..: Zabezpečovací zařízení zbrzdilo koridor na severu Moravy :..

Suchdol nad Odrou, foto: DuhySuchdol nad Odrou - O něco komplikovanější cestu prožili dnes v dopoledních hodinách cestující na severu Moravy. Mohlo za to porouchané zabezpečovací zařízení v Suchdole nad Odrou, kvůli němuž zůstalo několik vlaků uvězněno v blízkých stanicích. Nejvíce postiženým se stal Ex 141 Beskyd, který si s sebou do Žiliny odvezl téměř hodinu zpoždění. Včas nedorazil ani R 831, který odjížděl z Polomi se 43 minutami zpoždění.

Porucha zabezpečovacího zařízení v Suchdole nad Odrou se dotkla také rychlovlaků Pendolino. Ranní SC 501 dorazil do Ostravy o 23 minut opožděn, opačně jedoucí SC 502 chytil zhruba čtyřicetiminutové zpoždění. Do hektické situace zapadly i problémy IC 583 Jan Perner. Závada restauračního vozu vlak zastavila v Pardubicích téměř na hodinu, cestujícím jistě neudělala radost ani absence "svátečních vozů" 13 a 14, které dnes z důvodu konce podzimních prázdnin v soupravě zařazeny být měly.

Zdroj: Babitron, vlastní pozorování


jatyrko | 29.10.2008 (23:50)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
31.10.2008 (17:19)  
To Micke: Jedna z posledních ruských releovek je v žst. Praha-Smíchov. První, testovací, byla údajně v Kamenném Malíkově a je možné, že je tam ještě teď. A dělat jednoduché a spolehlivé věci by bylo sice velmi dobré pro zákazníky, ale špatné pro výrobce a servis a hlavně pro ouředníky všeho druhu, kteří by měli mnohem méně prostoru ke škodění. Jenže parametry pro hodnocení ekonomiky jsou nastaveny tak, že stát, který používá jednoduchá a spolehlivá řešení a vystačí si s minimem ouřednictva je na tom,,špatně" protože jeho ekonomika postrádá dynamiku. Jenže vykládej tohle lidem, vychovávaným od útlého dětství v tom, že co je ,,staré" musí být zákonitě špatné a že inovovat, byť zbytečně a za každou cenu je nutné, aby se ekonomika rozvíjela! Osobně tvrdím, že zabezpečovací zařízení, které reaguje na úder blesku do kolejiště totálním výpadkem a nutností několikahodinového servisního zásahu (Loni v úseku Zábřeh-Olomouc), nemá v železničním provozu co dělat!
registrovaný uživatel MirekM  mail  
31.10.2008 (15:06)  
Ážetďák: S těmi tvými hospodskými názory si běž… do hospody. Copak se kazilo na hlaváku kromě přívodu napájení?

Micke: A to se má do Holešovic dávat ESA… :-S
registrovaný uživatel Micke 
31.10.2008 (7:44)  
Já osobně jezdím po poruchách od elektromechaniky přes ruskou releovku(teď už tedy jen po ruském autobloku), ažd 71, ažd 71 s jop, ets, etb až po esa a musím říc z mého pohledu, že s každou novou generací je zařízení složitější, méně spolehlivější a i přes větší zabezpečení více náchylnější na vnější vlivy. Položme si ale otázku? Jaké větší zabezpečení provozu, krom archivu, mají nové zařízení vůči ažd 71. Z počítačem řízených releovek osobně jako nejlepší a nejmíň poruchopvější vidím ažd 71 s jop (kde jop nedělalo ažd)která je na tratí Praha-Kralupy. Nicméně čím více poruch tím lépe, alespoň mám práci. :-)
31.10.2008 (5:48)  
Ážetďák: Se jen směji, jak nedokážete regulérně odpovědět na položenou otázku :-) Jinak přímo ve vývoji SZZ ESA 11 ruce nemám a zaměstnancem AŽD Praha, s.r.o. nejsem.
registrovaný uživatel JOHNZ 
31.10.2008 (0:52)  
Ážetďák: AŽD71 mala/má tiež svoje muchy ...
30.10.2008 (21:29)  
To Spinne: Nemáš ve vývoji ESY taky pracičky, že tak prskáš? Promiň, ale tvé invektivy nic nezmění na tom, že jde, v porovnání s AŽD 71, o šmejd!
30.10.2008 (21:27)  
Podle toho, co se povídá, už je úprava SW hotová a v současné době se má ÚDAJNĚ postupně nahrávat, což ovšem nic nemění na tom, že ESA prostě nespolehlivá je a výpadky na ní jsou celkem běžná věc. Jen v Praze na hl. n. už jich bylo spousta.
30.10.2008 (20:32)  
no ja sem pred par dnama ve zpravach videl reportaz o uprave zz esa 11 ktere hlasi podezrele zmizeni vlaku tim ovsem nerikam ze je to tento pripad
30.10.2008 (20:27)  
To, že na ESA 11 zfialoví celá obrazovka se občas stává. Důvody tohoto problému neznám, ale děje se to. Není to jev zrovna častý, ale stává se to. Pokud se jedná o malou stanici (třeba jako Polom), tak se vyhýbky uzamknou a jezdí se na přivolávačku rovně. Takže se zpoždění minimalizuje. Pokud se to stane třeba v Suchdole n.O., kde je vyloučena jedna traťová směr Studénka, tak to je potom problém a vzniká zpoždění.
30.10.2008 (20:17)  
Ážetďák: Proč neustále mystifikujete čtenáře a diskutující?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko