..: Vietman vybuduje vysokorychlostní železnici :..

Ilustrační obrázek Ho Či Minovo město - Vietmanská vláda schválila projekt vysokorychlostní železnice za 33 miliard dolarů, která má po šestileté výstavbě spojit Ho Či Minovo město na jihu a 1.630 kilometrů na sever vzdálenou Hanoj. Po nové železnici nebude cesta trvat ani deset hodin, nyní je to více než třicet. Podle státních médií budou na trati jezdit vlaky rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.

Detailní investiční plány provede železniční firma ve spolupráci s japonskými experty. Sedmnáct procent prostředků dá vietnamská vláda především z japonského rozvojového programu. Vietnam Railways pokryjí 30 procent nákladů, a to především z půjček. Vietnam Railways nezveřejňuje zisk. V roce 2006 ale její tržby dosáhly 5,3 bilionu dongů, tedy 330 milionů dolarů.

zdroj: ČTK, TÝDEN, iHned.cz


Jiří Průša Poslat mail autorovi | 7.2.2007 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus Svět


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer ČD4ever  mail  
07.02.2007 (10:12)  
Na velikost ČR už rychlodráhy máme..... A na nich supermoderní rychlovlaky Pendolino...... Tak nevím na co si stěžujete...... U nich cesta z jednoho konce na 2 trvá 10 hodin u nás jen 3 hodiny .....
Registrierter Benutzer Pepoš 
07.02.2007 (9:58)  
A kde vlastně leží ten Vietman? :-)))
07.02.2007 (9:29)  
V každém případě jsou zajímavé ceny roční tržby celé sítě 330 milionů dolarů a náklady na výstavbu jedné tratě 33 miliard dolarů!Trochu se to jeví jako ekonomický nesmysl.
Registrierter Benutzer tenzor 
07.02.2007 (9:00)  
Rail: no nikdo přece neříká, že těch 350 bude všude :)
Jinak pořád můžeme být klidní, až vybudujeme za 50 let první VRT, určitě předstihneme aspoň Albánii ;)
07.02.2007 (8:53)  
Výborne, súdruhovia , to je socialistický závazok az ti hnusni kapitalisticki japonci budu blednut zavistou (ha, ha)

Uvidime, co bude realita...
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
07.02.2007 (8:40)  
1630 km za ani deset hodin? Řekněme že 9. Tzn. průměrná rychlost 181 km/h, což při využití cestovní rychlosti 350 km/h není nic moc. Je to spíše taková pohádka. Řekl bych, že Vmax bude ve skutečnosti tak do 300 km/h.

Nonstop TGV Paris-Marseille ujede 720 km za rovné 3h, což je Vp=240 km/h, s jednou zastávkou cesta trvá 3h09, což je Vp=228 km/h, se dvěmi zastávkami 3h15, což je 221 km/h. Navíc je nutné vzít v úvahu asi 20 km úsek před LGV PSE v Paříži, který jsem nezapočítal, takže výkony jsou ve skutečnosti ještě lepší. A musíme vzít v úvahu, že zhruba jednu třetinu cesty je Vmax pouze 270, pak převážnou většinu cesty 300, a pouze na jednom kraťoučkém úseku LGV Méditerannée je 320. Z toho vyplívá, že řeči Vietnamců jsou jen libové kecy!
07.02.2007 (8:30)  
Ach jo,poslední dobou do toho každej praštil...My asi dáváme přednost Mongolsku.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko