Suchdol nad Odrou - O něco komplikovanější cestu prožili dnes v dopoledních hodinách cestující na severu Moravy. Mohlo za to porouchané zabezpečovací zařízení v Suchdole nad Odrou, kvůli němuž zůstalo několik vlaků uvězněno v blízkých stanicích. Nejvíce postiženým se stal Ex 141 Beskyd, který si s sebou do Žiliny odvezl téměř hodinu zpoždění. Včas nedorazil ani R 831, který odjížděl z Polomi se 43 minutami zpoždění.
Porucha zabezpečovacího zařízení v Suchdole nad Odrou se dotkla také rychlovlaků Pendolino. Ranní SC 501 dorazil do Ostravy o 23 minut opožděn, opačně jedoucí SC 502 chytil zhruba čtyřicetiminutové zpoždění. Do hektické situace zapadly i problémy IC 583 Jan Perner. Závada restauračního vozu vlak zastavila v Pardubicích téměř na hodinu, cestujícím jistě neudělala radost ani absence "svátečních vozů" 13 a 14, které dnes z důvodu konce podzimních prázdnin v soupravě zařazeny být měly.
Zdroj: Babitron, vlastní pozorování

Taky když srovnám kabely jaký byli dřív(1-3 tenký, nebo středně tluský), a dnes rovnou 6 tlustejch měděnejch káblů.
Hlavní problém kol obvodů u ESY je že vyhodnocují úsek buď obsazenej, nebo uvolněnej, reléovka uměla ještě mezypolohu neboli porucha, a to potom nešlo normálně postavit vlakovou cestu a muselo se jezdit nouzově.
To Johnz: Pokud je měnič poddimenzován, tak je logické, že dělá vylomeniny. Ono je to o tom, že je nutno sečíst veškeré odběry a aspoň 10-15% přidat. Většina spotřebičů se vyznačuje tím, že při zapnutí krátkodobě odebírají několikanásobek toho, co v provozu a pokud jakýkoli zdroj s těmito nárazy nepočítá a není na ně dimenzován, bude mít problémy vždy, bez ohledu na konstrukci.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











