..: Nový vlak ze Šumperka :..

Ilustrační obrázekŠumperk - Společnost Pars nova se doposud specializovala jen na opravy a modernizace vozidel kolejové dopravy. Mezi nejvýznamnější zakázky z poslední doby patří například dodávka 126 modernizovaných jednotek Regionova pro České dráhy, kterým už v minulosti dodala například 50 modernizovaných motorových vozů řady 854 a k nim v současné době dodávané řídící vozy řady 954.

zdroj:Mf Dnes, Czech Raildays 2007

Brzy by se ovšem tato společnost chtěla posunout ještě o stupeň výše. "Chystáme nový vlastní vlak, měl by to být nástupce Regionovy určený především na lokální tratě,“ uvedl šéf společnosti Tomáš Ignačák. Podle něj je nový stroj jedinou možností, jak v této oblasti proniknout do ciziny. Většina součástek nového vlaku by navíc měla pocházet z tuzemských zdrojů. "Chceme postavit vlak z českých komponentů,“ dodal Ignačák. Jednu z možných variant, jak by nová jednotka mohla vypadat prezentovala firma na letošním veletrhu Czech Raildays v Ostravě.

Spolešnost Pars nova, která oslavila v letošním roce 60 let své existence, loni skončila v zisku necelých 40 milionů korun při tržbách 995 milionů korun.


JiříK. | 27.6.2007 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer happy 
27.06.2007 (13:06)  
Nechápu,proč kopete do regín???To je patrně z toho,že ste o tom jen slyšeli a nejeli v tom.
Registrierter Benutzer sersa  mail  
27.06.2007 (13:05)  
Podle me to vozidlo je zajimave hlavne s ohledem na novy zpusob objednavani dopravy krajema - teoreticky by to mohlo byt levnejsi nez desiro pri zachovani podobnych parametru (hlavne obsaditelnost a nizkopodlaznost, kvalita je otazkou) a to by mohlo byt zajimave i pro soukrome dopravce. Lepsi nez reko to ale bude asi vzdycky, nehlede ze to nema ty pitomy jednonapravovy podvozky jako regionova. No hodne stesti - treba to vyjde :)
Registrierter Benutzer Strnda 
27.06.2007 (12:57)  
Pokud to bude něco na způsob regionohy tak at je železniční bůh s náma.
Registrierter Benutzer happy 
27.06.2007 (11:56)  
Design je fakt pěkný.Bohužel se toho jen tak nedočkáme :(.
Registrierter Benutzer aron 
27.06.2007 (11:40)  
imisa:Ano jeho věci jsou oku lahodící,ale stou praktičností to taková sláva nebude viz.strančická lávka a ty ceny ,no nevím ale na autobusáku v HK to je posunutý a předražený kvůli jeho "lehké střešní konstrukci" u které se až po zahájení stavby zjistilo,jak to pan ing. namaloval tak to nepude a muselo se to teprve domyslet.
27.06.2007 (11:23)  
aron: Ale treba me se jeho veci libi, prakticnost posoudit nedokazu, ale urcite bych ho nevinil z prosvihavani cen a terminu, to je bohuzel takova tradicni ceska disciplina:-(
Registrierter Benutzer aron 
27.06.2007 (10:51)  
Ta studie Parsu je docela hezká,akorát by to chtělo přidat ještě nějaký dveře,studie pendolina z ČKD od Kotase je taky hezká,ale většinou co Kotas namaluje tak to je sice hezký ale ne moc praktický a hlavně velice drahý jako například autobusák v HK kterej už ted na ceně stoupl ze 300 na 400 mega, plus dokončení stavby o 3 měsíce později.
27.06.2007 (10:41)  
padly_andel:
Takže integral, ehm tedy pendolino:
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=997
Design: Můj osobní typ je P. Kotas, jemuž vděčím za M1, nejhezčí vláčky v podzemí :D
Registrierter Benutzer Njorloj  mail  
27.06.2007 (9:43)  
Myslim, ze je to logicky krok od regionovy dal...a na papire zatim vypada hezky, snad se podari ho relizovat
Registrierter Benutzer Johny A.  mail  
27.06.2007 (9:28)  
Tak coo, nevíte někdo kdo to dělal??:-)))
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko