Ho Či Minovo město - Vietmanská vláda schválila projekt vysokorychlostní železnice za 33 miliard dolarů, která má po šestileté výstavbě spojit Ho Či Minovo město na jihu a 1.630 kilometrů na sever vzdálenou Hanoj. Po nové železnici nebude cesta trvat ani deset hodin, nyní je to více než třicet. Podle státních médií budou na trati jezdit vlaky rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.
Detailní investiční plány provede železniční firma ve spolupráci s japonskými experty. Sedmnáct procent prostředků dá vietnamská vláda především z japonského rozvojového programu. Vietnam Railways pokryjí 30 procent nákladů, a to především z půjček. Vietnam Railways nezveřejňuje zisk. V roce 2006 ale její tržby dosáhly 5,3 bilionu dongů, tedy 330 milionů dolarů.
zdroj: ČTK, TÝDEN, iHned.cz
| 7.2.2007 (7:00)
Jinak pořád můžeme být klidní, až vybudujeme za 50 let první VRT, určitě předstihneme aspoň Albánii ;)
Uvidime, co bude realita...
Nonstop TGV Paris-Marseille ujede 720 km za rovné 3h, což je Vp=240 km/h, s jednou zastávkou cesta trvá 3h09, což je Vp=228 km/h, se dvěmi zastávkami 3h15, což je 221 km/h. Navíc je nutné vzít v úvahu asi 20 km úsek před LGV PSE v Paříži, který jsem nezapočítal, takže výkony jsou ve skutečnosti ještě lepší. A musíme vzít v úvahu, že zhruba jednu třetinu cesty je Vmax pouze 270, pak převážnou většinu cesty 300, a pouze na jednom kraťoučkém úseku LGV Méditerannée je 320. Z toho vyplívá, že řeči Vietnamců jsou jen libové kecy!
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










