Brno - Podle poslance Milana Šimonovského (KDU-ČSL) by mohlo Brno přijít o státní a evropské peníze určené na rekonstrukci 15 kilometrů železnice a stavbu nového hlavního nádraží. Ztráta dotací by prý hrozila v případě, že se nové vedení města rozhodne nádraží nepřesouvat, ale stavět ho v centru, jelikož nutná změna územního plánu projekt natolik zbrzdí, že se nepodaří využít na něj evropské dotace v plánovacím období 2007 až 2013. Dále Šimonovský podotkl, že by to pro Brňany znamenalo ztrátu 25 miliard korun.
Podle náměstka primátora Ladislava Macka (ČSSD) je prioritou dotace z Evropy a od státu získat. Pokud by hrozilo, že další porovnávání obou variant budoucího vlakového nádraží zisk dotace znemožní, politici podle Macka přestanou diskutovat a rozjedou stavbu zakreslenou v územním plánu a nádraží by se přesunulo z centra Brna o 800 metrů na jih, jak naplánovalo minulé vedení Brna.
zdroj: iHNed
| 20.2.2007 (12:00)
loby gumokoláků=kousek od nádraží je autobusák,čily kdyby se nádraží přesunulo o těch 800 m tak by někteří lidi si řekl načeš budu chodit skoro kilák někam dopr. tak si zkočím podívat zdali mi něco nejede. a ono většinou do praglu a kamkoliv jede.
loby stavitelů = několik společností se dohodne že to budou dělat společne : "HELE A-STAVE CO KDYBY JSME TO NÁDRAŘÍ POSTAVILY SPOLEČNĚ"ŘÍKÁ ŘEDITE B-STAVEBNÍ ŘEDITELI ASTAVEBNÍ.
"No dorá budem lobovat spolu."říká řída A-Stavu.
oněch 25 miliard by každej udělal vše
a) žádné peníze, žádné nádraží?
b) o kousek posunuté nádraží?
*kousek - to opravdu je, jsem z Brna, vím o čem mluvím
Což tak, kdyby prioritou bylo dotace efektivně využít? Ale o to evidentně "politikům" vůbec nejde.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










