Vraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut.
2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.
Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí
V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.

myslel jsem, jestli je to vubec technicky sjizdne (treba nosnost, prudke oblouky apod.) - prave z duvodu, ze je to vylozene lokalka.
Pocital jsem ze by to projelo straskovem az do zlonice a tam je snad dost mista, aby diesel dokazal objet EC soupravu a jet pak na kralupy. I kdyby takhle odtahli aspon dve soupravy z duvodu propustnosti, ulevilo by se zbytku a delsi by to asi taky o moc nebylo, ne? nejaka ta zaloha nekde by mela byt, ne? treba v lounech...?
anebo by se v nouzi ececko pichlo za pravidelnou 810tku a ona by si uz nejak poradila :- ))
To jsem popletl - škrtněte Neratovice, přelepte Nelahozeves
1.53 hodiny proti 1.19 je docela slušné, škoda toho zajetí do Roudnice, tu cca půlhodinu by cestující "zkousli".
Zrušit ten vlak 782 lze, ale k čemu to bude dobré, stejně by jel jako Sv kvůli oběhu soupravy a personálu. Třeba jím jede někdo, kdo přijel zpožděný odjinud a ujel mu 784 (ten hel včas). Například cestující od EC 278 (dnes +38).
Onehdá se kvůli frekvenci od 278 na 784 zpozdil panťák z Libně na Masaryčku, aby se cestující od zpožděného EC 278 dostali na R 784.
Po 231 nejezdilo patrně nic, objíždka přes Lysou nad Labem nic neřeší, ba naopak se musí dělat další úvrať v Libni, protože z Vysočan se do Holešovic jet nedá.
Malér se mohl stát tak 14.33, patrně prvním "odklonem" byl R 617, který se vrátil z Roudnice do Ústí západ (poprvé odjel 15.20, podruhé v 17.06). Proč nejel rovnou, to se dá těžko odhadovat, zpožděný R 704 stačil ještě projet, R 778 to odstál, přednost dostalo EC 172. Možnost odklonů je limitována početní možností nasadit lokomotivy na trať z Kralup do Neratovic (kolik je k dispozici). Mimo to tuhle cestu musí cestující absolvovat bez topení, resp. klimatizace, protože v Kralupech nemají lokomotivy s možností vytápění.
Stejně tak lze jen odhadovat, proč se EC 175 nevrátil do Ústí nad Labem taky.
Pražský strojvedoucí na bastardech "pravou stranu" navíc neumí, takže se mu musí sehnat ze Všetat do Ústí pilot (to jest, sestřelit ho z nákladu, který se odstaví ve Všetatech a ten tam k potěše výpravčího zamknout … ).
A to je ještě dnes situace, kdy nejsou strojvedoucí rozděleni na "Cargo". Jak to bude po rozdělení, to snad ví jen černokněžník Zababa …
Ano je možné, že není žádná souprava; přesněji řečeno souprava by se třeba i našla (modrá patra s tramvají), jenže se nenajde strojvedoucí, který by s ní jel. Pohotovosti strojvedoucích se vesměs nedrží a pokud se náhodou nějaká drží, tak za téhle situace byl pohotovostní strojvedoucí dávno využit.
O víkendu například jeden darebák v Kutné Hoře zlikvidoval žabotlam tím, že během pobytu prakem vystřelil okno. V Čáslavi si lumpa vytáhla z rychlíku policie … takže třebas tenhle žabotlam dneska chyběl, protože čeká na opravu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











