..: Na železnici se chystá další soukromý dopravce - Veolia Transport :..

Ilustrační obrázekPraha - Další dopravce chce v České republice provozovat soukromé vlaky. Společnost Veolia Transport dnes na tiskové konferenci oznámila, že nabídla ministerstvu dopravy od začátku platnosti JŘ pro rok 2009 provozování dálkových vlaků na třech linkách. Zajišťovat by je měly vlaky Siemens Desiro, které údajně mohou být až o 10 procent rychlejší než současné vlaky Českých drah provozované na těchto spojích. Návrh jízdného počítá s cenou o 15 až 20 procent nižší než u Českých drah.


Veolia Transport má zájem o spoje na trasách:

  • Praha - Turnov - Tanvald
  • Nymburk - Česká Lípa - Rumburk
  • Ústí nad Labem - Liberec

Zároveň nabízí vyšší kvalitu služeb a efektivnější odbavení cestujících. "Garantujeme, že nejméně 91 procent vlaků pojede načas, na palubě se bude podávat občerstvení, k dispozici bude tištěný vlakový průvodce a v první třídě i Wi-fi připojení k internetu," uvedl projektový manažer společnosti Jiří Schmidt. Efektivnější odbavení by mělo spočívat v elektronickém předprodeji a rezervaci přes internet, použití čipových karet přímo ve vlaku a ve využití sítě smluvních prodejců jízdenek. Jedná se také o platnosti jízdenek Českých drah i ve vlacích Veolia Transport.

Firma bude podle svých odhadů potřebovat přibližně 15 nových souprav, které by chtěla získat pronájmem od leasingové společnosti.

zdroj: Veolia Transport, Idnes.cz


Jik | 15.8.2007 (13:44)
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from ČR Liberecký ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 13      Zpráv na stránku:   
Registered user Etienne  mail  
16.08.2007 (11:25)  
Já žádný režijkář nejsem, ale kdejaký dopravní podnik vozí své zaměstnance i s rodinou zadarmo, tak proč by měly být ČD výjimka. Rozdíl je jen ve velikosti, ale princip pořád stejný. Navíc se to tak dělá všude ve světě, argument, že všude to dělaj blbě a my jsme ti nejchytřejší, co zrušíme jízdní výhody, je tak leda opravdu typická česká závist.
16.08.2007 (10:16)  
když už jsme u těch kol, co to znamená: "rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol" ? ve vlaku s vozy bt a bdt? jaký je mezi těmito vozy vůbec rozdíl?
16.08.2007 (10:11)  
Ad pekař:je to jednoduché-oni prostě nepojedou nikam,budou sedět doma nebo pojedou s dvoukoláčkem na zahrádku.
Ad.M:a peníze,které dostanou soudci,kteří nesoudí(proces trvá třeba deset let),úředníci,kteří vymýšlejí a realizují nerealizovatelné nejdou z daní?A co náklady na výběrová řízení,která nic nevyberou,nebo vyberou špatně?
nemluvě o vojenských letadlech,která nelétají a t d.
Nezáviďte a prosím vás nechte nás,kteří jsme obětovali mnoho času a zdraví železnici dýchat.
16.08.2007 (9:22)  
stoupa: neprizpusobive jsou predevsim podelane statni drahy, ktere po 15 letech cyklistickeho boomu nejsou schopne upravit vlaky pro prevoz kol.
protoze zrovna tohle je vic o premysleni nez o penezich, jedna se o neresitelny problem...
Registered user stoupa  mail  
16.08.2007 (6:57)  
Zaujala mne diskusní pasáž o černých, potažmo problémových pasažerech:

A co takhle je především na nástupiště a následně do vlaku vůbec nevpouštět? Já eště jako kluk pamatuju, že bez peronní vstupenky či lístku z dvorany dál prostě nelze a stál tam pán v modrém lodeňáku s tvrdým a neoblomným výrazem ve tváři, který to kontroloval. (Nepomíjím, že výraz se rozjasnil, když vnouček předložil svou i dědečkovu perónku se zdůvodněním, že se jdou podívat na vláčky - na tom krásném, bohudík dosud nepřesunutém nádraží v Brně) Ten pán by ale dneska měl patřit "Správě cesty" a ne ČD. A přepravní řád dává dost možností vykázat "méně přispůsobivé" z přepravy, aniž by šlo o diskriminaci, neřku-li rasizmus. Při mé srdečné a pohodlnické povaze si troufám připodotknout, že z mého sobeckého, leč zatvrzelého pohledu jsou "méně přispůsobiví i ti, kdož v prostoru pro cestující přepravují živá zvířata či neforemné rozměrné předměty v čele s velocipédem.
16.08.2007 (6:53)  
Poborskiii - Taky si koupíte auto na jeden sobotní výlet za týden? V případě nákupu by Veolia musela mit využití na celý týden, ale to v téhle oblasti bez dotací půjde asi těžko.

I když Connexu zrovna nefandím, konkurenci na kolejích podporuji všema dvaceti.
Registered user M 
16.08.2007 (1:04)  
Pokud je to, ze nekdo kritizuje fakt, ze se z dani vetsiny naroda rvou penize nekomu jinemu (jehoz produktivita prace je navic pochybna) a ten nekdo jiny navic z casti sveho prijmu nemusi platit dane (ani pojisteni), zavist, tak dobre, je to zavist...

Nanestesti, kdyz se to chtelo zarazit u stravenek, coz je podobna hovadina, tak elita naroda vysla do ulic a radeji se to zarazilo. Ale co, stat ma v rozpoctu uz roky prebytky, muzeme si zit nad pomery, nekdo to prece zatahne:-))
16.08.2007 (0:50)  
Jiří Schmidt: aha, takže to byl spíše projekt založený jen na ochotě LausitzBahn poskytnout v sobotu přebytečné vozidlo, než na vaší schopnosti si sehnat vozidlo pro zajímavý projekt, dosti výrazně mediálně propagovaný. Nic proti Vám, ale to jste se příliš úspěšně nepředvedli. Doufám, že v dalších projektech budete úspěšnější.
Registered user xyz  mail  
15.08.2007 (23:30)  
Jen houšť. A větší kapky. ;)
15.08.2007 (23:21)  
pekař napsal :Jaroušek : svádět to na závist je typický argument , jen je hodně laciný...
Možná laciný ,ale pravdivý.
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 13      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko