Praha - Před několika hodinami se změnil čas, ručičky jsme si posunuli o hodinu zpět. Co se ovšem nezměnilo, jsou problémy v pražském železničním uzlu: po včerejší krádeži kabelů k výměnám u Masarykova nádraží, jejíž vinou vlaky na Nymburk končily jízdu ve Vysočanech, v noci došlo k požáru zabezpečovacího zařízení na Novém Spojení. Pro vlaky ve směru Hradec Králové se tak výchozí i cílovou stanicí stala Praha-Vysočany. Kolem deváté hodiny byl po novém spojení zaveden jednokolejný provoz.
Vlaky dostávají individuální rozkazy, jezdí se po zamčených výměnách, které tak nelze přestavovat. Oheň vypukl kolem půl čtvrté ráno, jeho příčiny šetří jak pracovníci SŽDC, tak i policie. Štěstím v neštěstí je slabší nedělní provoz, díky kterému nevznikají delší zpoždění. Mluvčí Správy železniční dopravní cesty zpravodajskému portálu iDNES.cz popsal probíhající práce: "Technici opravují kolektory u Hrabovky; zatím není jasné, kdy se to podaří. Nejprve musíme určit rozsah poškození, což nebude snadné." Při požáru se podle něj speklo několik kabelů dohromady, což ztěžuje práci.
Problémy na síti SŽDC se nevyskytovaly jen v centru metropole u hlavního nádraží - v noci ze včerejška na dnešek zhruba ve 22.50 došlo k lomu 2. traťové koleje na trati 171 z Prahy do Berouna, kterou lze považovat za hlavní tah na západ republiky. Vlaky nejprve dostávaly rozkaz „OP“ na pomalou jízdu; po vyhodnocení pracovníky zabezpečovací a sdělovací techniky, byla kolej vyloučena a ve směru Praha-Radotín – Dobřichovice se jezdilo po jedné ("nesprávné") koleji. I zde bylo ke prospěchu, že incident zasáhl víkend, kdy zpoždění vznikala jen v řádu několika minut a provoz byl slabší.
Zdroj: iDNES.cz, vlastní zjištění

Pokud by se v ramci miliard za NS podarilo trasu take osvetlit a kvalitne oplotit, jedna se o par nepravidelnych pochuzek. Deset lidi je pak schopno uhlidat cele centrum.
Institut obcanskeho zadrzeni, to bych Vas chtel videt, jak chytate tu smazku v maskacich na jedne z tech fotek...
Ad živočišný popel: hezká myšlenka, ale pouštět do SaZ kabelů vysoké napětí není moc dobrý nápad ;-)
Je nějaká možnost indikace překopnutého obvodu? Nějaký drátek, který by po po překopnutí zapnul sirénu s indikací dotčeného úseku? Naběhli by tam pořádkostrážci, a nachytali grázlíky při činu...
Optika? Na na ridici a stavove signaly ano, ale ty motory vymen a zarovky navestidel se musi napajet "vykonem".
Ruseni? V Praze je =3kV. Tam nam to problemy nedela.
Hlidani: je to drahe a SZDC sem tam nejaky vypadek vrasky delat nemusi. Ze bude zpozdeni? Platit za to nebude, tak co.
Jak to vypada na draznich pozemcich za bileho dne muzete videt tady: http://www.k-report.net/diskuse/messages/28/1174.html#POST1204679
Fotici sotous je vidi, delnici z NS je vidi, vidi je kazdy, kdo projde okolo Vitkova, jen na SZDC nemuzou prijit na to, jak je polapit...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











