dálkový vlak InteCity RT Express. Provozovatel RAILTRANS oznámil další slevy. "Časem představíme i věrnostní karty pro stálé zákazníky," tvrdí jednatel firmy Petr Šimral. RT Express bude mít šest vozů - jeden vůz restaurační, jeden vůz 1. třídy, dva vozy 2. třídy, jeden tichý vůz 1. a 2. třídy a jeden kuřácký vůz 1. a 2. třídy. Railtrans se ale obává problémů s lokomotivami ES64F4 od poolu Siemens Dispolok, které zatím neschválil drážní úřad. "Výrobce zatím neodstranil problém s elektronickou kompatibilitou," uvedl Jiří Pospíšil z DÚ. "Máme připraveno náhradní řešení," tvrdí Šimral, ale toto řešení tají. Spekuluje se o vybraných starších lokomotivách, které by ale měly stíhat nastavené jízdní doby.

Na relaci Praha - Ostrava začíná konkurenční boj mezi Českými drahami a Railtransem. Obě společnosti se začínají předbíhat s výhodnějšími tarifními nabídkami - nejlevnější, ale pouze pro vybrané zákazníky, mají ČD za 140 Kč (a to v R/Ex/IC/EC - eLiška), resp. 226 Kč (SC Pendolino); naopak nejvýhodnější jízdné pro všechny cestující bez určování dalších podmínek nabízí RT za 240 Kč.

Zdroj: MF DNES


Samir Lepara | 9.11.2006 (20:31)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 12      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (12:25)  
Duke123:ty italské jsou lákavé,ale co servis?při otázce "pro a proti" mi zase vycházejí v plusu loko z "regionu"
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (12:22)  
crash151: ZSSK mají taky 162/362...ale těch taky moc není...další varianta by mohla být ta,že 1-2 loko od čd,1 žssk,1 máv nebo pkp,...atd
12.11.2006 (12:11)  
Ano, ano, na Itálii jsme zapomněli: FS vyřazuje E444 z provozu, ty mají stejnosměrné motory a odporovou regulaci, výkon 4020 kW a můžou 200 km/h
http://www.railfaneurope.net/pix/it/electric/E444R/XMPR/white_front/2000_03_10_n_07.jpg
A taky E656, ty mají 4200kW a můžou 150 km/h, uspořádání BoBoBo.
http://www.railfaneurope.net/pix/it/electric/E656/XMPR/401-608/FS_E656-603__13-05-2006_AL-05.jpg
12.11.2006 (11:48)  
Payus: Když vezmeme v úvahu tyhle požadavky který by byly víc než odůvodněný, a k tomu připočítam maximálku těch 140 km/h, tak mi vychází následující: 162, 362, 371, 151 ČD a 350 ZSSK. Snad sem na nic nezapomněl. jenže blbý je to, že si nedokážu představit že by se ZSSK vzdala goril, nebo ČD rychlejch bastardů a banánů, 162 ani 362 taky neni zrovna moc.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (11:41)  
osobně si myslím že to bude od čd nebo ZSSK.Jiná varianta asi není reálná.
Musíte brát v úvahu,že nemusí zůstat jen u 6ti vagónů,takže loko musí být výkonná...v těchto podmínkách zase jen loko české výroby.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (11:39)  
osobně si myslím že to bude od čd nebo ZSSK.Jiná varianta asi není reálná
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.11.2006 (11:37)  
240 ...: a co výkon a rychlost?Navíc nic neznamená,že čd pronajala loko polákům a ti by na oplátku pronajmou konkurentovi.myslím že RT,pokud musí pronajímat,tak asi gorily nebo esa,které jsou výkonné a mají jich relativně dost...nevěřím,že to bude diesel...ještě zapomínáte,že je blízko i do Itálie,či Slovinska a Maďarska...aby nás v RT nepřekvapili s touto variantou... :)
12.11.2006 (11:35)  
A co polský EP05, to jsou přeci český bobiny :-D
12.11.2006 (11:18)  
A nemohli by Poláci pronajmnout EP09, která jezdí do Petrovic u Karviný? ČD taky pornajali polskym soukromníkum 182...
12.11.2006 (11:02)  
http://www.railfaneurope.net/pix/at/diesel/2043/red-white/050718-17.jpg
OBBB 2043 - nemá tato lokomotiva taky povolení pro ČR? Jezdila snad do Břeclavy, maximálka bude taky 120/140.... výkon taky nějakejch +/- 1500kw......
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko