..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
27.07.2008 (15:47)  
Plno zpoždění způsobují i samy ČD svou neschopností. Vídám to dost často.
registrovaný uživatel klimi  mail  
27.07.2008 (15:37)  
Thomys:Pláčeš na cizím hrobě. Napiš dopis na SŽDC či MD.
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (15:36)  
To IC540: Vlaký mám rád, ale štve mě, že nikdo za nic nemůže. Nikdo to neřeší. Jde o to, že v Hranicích zas nečekal os. směr Vsetín. Jindy když jedu z Ostravy tak v tom osobáku na to EC čekáme, někdy ne. Výpravčího to nezajímá - ten šel na oběd. Ženská u pokladny lidem vysvětlovala, že ona za to nemůže. Ale kdo za to může??? Měli by se vracet peníze. Jezdím Vs-Prostějov. Vždy přijedu o 15-20 minut později, když jedu zpět přijedu bud o 20 minut pozdej, nebo o hodinu a pul. Tday opravdu něco výrazně nefunguje!
27.07.2008 (15:25)  
Otázkou je, proč ty troleje tak padají a co s tím. Zda je to špatnou konstrukcí, údržbou, sběračem a nebo něčím jiným. Poslední dobou je to nějak moc často.
registrovaný uživatel IC540  mail  
27.07.2008 (15:25)  
Thomys.Jiří Průša má pravdu.Já jezdím často a zpoždění vyjímečně.Přírodní živly jsou na síly obětavých zam.i občas někde spadlá trolej.Zpoždění vždy naštve,vím.Nezanevřete na žel.
registrovaný uživatel Cypher 
27.07.2008 (15:18)  
Prave jsem se vratil z postizeneho EC.Sedel jsem v prvním voze.Asi 5km pred Prelouci na leve strane strane vozu zacali letat ve velkem mnozsti zhave ulomky.Nasledovala mensi rana.A po prave strane vozu se dolu sesunul sberac.Fira zacal brzit,ale nezabrzdil uplne.Nasledne jsme rychlosti asi 40 km jeli na vybeh do Prelouce.Poskozeni lokomotiva ( slovenský predchudce):prvni sberac poskozeny,ale drzi.Druhy jsme nechali komplet na trati.Dve rozbita okna.Trochu skrabancu.Mezi vozem a lokomotivou asi 5-10 metru troleje :) . Na prvním voze skrabance.Na tretim voze to vytrhlo kousek tesneni u okna.
Po 45.min prijelo Eso od carga,ktere nas melo odtahnou do Prahy.Slovesnky strojvedouci rozpojil srobovku, hadice, topnou spojku.A vymotal z UIC kabelu trolej.A slovenska lokomotiva byla odstavena.Po 45min.Kdy uz bylo pripraveno vse k odjezdu se rozhodlo,ze cela souprava je neschopna pokracovani jizdy.Pockali jsem na pendolino,ktere tak tak zvladlo naval lidi.A s mimoradnou zastavkou v Koline jsme dojeli do PH.
27.07.2008 (15:04)  
Jj lepší obsluhu neseženete za ty penize to nikdo nechce dělat a navíc ne vše může obsluha dopravní cesty.
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (15:01)  
Nevyřeší, ale je potřeba udělat něco s tím bordelem..tratí kde se pořád něco drbe, obsluhou, která má IQ tykve a vlakama, které jsou ostudou..nechápu,proč zrušil např. Ol. krak pokutu za zpoždění a snížil ji na nepatrnou částku. Nejsemjediný, kdo byl v Hranicích pěkně nasr.... prtže jsem poslendí 2 měísce ještě nepřijel na čas!!!
27.07.2008 (14:59)  
Ad Thomys ano konkurence vyřeší poškozené trakcni vedení vrtulníkem kterým převeze cestující do další stanice kde bude čekat náhradní souprava.
registrovaný uživatel aron 
27.07.2008 (14:58)  
Tak jsem celou situaci sledoval v Pardubicích,cestující byli velice kvalitně informováni a na celé situaci slušně vydělal stánkař na 4.nástupišti,protože za celé dvě hodiny nebyla fronta kratší než 10 lidí.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko