..: Student Agency sníží počet spojů mezi Prahou a Ostravou :..

Student AgencyBrno - Společnost Radima Jančury Student Agency sníží počet autobusových spojů mezi Prahou a Ostravou. Důvodem je zavedení mýta na českých dálnicích a rychlostních komunikacích od začátku roku 2007. Elektronické mýto zvedne ceny autobusových jízdenek až o 20 procent. Například cesta z Prahy do Brna přijde na 180 Kč (nárůst o 20%), z Prahy do Liberce bude stát 85 Kč (nyní 70 Kč). Mýtné jsou povinna platit všechna vozidla nad 12 tun, a to včetně autobusů. Společnost Student Agency zaslala také stížnost antimonopolnímu úřadu, které se nelíbí, že na třínápravové autobusy se vztahuje o 70 procent vyšší mýtné než na dvounápravové. Antimonopolní úřad není podle jeho předsedy Martina Peciny kompetentní k řešení takové stížnosti. Do 3 let by chtěl Jančura provozovat i vlakové spoje.

zdroj: MF Dnes


CSPSV | 23.12.2006 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer ČD4ever  mail  
23.12.2006 (12:53)  
MUHEHEHEHE SPOL. ČD TOTÁLNĚ LIKVIDUJE CENOU, KOMFORTEM A RYCHLOSTÍ VEŠKEROU KONKURENCI...... HAHAHAHHAAH A JAK SE JANČURA VYTAHOVAL, ŽE SPOJE POSÍLÍ A VONO ...... =)))))) VZDEJME HOLD SPOL. ČD ...... ČD4ever =))))))) pane Jančure MY VÁS V ČR NECHCEME TÁHNĚTE DO PEKEL........ .TOHLE JE KONEC SILNIČNÍ DOPRAVY.............
Registrierter Benutzer Budulinek4  mail  
23.12.2006 (12:53)  
Na Busportalu je výpočet zatížení vozovky u třínápravových autobusů, a vyšlo jim to, že zatížení je o 4% vyšší, přitom mýtné je o 70% větší.
Tak si udělejte obrázek sami.

Ministerstvo dopravy navíc plánuje od 1.7. úpravy:

Mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka přiznává, že už teď plánují změnu ve výběru mýta.

"V současné době je to skutečně v rovině úvah, ale je v plánu, že bychom od 1. července 2007, kdy vstoupí v platnost tzv. druhá etapa výběru elektronického mýtného, nějakým způsobem upravili výši mýtných poplatků pro autobusy."
Registrierter Benutzer pato 
23.12.2006 (12:53)  
Že se nikdo neozve tak jak byto bylo v případě ČD, kdyby snížili počet spojů. Pojmenoval bych to trochu jako zaujatost-ne?- ruku na srdce. Ono je lehké nabízet něco za levno, pokud mám jiné podmínky než ostatní (to se týká v některých případech i ČD) a něco jiného provozovat službu na VŠECH nejen lukrativních tratích.
Registrierter Benutzer Budulinek4  mail  
23.12.2006 (12:49)  
"Jinak nevím , proč jezdí autobusy a hned vedle je žel.koridor.To fakt nechápu."

Do Frýdku-Místku nebo Nového Jičína žádný koridor nevede a spojení s Prahou je s přestupem a ještě jízdou v krabičce. Pro cestující z FM a NJ je to konečně kvalitní spojení s hlavním městem.

Linka si své cestující našla a jezdí celkem vytížená, ale Jančurovi se to prostě za tu cenu nevyplatí. Mýtné je pouze záminka. Od začátku měl Jančura na této lince problémy, ale jsem rád, že nakonec vydrží. Šotoušské výkřiky o zrušení linky jsou trochu mimo, protože zrušením linky by se ČD zase začaly chovat jako dříve.
Takže čím víc konkurence pro Molocha tím lépe pro cestující (kromě režijkářů samozřejmě).
Registrierter Benutzer M 
23.12.2006 (12:48)  
Jako ta moje otazka byla takova spis recnicka. Podobne jako 240.025 totiz pochybuju, ze hmotnost busu se 3 napravama je vetsi (o tolik) nez se 2...
No ale doted sem zil v domneni, ze vice naprav, tim mensi poskozeni vozovky

Jinak cela ta zprava je mirne matouci, dle meho soudu. Realita bude takova, ze se pocet spoju vrati na, rekneme, listopadovou uroven. V prosinci totiz doslo k navyseni spoju (doufalo se, ze busy myto platit nebudou)
23.12.2006 (12:22)  
240.025:
Plzeň - ČB rozhodně ne. Tuto relaci busníci postupně vyklidili neb rychlíky přetáhly téměř všechny cestující. Od nového JŘ už jezdí jen jeden pár busů ČB - Plzeň.
23.12.2006 (12:02)  
Mýtné pro bus je 1,70 Kč/Km, pro třínapravový 2,40Kč/Km
23.12.2006 (11:52)  
Kam teda busou SA jezdit? Posílí mezinárodní? Nebo se vrhnou do vnitrostní přepravy, kde ještě nejsou dálnice? Např Praha - České Budějovice/Plzeň - ČB/ Brno - ČB,
Plzen - Karlovy Vary,...?
23.12.2006 (11:50)  
taky si myslim, že by ty ceny měli být nižší... o kolik t je lehčí 2-nápravovej zájezdák oproti třínapravovýmu/např. stejný výrobce/... ten třínápravovej vyvolá menší tlak na vozovku,....
23.12.2006 (11:43)  
Jenomže 3 nápravový autobus může mít pouze o 40% větší hmotnost než normální autobus.Já bych tu cenu truchu snížil(o 0,30Kčkm) pro 3 nápravový autobus.Ceny jsou uvedeny podle náprav.To fakt nechápu.Jinak nevím , proč jezdí autobusy a hned vedle je žel.koridor.To fakt nechápu.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko