..: Lokomotiva najela do prověšeného TV u Hněvic, vlaky jezdily odklonem :..

Ilustrační obrázekVraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut. 2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.

Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí

V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.


Jik | 12.11.2007 (19:43)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
12.11.2007 (21:47)  
Jel jsem z Prahy Sp1772. Při odjezdu měl 15 minut zpoždění, pak jsme stáli v Neratovicích 80 minut (vedle nás stál R706), potom jsme popojeli do Vraňan, kde jsme nakonec stáli dalších 80 minut. Někdy po 19,15 začaly jezdit vlaky od Hněvic (EC tuším 175, 2 osobní vlaky), náš vlak jel v 19,36. Do Ústí n. L. příjezd se zpožděním 190 minut.
Zajímalo by mne, v kolik hodin došlo ke stržení troleje - proč tedy hned vlaky nezačaly jezdit odklonem?

Zajímalo by mne, jak jel vlak 782 - mezi zpožděnými jsem ho nenašel.
12.11.2007 (21:30)  
Tyjo sem přišel v pul 8 večer na Masaryčku a ten rychlik od děčína měl 180 minut a osobák z Roudnice 70, byl sem se ptát na informacích a zřejmě velice informovaná pani mi sdělila že dvě osobní soupravy trčej v Roudnici a že volala na dispečink a žádnou jinou nepošlou... je možný aby mezi kralupama a Prahou nebyla jediná volná souprava?
Registrierter Benutzer Kóřa 
12.11.2007 (20:50)  
to radekedar: Jo GORDIKON je dobrej. Než jsem ho zmáknul tak sem pochopil různé faktory ovlivňující zpoždění. Na sekeru 5-10 minut si už neztěžuju. Obsluze kralup vůbec nezávidím.
Registrierter Benutzer cool 
12.11.2007 (20:32)  
no jestli jezdili nebo jezděj přes 231ku, tak sem tomu dneska upláchnul o fous:-)
12.11.2007 (20:24)  
Vůbec nezávidim dispozičnímu výpravčímu v Kralupech. Brát vlaky ze čtyř tratí do nádraží za týhle situace, žádný med. Ještě podotýkám, že v Kralupech je releovka ovládaná z panelu dispozičního výpravčího. JOPka do Kralup ještě nedorazila:-)
12.11.2007 (20:17)  
protestuji proti slovu mimořádná:)
Editor oder ŽP Admin RaPa  mail  
12.11.2007 (20:17)  
OT: Tripolis: No tak to znám z Gordikonu :D Zasekal sem si osobní nádraží a jezdil sem přes nákladní...
12.11.2007 (20:12)  
Nyní je v Kralupech nad Vltavou velice nepřehledná situace. Není dostatek volných kolejí. Přednostně jezdí vlaky osobní dopravy, nákladní zatím zůstávají stát v nádraží. Některé vlaky jsou vedeny i přes nákladové nádraží, respektive po kolejích č.107 - 117
Registrierter Benutzer Honza-loko  mail  
12.11.2007 (20:10)  
jinak dnes téměř kolaps dopravy na 090. Rychlík 780 (prav. z prahy 16.55)měl 75minut, Os 9616(prav. z Prahy v 16.40)měl 40 minut. Nejdřív jel vlak 9652( Z Prahy v 17.10),který jel na čas.Já s ním taky jel a ve vlaku vládla naprostá sardinkománie.A ani nečekal přípoj prav.17.22 v Kralupech na Most...
12.11.2007 (20:04)  
Přes Úžice jel pravděpodobně také R615.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko