Praha — Ministerstvo dopravy spolu se Správou železniční dopravní cesty (SŽDC) a Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) představily seznam staveb, které lze v rámci současných rozpočtových možností České republiky zafinancovat. S účinností od dnešního rána, tedy 14. září, je obnovena veškerá stavební činnost na všech stavbách přerušených 9. srpna 2010. Na základě jednání zástupců státu i stavebních firem byly vyjednány úspory v rozsahu asi 5 %. Stejně tak byly odloženy některé platby na příští rok. Ministr Bárta uvedl, že prioritu má dopravní „superkoncepce“ státu, kde klíčovou roli bude hrát právě železniční doprava. V současnosti vláda hledá ekonomický rámec, kolik je schopen stát v rámci volebního období 2010 – 2014 investovat do dopravy a infrastruktury. Připomínky k ní podá odborná veřejnost a akademická obec, stejně jako kraje, vláda a hospodářský výbor Poslanecké sněmovny.
Zdroj: Ministerstvo dopravy
| 14.9.2010 (14:19)
PS. VV jsem nevolil a nadále to nemám v úmyslu.
Aha, tak proto se Bárta chystá do Bruselu, kde bude euroúředníky přemlouvat, aby mohly být dotace EU určené na železnici přesunuty na silnici!!! Není ta dopravní "superkoncepce" spíš železniční "antikoncepcí"?! :-(
Je třeba to brát s rozumem. Co je důležitější ? Obchvat třeba Chrudimi , který vyvede z města tisícovky aut , nebo elektrifikace trati Pardubice-Chrudim??
Podle něj by měly mít všechny nové železniční trasy vzor ve spojení Praha - Ostrava pendolinem."
Uvidíme... poslouchá se to hezky..
Aha, tak proto se Bárta chystá do Bruselu, kde bude euroúředníky přemlouvat, aby mohly být dotace EU určené na železnici přesunuty na silnici!!! Není ta dopravní "superkoncepce" spíš železniční "antikoncepcí"?! :-(
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










