..: Nový vlak ze Šumperka :..

Ilustrační obrázekŠumperk - Společnost Pars nova se doposud specializovala jen na opravy a modernizace vozidel kolejové dopravy. Mezi nejvýznamnější zakázky z poslední doby patří například dodávka 126 modernizovaných jednotek Regionova pro České dráhy, kterým už v minulosti dodala například 50 modernizovaných motorových vozů řady 854 a k nim v současné době dodávané řídící vozy řady 954.

zdroj:Mf Dnes, Czech Raildays 2007

Brzy by se ovšem tato společnost chtěla posunout ještě o stupeň výše. "Chystáme nový vlastní vlak, měl by to být nástupce Regionovy určený především na lokální tratě,“ uvedl šéf společnosti Tomáš Ignačák. Podle něj je nový stroj jedinou možností, jak v této oblasti proniknout do ciziny. Většina součástek nového vlaku by navíc měla pocházet z tuzemských zdrojů. "Chceme postavit vlak z českých komponentů,“ dodal Ignačák. Jednu z možných variant, jak by nová jednotka mohla vypadat prezentovala firma na letošním veletrhu Czech Raildays v Ostravě.

Spolešnost Pars nova, která oslavila v letošním roce 60 let své existence, loni skončila v zisku necelých 40 milionů korun při tržbách 995 milionů korun.


JiříK. | 27.6.2007 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
27.06.2007 (9:21)  
Hezke, ale daleko... Je dobre mit vize a jit dal. Mohem vice bych vsak Parsu pral, aby CD vcas zaplatily za dodavku vsech vozu 954 a aby priobednaly dalsi x vozovou serii (kde x > 30). Take bych jim pral, aby CD konecne spustily prestavbu a znizkopodlazneni elektrickych jednotek 460 a objednaly motorove vozy 854.7 s jednim celem a elektrodynamickym prenosem vykonu pro ucelene motorove jednotky s nizkopodlaznim dilem. To by byla kraaasa :)
27.06.2007 (9:17)  
To si tak malo veri, kdyz uz delaji nastupce regionohy:-)
Ne, vazne, libi se mi vic, nez Desiro nebo Delfin, i kdyz to asi opravdu neni finalni podoba.
Zase na druhou stranu by "mozna, teoreticky - je to ve hvezdach" CD mohli koupit nejake nove jednotky, kdyz se tem zahranicnim brani, predpokladam, ze zrovna Pars by se nepoustel do neceho jen tak (treba maji nejake slusne lobbisty u CD:-) a bez provereni na domacich drahach by ani nemel sanci ve vetsim uspet venku. Urcite by se to venku prodavalo lip, kdyby mohli rict, ze jsou vyhradnim dodavatelem mot. jednotek pro CD s poctem dodanych 100 kusu:-)
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
27.06.2007 (9:16)  
Nevíte kdo dělal ten design?
27.06.2007 (7:42)  
Jakuza: nemáš nekde fotky toho Pendolina ČKD nebo spíš dizajnerské studie, celkem by me to zajimalo?
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
27.06.2007 (7:19)  
Malinko jsem se vyptával...a zatím je to pouuze coby idea designérů na papíře. Nicméně již začíná diskuse z technology a konstruktéry, kteří mají na starosti funkční celky, a tedy dostane design nejspíš pořádně na frak. Snad ne moc ;o)
dopisovatel nebo člen ŽP Jakuza  mail  
27.06.2007 (7:17)  
Lehce mi ten obrázek připomíná české Pendolino z ČKD
27.06.2007 (6:02)  
Obrázek vypadá docela hezky. Pokud nebude vývoj a schvalování trvat jako vždy 300let, možná se toho ještě dožijeme:-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko