Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Dopravce České dráhy se zavázal ve smlouvě o závazku veřejné služby v drážní osobní dopravě ve veřejném zájmu na zajištění dopravních potřeb státu na období od 1.1.2007 do 31.12.2007 k poskytování měsíčních výkazů, které dokumentují plnění vybraných bodů smlouvy. Přehled o zpoždění vlaků za období leden - duben 2007, přehled dodržení přípojových vazeb a přehled o dodržení nasazování pravidelně turnusovaných náležitostí najdete na internetových stránkách ministerstva dopravy.
zdroj: Ministerstvo dopravy ČD
CSPSV | 2.6.2007 (0:00)
Zusammenhängende Nachrichten

03.06.2007 (12:48)
Venca Motyka:
Teorie: Brno 17.50 -EC-> Pardubice -Os-> Hradec Králové -Sp-> Trutnov -Os-> Staré Město 21.42 (spokojený)
Praxe: Brno 18.20 -EC-> Pardubice -Os-> Jaroměř -Os-> Trutnov -taxi-> Staré Město 23.23 (naštvaný na nejvyšší míru)
Většina těch zpoždění vzniká naprosto zbytečně laxním přístupem ČD, a to zejména ke křížování popisovaných Town-of-Loxin.
Jože Plečnik je snad kombinace EC/Ex, řazení i délka trasy odpovídá EC.
pekař: Ano, já to popisuju jako nějakou naprosto společnost, protože přesně takové jsou moje zkušenosti. Během mých (pravda delších) cest se zřídkakdy stane, že by vše jelo tak, jak podle jízdního řádu má.
Teorie: Brno 17.50 -EC-> Pardubice -Os-> Hradec Králové -Sp-> Trutnov -Os-> Staré Město 21.42 (spokojený)
Praxe: Brno 18.20 -EC-> Pardubice -Os-> Jaroměř -Os-> Trutnov -taxi-> Staré Město 23.23 (naštvaný na nejvyšší míru)
Většina těch zpoždění vzniká naprosto zbytečně laxním přístupem ČD, a to zejména ke křížování popisovaných Town-of-Loxin.
Jože Plečnik je snad kombinace EC/Ex, řazení i délka trasy odpovídá EC.
pekař: Ano, já to popisuju jako nějakou naprosto společnost, protože přesně takové jsou moje zkušenosti. Během mých (pravda delších) cest se zřídkakdy stane, že by vše jelo tak, jak podle jízdního řádu má.
03.06.2007 (12:07)
pekař: O pár příspěvků dřív jste napsal: "vlaky mi přijdou naprosto spolehlivé", tak proč se najednou oháníte výlukami? Vlaky jsou natolik spolehlivé, že pokud někde musím být včas (třeba jako pořadatel akce), tak se sháním po někom, kdo tam pojede autem.
A teď k poznámce "Nalevo výluky,napravo výluky". Jako cestujícího mě to fakt nezajímá, jako znalý věci to mohu v některých případech tolerovat. Nechápu ale, když výluky trvají nějakých 320 dnů v roce (tratě 220, 270), že se tomu nepřizpůsobí jízdní řád. Navíc, u vlaku 420 samy ČD přiznávají, že ho v dubnu zasekaly z viny dopravce 16x. Takže jako vzor spolehlivosti jste si skoro ani nemohl vybrat lepší vlak. :-)
A teď k poznámce "Nalevo výluky,napravo výluky". Jako cestujícího mě to fakt nezajímá, jako znalý věci to mohu v některých případech tolerovat. Nechápu ale, když výluky trvají nějakých 320 dnů v roce (tratě 220, 270), že se tomu nepřizpůsobí jízdní řád. Navíc, u vlaku 420 samy ČD přiznávají, že ho v dubnu zasekaly z viny dopravce 16x. Takže jako vzor spolehlivosti jste si skoro ani nemohl vybrat lepší vlak. :-)
03.06.2007 (11:37)
Nalevo výluky,napravo výluky..A Vy se divíte??
03.06.2007 (11:29)
pekař: Škoda, že tím Excelsiorem nejezdíte letos, asi byste říkal něco jiného. Za posledních 28 dnů: R 420 v Praze - zpoždění nad 15 minut 17x, nad 30 minut 6x, maximum 160 minut; R 421 v Ostravě - zpoždění nad 15 minut 18x, nad 30 minut 10x, maximum 69 minut. (Zdroj: Babitron)
03.06.2007 (10:48)
Ještě k tomu Excelsioru.Já s ním loňský GVD jezdil neustále jak ve směru západním,tak ráno ve směru východním(vždy z Ostravy)a jen jednou měl pět minut,jinak přijížděl a odjížděl vždy naprosto přesně!!
03.06.2007 (10:44)
Chlapci a nežijete náhodou v jiné republice?Jakože netvrdím,že by ČD byly přesné na 100%,ale vy je tu popisujete jako nějakou naprosto nespolehlivou společnost,což rozhodně není pravda!!!!
03.06.2007 (10:20)
A jizdni rad vlaku 100/101 vytvorilo SZDC na truc CD, ktere chtely o pul hodiny delsi dobu? A ty vyluky se tam domluvily ze dne na den?
Svet videny ocima Ceskych drah: Pekar ma smlouvu s hotelem na dodani 100 cerstvych rohliku v 6:00. Protoze mu nefunguje pec (nejde elektrina) a byla zacpa, tak doveze 30 gumovych rohliku v 7:00. Takhle to udela 15x v mesici. Je ale usmevavy, protoze to prece nebyla jeho vina...
Svet videny ocima Ceskych drah: Pekar ma smlouvu s hotelem na dodani 100 cerstvych rohliku v 6:00. Protoze mu nefunguje pec (nejde elektrina) a byla zacpa, tak doveze 30 gumovych rohliku v 7:00. Takhle to udela 15x v mesici. Je ale usmevavy, protoze to prece nebyla jeho vina...
03.06.2007 (7:27)
Town: Zcela opačnou zkušenost, kdy personál snižuje zpoždění za každou cenu, je VIAMONT. 31. května jsem cestoval vlakem 7159 (odjezd v 15:00) z Karlových Varů do Bečova. Nádražní rozhlas nás informoval, že vlak číslo 7176 s příjezdem ve 14:57 (t.j. vlak, jehož souprava přechází na 7159) bude asi o 15 minut opožděn. Ano, vážení přátelé drah, opravdu zde není chyba, na obrat mezi jednotlivými vlaky jsou plánovány 3 (slovy : tři) minuty.
Vlak 7176 přijel v 15:04, t.j opožděn o 7 minut a vlak 7159 odjížděl už v 15:05, t.j. pouze s 5 minutovým zpožděním. V Krásném Jezu jsme "na čas" vykřižovali s protijedoucím 7158 a do cíle mé cesty Bečova nad Teplou jsme dle mého chronografu dorazili v 15:31, t.j. o jednu minutu dříve. Co jsem se koukal strojvedoucímu přes rameno, tak traťovou rychlost využíval na 100%. Krátit pobyty moc nešlo, protože vlak byl celkem plnej a na každý zastávce někdo vystupoval.
Vlak 7176 přijel v 15:04, t.j opožděn o 7 minut a vlak 7159 odjížděl už v 15:05, t.j. pouze s 5 minutovým zpožděním. V Krásném Jezu jsme "na čas" vykřižovali s protijedoucím 7158 a do cíle mé cesty Bečova nad Teplou jsme dle mého chronografu dorazili v 15:31, t.j. o jednu minutu dříve. Co jsem se koukal strojvedoucímu přes rameno, tak traťovou rychlost využíval na 100%. Krátit pobyty moc nešlo, protože vlak byl celkem plnej a na každý zastávce někdo vystupoval.
03.06.2007 (3:37)
Venca Motyka: Jako cestujícího mě naprosto nezajímá , že za zpoždění může výluka . Myslím , že ČD a SŽDC jsou spolu natolik spjaty , že ČD by měly v každém případě vědět o všech výlukách jak probíhajících , tak plánovaných a podle toho uzpůsobit jízdní řád . Pokud lidé tvořící jízdní řád nejsou schopni pracovat flexibilně , tak u toho nemají co dělat .
Co se týče chtíče snižování zpoždění , tak jsem byl včera svědkem toho , že nikdo nic snižovat nechce a možná u toho spíš chrápe . Jel jsem z Vyškova do Přerova Os vlakem , v Němčicích n/H bylo podle JŘ plánováno křižování s Os vlakem opačného směru . Protijedoucí Os vlak měl 13 min zpoždění v Kojetíně . Zjišťoval jsem si to pomocí WAPu . Když jsem to spočítal , tak kdybychom z Němčic odjeli včas a protijedoucí Os vlak na nás vyčkal v Kojetíně , tak by na nás čekal cca 2 min . Jenže to by chtělo uvažovat , abychom se do toho Kojetína rozjeli a vykřižovaly se tam - místo toho jsme v Němčicích trčeli cca 11 min než onen vlak dorazil z Kojetína . Tak se ptám: je výhodnější navýšit zpoždění o 2 minuty ze 13-ti minut na 15 minut nebo jiný vlak nechat opozdit o 11 minut , když mohl jet včas ??? Podle mě je tedy lepší ta první varianta ! Ale to nebylo samozřejmě vše . Když jsme dojeli do Kojetína , tak před cca 3 minutama vyjel R opačného směru z Přerova , takže bylo jasné , že se vykřižujeme v Chropyni . Z Kojetína do Chropyně by měl být podle mě zájem , aby ten Os dojel co nejdříve , protože R v opačném směru v Chropyni musel čekat na to až tam Os dorazí . A zase se stal opak - z Kojetína do Chropyně jsme se táhli odhadem 50 - 60 km/h , i když pokud vím je tam povolená rychlost 100 km/h . To si někdo hrál s návěstidly nebo co ???
Co se týče chtíče snižování zpoždění , tak jsem byl včera svědkem toho , že nikdo nic snižovat nechce a možná u toho spíš chrápe . Jel jsem z Vyškova do Přerova Os vlakem , v Němčicích n/H bylo podle JŘ plánováno křižování s Os vlakem opačného směru . Protijedoucí Os vlak měl 13 min zpoždění v Kojetíně . Zjišťoval jsem si to pomocí WAPu . Když jsem to spočítal , tak kdybychom z Němčic odjeli včas a protijedoucí Os vlak na nás vyčkal v Kojetíně , tak by na nás čekal cca 2 min . Jenže to by chtělo uvažovat , abychom se do toho Kojetína rozjeli a vykřižovaly se tam - místo toho jsme v Němčicích trčeli cca 11 min než onen vlak dorazil z Kojetína . Tak se ptám: je výhodnější navýšit zpoždění o 2 minuty ze 13-ti minut na 15 minut nebo jiný vlak nechat opozdit o 11 minut , když mohl jet včas ??? Podle mě je tedy lepší ta první varianta ! Ale to nebylo samozřejmě vše . Když jsme dojeli do Kojetína , tak před cca 3 minutama vyjel R opačného směru z Přerova , takže bylo jasné , že se vykřižujeme v Chropyni . Z Kojetína do Chropyně by měl být podle mě zájem , aby ten Os dojel co nejdříve , protože R v opačném směru v Chropyni musel čekat na to až tam Os dorazí . A zase se stal opak - z Kojetína do Chropyně jsme se táhli odhadem 50 - 60 km/h , i když pokud vím je tam povolená rychlost 100 km/h . To si někdo hrál s návěstidly nebo co ???
02.06.2007 (23:56)
Já osobně zpoždění u nás vůbec neřeším,vlaky mi přijdou naprosto spolehlivé.Možná to je i tím,že cestuji častěji na východ..
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











