..: Moravskoslezský kraj chce zvýšit bezpečnost přejezdu ve Studénce :..

ilustrační foto Payus
přejezd Studénka Studénka - Moravskoslezský kraj chce zvýšit bezpečnost na železničním přejezdu ve Studénce, po kterém výrazně vzrostl provoz po srpnovém zřícení mostu do kolejiště. Po přejezdu nyní jezdí více aut a podle krajských úředníků je nebezpečný. Mluvčí hejtmanství Barbara Odstrčilíková říká, že stálý dohled by měli zajistit strážníci Městské policie Studénka a namátkový dohled či případnou odbornou pomoc poskytne i Policie ČR. Udělení dotace, která by měla být vyčerpána do konce roku 2009, už schválila rada kraje, která předpokládá ukončení stavby mostu v příštím roce.

Kraj hodlá uhradit i náklady spojené s tímto opatřením. Zastupitelé proto budou koncem září jednat o uvolnění částky 1,5 milionu korun. Mimořádnou dotaci by mělo dostat město Studénka. "Dotace je určena ke zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu ve Studénce, který křižuje koridorovou trať Přerov-Bohumín," uvádí náměstek hejtmana Pavol Lukša. Dodává, že finanční podpora umožní zajistit stálý dohled policejních orgánů na železničním přejezdu, přes který po pádu mostu projede dvakrát více vozidel.

zdroj: ČT24, Fotografie: Payus


Adys Poslat mail autorovi | 30.9.2008 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
02.10.2008 (12:30)  
I když ignorování výstražného signálu na přejezdu se více dopouštějí řidiči osobních vozidel. Každopádně jejich lehkomyslnost a nezodpovědnost ohrožuje bezpečnost provozu a někdy i lidské životy.
02.10.2008 (12:30)  
Ono by stačilo místo závor používat výsuvné zastavovací pásy s hřebíkama. :)))
02.10.2008 (12:17)  
Dobrý den.
Napíši jen pár vět, jelikož můj názor na železniční přejezdy jsem zde už psal. Osobně bych od přísnosti zde v České republice na řidiče neustupoval. Jak jsem napsal už dříve, jejich jednání je hrozné. Není to myšleno na všechny řidiče prosím. Nezlob te se na mě, ale v době výstražného signálu nemá nikdo na přejezdu co dělat. I kdyby výstražné znamení bylo delší dobu v provozu.
Proto nechápu argumenty typu ješte vlak nejede, tak pojedu já.
Proto mě udivuje, že si to řidiči neuvědomují a ignorují to. Bereme v úvahu u řidiče nákladních vozidel. Proto v případě úmyslného zavinění neboli řidič přejel přejezd v době výstražní signalizace bych se s nikým nedohadoval.
Jinak se to řidiči nenaučí. A nehodovost na železničních přejezdech se nesníží. Zde musí ale hlavně konat policie. Osobně bych se obrátil na policii s návrhem, aby v této věci přitvrdila a neustupovala. Dále bych přemýšlel o zlepšení zabezpečí přejezdu či jeho variant.

Na začátek fungování výstražného signálu zabezpečovacího zařízení na přejezdu se domnívám má vliv i traťová rychlost na danném úseku.
Podrobnější informace o tomto zařízení na jakém principu funguje nemám.
02.10.2008 (11:50)  
MirekM - pravda, u cizinců by to bylo komplikovanější. Asi by se to muselo řešit ve spolupráci se zahračními úřady. Ale výhodou bude, že půjde řešit v rámci EU přestupky spáchané v zahraničí, takže jakási koordinace tady již vzniká.
Registrierter Benutzer MirekM  mail  
02.10.2008 (10:38)  
IDeeSák: A aby ji od tebe policisté mohli vybrat, budeš s sebou muset vozit daňové přiznání… A co s cizinci? Neříkám, že jsem proti tvému návrhu, ale bude se s tím muset počkat na zefektivnění státní správy (~ nikdy).
Registrierter Benutzer lukin 
02.10.2008 (8:27)  
Všude se píše, že vlaky tudy projíždí až 140km/h. Není to pravda. Pendolina projíždí 160km/h. Od Hranic o něco méně, jelikož se rozjíždí ze 140km/h (jižní zhlaví se projíždí 140km/h). Od Ostravy tam těch 160km/h skutečně je. A to by byla slušná srážka ...
Pamětníci mi pomohou, ale mám uloženo v hlavě, že před x lety se na tomto přejezdu stala nehoda, kdy do silničního válce narazil rychlík tuším z Katowic. Zahynul řidič válce a byli i zranění. Vagóny byly po celém nádraží ... Brrr.. A to tam byl vjezd na 100km/h ....
Registrierter Benutzer JK ml. 
01.10.2008 (23:19)  
Web: zabavovat vůz hned netřeba. Při pokutáži za vysokou rychlost by třeba pomohlo: Pane řidič odevzdejte nám klíčky od vozu a vzhledem k rozsahu vašeho přestupku si je můžete vyzvednout nejdříve zde za dvě hodiny, pokud to nestihnete do 18.00 kdy naše kulturně nápravná akce zde končí potom vám vůz bude odtažen na vaše náklady na policejní parkoviště tam a tam....Vy potřebujete být rychle aha kolega zde pánové z taxislužby vás tam odvezou za smuvní cenu....Přeji hezký den....Možná by to pomohlo. Do tržního mechanismu by se zapojili odtahovky a to jak známo jsou kšeftaři od narození....
Registrierter Benutzer Web 
01.10.2008 (22:58)  
MZ: Což by vedlo k tomu, že by se a) ten policajt na to vykašlal, neb by sám viděl že ty tresty jsou zcela neúměrný, b) ten přestupce vyplatil zlomkem pokuty u policajta (asi těžko na tohle nasadíte "dvojité agenty", že). Mám moc rád lidi co všecko řeší zvednutím trestů, co říkáte na 30 klacků za psí lejno? :-)

Přejezd stojí sakumprdum X mega a nenajdou se peníze na dvě kamery? To neni o pokutách, to je o vůli...

A ještě k tomu dodám, že si nepamatuju z poslední doby nehodu na přejezdu se závorama, všecko nechráněný (blabla o křížích nechci slyšet, dík), nebo jenom s výstražníkem a tyhle přejezdy jsou tak "frekventovaný", že chci vidět toho policajta co tam bude dělat tuhle vděčnou činnost.
01.10.2008 (20:03)  
mouka : když má někdo na auto, tak má na benzín nebo naftu. Když mu sebereme auto nebo řidičák tak nebude jezdit, penízky určené na benzín nebo naftu, resp. povinné ručení, údržbu bude hezky dávat na splácení příslušného peněžitého trestu. Nemám obavu, že z majitele motorového vozidla by se stal bezdomovec.

waszyn : ne ten by zaplatil > ten zaplatí. A tvrdě. Šup z lokomotivy, pokud nebude následovat vyhazov = a na lokomotivu se už těžko dostane, tak skončí někde v dílně. Pokud by se po nějaké době chtěl vrátit na lokomotivu, tak bude s velkou pravděpodobností následovat nové psychologické vyšetření, mimořádná odborná zkouška V-08; jen díky tomu, že se nic nestalo, tak mu v případě, že se toho chytí policie a státní zástupce, hrozí jen podmínka ...
Na tom nemění nic skutečnost, že ČD mají nedostatek strojvedoucích. Dříve se projetí návěstidla (bez následků) nebo stanice/zastávky řešilo převedením na funkci posunovač na 3 měsíce a přezkoušky.
01.10.2008 (19:22)  
"Moravskoslezský kraj chce zvýšit bezpečnost přejezdu ve Studénce." - to je výhradně předvolební kampaň, :o). Zkuste logicky uvažovat, co více udělat pro bezpečnost úrovňové dopravy přes koleje, než tam mít oboustranné šraňky, které se navzájem dotýkají při uzavřeném přejezdu? Už leda kulometní hnízdo... .
waszyn: Vy můžete strojvedoucího klidně pranýřovat, avšak když poznáte blíže situaci, zjistíte, že to není až tak černobílé. Udělal fatální chybu, už si nezajezdí, avšak můžeme relativizovat jaký podíl má na situaci například hromadné rušení červených čepic... .
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko