..: Student Agency sníží počet spojů mezi Prahou a Ostravou :..

Student AgencyBrno - Společnost Radima Jančury Student Agency sníží počet autobusových spojů mezi Prahou a Ostravou. Důvodem je zavedení mýta na českých dálnicích a rychlostních komunikacích od začátku roku 2007. Elektronické mýto zvedne ceny autobusových jízdenek až o 20 procent. Například cesta z Prahy do Brna přijde na 180 Kč (nárůst o 20%), z Prahy do Liberce bude stát 85 Kč (nyní 70 Kč). Mýtné jsou povinna platit všechna vozidla nad 12 tun, a to včetně autobusů. Společnost Student Agency zaslala také stížnost antimonopolnímu úřadu, které se nelíbí, že na třínápravové autobusy se vztahuje o 70 procent vyšší mýtné než na dvounápravové. Antimonopolní úřad není podle jeho předsedy Martina Peciny kompetentní k řešení takové stížnosti. Do 3 let by chtěl Jančura provozovat i vlakové spoje.

zdroj: MF Dnes


CSPSV | 23.12.2006 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
24.12.2006 (20:35)  
Firma podle Jančury končí s investicemi do luxusních linek v ČR. "Rozjedeme ještě předem avizované linky z Prahy do Karlových Varů, do Českých Budějovic a Českého Krumlova a do Zlína. Naopak ukončíme, nebo omezíme linky z Ostravy do Prahy, kde podíl mýta na jednoho cestujícího činí 40 Kč," uvedl s tím, že společnost bude nakupovat nové autobusy, ale zaměří se na zájezdovou dopravu především pro zahraniční klientelu.

http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/energetika/index_view.php?id=226771
24.12.2006 (16:19)  
Když jsem tu před časem dával nový ceník SA, který mám od známého, který u Jančury pracuje, nikdo mi to nevěřil.

Tak komu se bude chtít v lednu drncat se 5h autobusem z Prahy do Ostravy za 350 Kč? =)))
registrovaný uživatel vb007 
24.12.2006 (12:12)  
To M: tomu se říká rovné podmínky v podnikání, holt máme tržní hospodářství a banány taky.
registrovaný uživatel M 
24.12.2006 (10:20)  
Logika kdyz platim ja, tak at plati i oni, mne fascinuje i nadale...
24.12.2006 (10:07)  
Pro výpočet výsledné ceny za použití dopravní cesty vlaky osobní dopravy, které jsou určeny pro přepravu cestujících v rámci veřejné drážní opravy používá přídělce na všech tratích jednotnou cenu S1 = 6,50 Kč/vlkm a cenu S2 = 35,67 Kč/tisíc hrtkm s tím, že koeficient
zohledňující jízdy hnacích vozidel se spalovacím motorem po elektrizovaných tratích „e“ = 1,000.
To je citáce z prohlášení o dráze jsou tam nějaké ulevy atp. Leč výsledná cena plus minus stále koreluje kolem těch šesti korun. Podotýkám že to je za celou cestu nejen za dálnici jako v tomhle případě u SA.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
24.12.2006 (9:38)  
Kdosi se tady zmiňoval o Euro emisních normách pro motory...zvědomuje si ten někdo, jaký je rozdíl mezi počtem drážních vozidel se spalovacím motorem, a jeho násobku v podobě silničních vozidel? Nemyslím si že Euro3 u železnice vs. Euro5 u silnice je nějak nefér...
24.12.2006 (8:46)  
CD4never: pokud mýtní nezruší autobusovou dopravu, navrhuji ji zrušit zákonem (poslanci si jistě poradí, jak) a pokud by ani to nestačilo, tak řidiče autobusů střílet.. a není boha, aby potom ČD neměly navrch!

Frantisek: proč by ČD měly něco splňovat? Vám nestačí, že Vám prodají hezkou jízdenku?

Ještě, že se nám ten Railtrans odrovnal sám!!!

Obzvláště před vánocema bychom přišli o vzrušující cestování....
Hezké vánoce!
24.12.2006 (8:32)  
Tady u nás se jěšte hodně spí.Ale za takový 10 let pod tlakem EU.Se začnou stavět překladiště.Stát si neuvědomuje , že železniční doprava vypadá drážší než nákladní kamionová doprava,ALE NENI!!!!!!!!!!!!!I motorový vlak má 30% spotřebu oproti kamiónu.A že do lokálních tratí se 30 let nevráží.A ŽE ASFALFALTOVÁ SILNICE SE MUSÍ OPRAVOVAT PO 6 LETECH,opravy fakt jsou děsně laciné.Jěště pro s rovnání 810 platí 6,40Kčkm po lokálná trati.Proč by nějakej autobus nemohl platit 2,7 po dálnici.STÁT PODPURUJE ŽELEZNICE 6,4KČKM?????
registrovaný uživatel M 
24.12.2006 (0:44)  
Ale to predchozi vyjadreni teda zmenim na: "...pokud pocitas silnicni dan, tak ta s emisemi primarne nesouvisi.":-)

A dodam: a nemela by ani sekundarne
registrovaný uživatel M 
24.12.2006 (0:42)  
Mom, v cem se mylim? Vzdyt jsi v podstate potvrdil, to co jsem napsal, ne?

Ze cast vynosu spotrebni dane (je to pod 10%, silnicni dan by tam mela jit cela) jde do SFDI je vec jina; dle meho soudu nelogicka... Pokud se na dane a poplatky budeme divat tak, ze by mely byt pokud mozno maximalne adresne, tak by prijmem SFDI mela byt pouze dan silnicni (a jeji "mutace" v podobe myta, znamek...). Spotrebni dan z PHM by pak mela jit na kryti externalit.

Ze plati spotrebni dan vsichni bez rozdilu je logicke - je prece jedno jestli se "benzin" spali v traktoru, AUDI A6, dieslove lokomotive nebo sekacce na travu, smrad jako smrad. Ze nekomu ale motor zere 4 litry na 100 km a druhemu 20 ale neznamena, ze ten druhy by mel prispivat 5x vice na DOPRAVNI INFRASTRUKTURU
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko