Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Dopravce České dráhy se zavázal ve smlouvě o závazku veřejné služby v drážní osobní dopravě ve veřejném zájmu na zajištění dopravních potřeb státu na období od 1.1.2007 do 31.12.2007 k poskytování měsíčních výkazů, které dokumentují plnění vybraných bodů smlouvy. Přehled o zpoždění vlaků za období leden - duben 2007, přehled dodržení přípojových vazeb a přehled o dodržení nasazování pravidelně turnusovaných náležitostí najdete na internetových stránkách ministerstva dopravy.
zdroj: Ministerstvo dopravy ČD
CSPSV | 2.6.2007 (0:00)
Související zprávy

02.06.2007 (23:54)
U nocnich vlaku bych to az tak uplne neresil, protoze tam chapu, ze ty pripoje jsou opravdu hodne dulezite a casto miri z ciziny (a aspon se lidi vic prospi:-))
02.06.2007 (22:29)
Smutným rekordmanem za měsíc leden je ale rychlík Excelsior :
Vlak 420
Procentuální přesnost 0,0
Počet rozhodných vlaků (absolutně) 30
Počet vlaků jedoucích včas (absolutně) 0
Vlak 420
Procentuální přesnost 0,0
Počet rozhodných vlaků (absolutně) 30
Počet vlaků jedoucích včas (absolutně) 0
02.06.2007 (21:43)
Také souhlasím s Matesem a M.
Jezdím často a zpoždění je na denním pořádku, pokud se to člověku nelíbí, zaměstnanci ČD se mu nanejvýš vysmějí ("Máte jezdit o vlak dřív!"). Včera jsem jel o vlak dřív, původně jsem měl ujet 247 km za 3 hodiny a 42 minut. S Českými drahami se ale tato teorie změnila na praxi v podobě 242 km za 5 hodin a 18 minut, z toho dvě hodiny jsem strávil v motoráku, kterému jsem se chtěl původně vyhnout, a posledních 5 km jsem byl dokonce nucen jet taxíkem, protože poslední přípoj samozřejmě ujel (podotýkám, že jsem měl jet předposledním).
Nezbývá než představovat si, jak by se situace změnila, kdyby byly ČD nuceny zpoždění cestujícím kompenzovat (v mém případě 200 Kč jízdenka + 100 Kč taxík).
Jezdím často a zpoždění je na denním pořádku, pokud se to člověku nelíbí, zaměstnanci ČD se mu nanejvýš vysmějí ("Máte jezdit o vlak dřív!"). Včera jsem jel o vlak dřív, původně jsem měl ujet 247 km za 3 hodiny a 42 minut. S Českými drahami se ale tato teorie změnila na praxi v podobě 242 km za 5 hodin a 18 minut, z toho dvě hodiny jsem strávil v motoráku, kterému jsem se chtěl původně vyhnout, a posledních 5 km jsem byl dokonce nucen jet taxíkem, protože poslední přípoj samozřejmě ujel (podotýkám, že jsem měl jet předposledním).
Nezbývá než představovat si, jak by se situace změnila, kdyby byly ČD nuceny zpoždění cestujícím kompenzovat (v mém případě 200 Kč jízdenka + 100 Kč taxík).
02.06.2007 (19:35)
Souhlas s M. Cestujícím je uplně jedno, kdo za zpoždění může. Chápu nehody na trati, chápu stavby, ale při vší úctě si nemyslím, že by kvůli nim mělo být 40% vlaků zpožděných. Vím to i z vlastní zkušenosti. Navíc se mi zdá, že když už je vlak zpožděný, není příliš zájem toto zpoždění snižovat.
02.06.2007 (19:09)
Pripoje nepripoje, stci se podivat na EC Breclav-Decin. Ze Slovenska vzdy prijedou plusminus na cas, do Decina vyjimecne. Pritom po ceste zadne pripoje nemaji a jakozto EC by mely byt nejpresnejsi.
Dalsi "premiovy" vlak EC 101 ma v tehle tabulce 20/30, pitomej rychlik Slovan 16/31. R Beskyd (sice prijizdejici ze Slovenska, ale SK dil zvladne vzdy na cas) potom katastrofalnich 2/30, pricemz jede pouhe ctyri hodiny...
Ono to je tak, ze zadny vlak nema uspesnost alespon 75% (z triceti je maximum 22). Chapu, ze CD znamena Casu Dost, ale vas (zeleznicare ted nemyslim:-) sef by byl odvazany z toho, kdyz dvakrat v tydnu prijdete o pul hodiny pozde do prace? No, nevim...
Na argument, ze za tim jsou stavby atd. rikam jen to, ze mne to nezajima. O stavbach se vi a proto nechapu, proc nejsou v jizdnim radu. Pokud si kupuji auto a prodejce mi tvrdi, ze ma maximalku 250 a nakonec mi dal sunta s 1.2 litrovym motorem, tak mne podvedl a nevysvetli to nijak. Jen CD na to reknou, ze to neni jejich vina. Druha takova je Ceska posta...
Dalsi "premiovy" vlak EC 101 ma v tehle tabulce 20/30, pitomej rychlik Slovan 16/31. R Beskyd (sice prijizdejici ze Slovenska, ale SK dil zvladne vzdy na cas) potom katastrofalnich 2/30, pricemz jede pouhe ctyri hodiny...
Ono to je tak, ze zadny vlak nema uspesnost alespon 75% (z triceti je maximum 22). Chapu, ze CD znamena Casu Dost, ale vas (zeleznicare ted nemyslim:-) sef by byl odvazany z toho, kdyz dvakrat v tydnu prijdete o pul hodiny pozde do prace? No, nevim...
Na argument, ze za tim jsou stavby atd. rikam jen to, ze mne to nezajima. O stavbach se vi a proto nechapu, proc nejsou v jizdnim radu. Pokud si kupuji auto a prodejce mi tvrdi, ze ma maximalku 250 a nakonec mi dal sunta s 1.2 litrovym motorem, tak mne podvedl a nevysvetli to nijak. Jen CD na to reknou, ze to neni jejich vina. Druha takova je Ceska posta...
02.06.2007 (18:44)
Ono v tom ale taky hraje roli čekání na zpožděné přípoje.ČD se na to taky můžou vysrat a pak se alibisticky chlubit vysokými čísly...
02.06.2007 (17:11)
No, hosici, jste fakt cool a uplne jste mi to nandali. 1-0 pro vas:-)
A ted teda ja. Proc byl vlak zpozdeny ja opravdu vubec neresim. Stejne tak jako kdyz do 31.3. nezaplatim dane, tak financak neuchvatim prihodou, ze to neni moje vina. Ja si kupuju listek u CD a je na nich, aby udelaly vse k tomu, aby jezdily vcas.
V dubnu vidim u LINEK 1 az 31 v radku celkem cislo 69,2 (ano, vypada to podobne jako 96,2, to je pravda...). Jakozto hloupy krupan, ktery jen do vseho rype, priznavam, ze nemam nejmensi poneti, co linky 1-31 jsou, takze se budu venovat spodni casti tabulky. Tam vidim cisla vlaku, coz je neco, cemu rozumim, co si dokazu s necim spojit. Rozhodnych vlaku je 5762, vcas jich dojelo 2975. V procentech: fantastickych 51,6. Takze se hluboce omlouvam, ze ten prehled jsem od oka otipoval na 55% - kdybych tomu venoval minutu casu, tak bych zjistil, ze jsem se kydnul hloupost, protoze kde by CD vzali 55%...
PS: Kdyz se mrknu do tabulky bez zavineni (to co "vine" napsal babilon jsem cekal a da se rict, ze to povazuji za humorne cteni) dopravce, tak ve spodni casti (podle cisel vlaku) vidim uspesnost "whopping" 62%. Wow
A ted teda ja. Proc byl vlak zpozdeny ja opravdu vubec neresim. Stejne tak jako kdyz do 31.3. nezaplatim dane, tak financak neuchvatim prihodou, ze to neni moje vina. Ja si kupuju listek u CD a je na nich, aby udelaly vse k tomu, aby jezdily vcas.
V dubnu vidim u LINEK 1 az 31 v radku celkem cislo 69,2 (ano, vypada to podobne jako 96,2, to je pravda...). Jakozto hloupy krupan, ktery jen do vseho rype, priznavam, ze nemam nejmensi poneti, co linky 1-31 jsou, takze se budu venovat spodni casti tabulky. Tam vidim cisla vlaku, coz je neco, cemu rozumim, co si dokazu s necim spojit. Rozhodnych vlaku je 5762, vcas jich dojelo 2975. V procentech: fantastickych 51,6. Takze se hluboce omlouvam, ze ten prehled jsem od oka otipoval na 55% - kdybych tomu venoval minutu casu, tak bych zjistil, ze jsem se kydnul hloupost, protoze kde by CD vzali 55%...
PS: Kdyz se mrknu do tabulky bez zavineni (to co "vine" napsal babilon jsem cekal a da se rict, ze to povazuji za humorne cteni) dopravce, tak ve spodni casti (podle cisel vlaku) vidim uspesnost "whopping" 62%. Wow
02.06.2007 (12:12)
Ony tam jsou dvě tabulky přehledu zpoždění - jedna "bez rozlišení viníka" a druhá "z viny dopravce". V dubnu je to procentuální plnění dokonce jenom 69,2 %. "Finta" té druhé tabulky spočívá v tom, že když zpoždění nezpůsobí dopravce, tak z pohledu dopravce jel tento vlak včas (i kdyby byl hodinu zasekaný). Co všechno už není vina dopravce, jsem se nedočetl, ale po podrobném zkoumání vlaku 826 (9x včas, 9x zpozdil dopravce, 12x zpozdil někdo jiný) to vypadá, že třeba křižování se zpožděným vlakem (jiný důvod zpožďování tohoto vlaku mne nenapadá) není vina dopravce.
A ještě upřesnění - včas znamená se zpožděním do 10 minut ve všech rozhodných bodech na trase (zpravidla výchozí a cílvá stanice a významné uzly na trase).
A ještě upřesnění - včas znamená se zpožděním do 10 minut ve všech rozhodných bodech na trase (zpravidla výchozí a cílvá stanice a významné uzly na trase).
02.06.2007 (11:58)
Ja treba u ledna videl 81,8, coy mi jako extra uspech nepripada.
02.06.2007 (11:22)
Venca: A víte, co přesně znamená ono číslo 96,2 %? Čeho je to procentuální úspěšnost?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko











