..: S novým luxusním produktem Bohemian Train na Eltona Johna :..

jídelní vůzPraha - České dráhy v nejbližších dnech vypraví speciální vlak s nadstandardními službami, určený pouze pro cestující směřující na koncert Eltona Johna. Vlak bude sestaven ze dvou vozů první třídy řady Ampz, dvou restauračních vozů WRmz, lůžkového vozu WLABmz a vozu druhé třídy řady Bee či Bmz určeného pro služební účely. Vlak ponese komerční název Elton John Train a je součástí nového projektu vlaků pro movitou klientelu typu Bohemian Train. Souprava pojme maximálně 90 cestujících. Cena nejlevnější jízdenky se pohybuje okolo 20 000 Kč a zahrnuje přepravu, catering ve vlakové restauraci TaiTTinger a drinky v Bugy's baru.

Svézt se tímto luxusním vlakem ovšem nemůže každý, kdo by měl dostatek peněz na zaplacení jízdenky. České dráhy rozeslaly přesný počet pozvánek VIP klientům. Vlakem podle neoficiálních informací pojedou také zástupci generálního ředitelství drah. Tiskový mluvčí ČD Ondřej Kubala tvrdí, že půjde o cestu veskrze služební. „Mezi cestujícími je výhradně byznys klientela. Čtyři naši manažeři vlakem pojedou, ale bude to pracovní cesta. Jsou tam jako organizační tým,“ prohlásil Kubala. „ČR je jednou ze zemí, kde je nárůst bohatých a velmi bohatých lidí v přepočtu na počet obyvatel na nejvyšších místech v rámci Evropy. Postupně jim chceme dokázat, že cestování vlakem je kvalitní a perspektivní způsob dopravy, kterého se není třeba bát,“ píše se v odůvodnění pilotní akce

Celé netradiční putování bude zahájeno slavnostním přípitkem speciálním drinkem Elton John. Cesta do Berlína bude plná gurmánských zážitků připravených kulinářským mistrem Dušanem Jakubcem a jeho týmem. Pročtením přiloženého menu si můžete naladit chuťové pohárky již nyní. Vybrané pokrmy skvěle doplní ušlechtilé exkluzivní šampaňské Taittinger,“ lákají dráhy cestující ve speciální VIP brožurce.

Takové plány se ale nelíbí odborářům. „Působí jako červený hadr na býka v době, kdy dráhy nejsou schopny zabezpečit odpovídající úroveň vlaků pro obyčejné cestující,“ řekl mluvčí federace strojvůdců Libor Poláček. Připomněl, že dráhy například dosud nevypsaly výběrové řízení na 100 starších vozů ze zahraničí, ačkoliv o tom mluví již několik měsíců. A při současné krizi ve flotile osobních vozů pro vlaky vyšší kvality se nabízí otázka, kde tyto moderní vozy vezmou? Oba jídelní vozy budou staženy ze zálohy. Pokud ale žádná záloha nebude, budou staženy s mezinárodního expresu 100/101 do Lublaně, což případně jistě ocení cestující tohoto mezinárodního vlaku vyšší kvality. Dva vozy Ampz143 budou staženy z vybraných vlaků směřujících na severní Moravu. Cestující se tak s nimi pravděpodobně nesetkají na vlacích IC 516 a IC 517 Leoš Janáček, IC 582 a IC 583 Jan Perner. V nejkrajnějším případě se takovýto vůz neobjeví ani na vlacích Ex 140 a Ex 141 Beskyd, EC 142 a EC 143 Odra či EC 278 a EC 279 Jaroslav Hašek.

Dráhy ve svém prohlášení navíc důrazně upozorňují, že tento vlak provozují výhradně na své podnikatelské riziko a vlak tak není placen z veřejných zdrojů. „Projekt Bohemian Train je založen na komerční bázi, cestující hradí náklady spojené s touto cestou a jeho cílem je vytvořit dlouhodobě ziskový produkt pro ekonomicky silnou cílovou skupinu,“ tvrdí Petr Šťáhlavský z tiskového oddělení ČD. Vozy řad Ampz, Bmz, WRmz a WLABmz byly pořízeny z prostředků dopravce a úvěru u společnosti EUROFIMA.

Vlak vyjede zítra 11. prosince z Prahy hlavního nádraží mezi 10-11. hodinou v čele s lokomotivou 371.201 v celočerveném ex-DB laku. Cestující budou odbavování od 9:30. Každý z nich se pak může účastnit coffe breaku s ochutnávkou luxusního druhu šampaňského. Příjezd do Berlína je plánován na 16:00. Tento čas je ovšem pouze orientační a může být pozitivně i negativně ovlivněn aktuální dopravní situací. Na cestu zpět se vlak z Berlína vydá přibližně ve 23:30.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, ŽelPage, Novinky.cz, Aktuálně.cz


Samir Lepara | 10.12.2008 (19:10)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 ... 11 12 13 14 15 ... 20      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Web 
11.12.2008 (1:04)  
Mates: ????? :-) Vysvětlit co to je "jakási apolitická záležitost" v obchodě, děkuji!
registrovaný uživatel Mates 
11.12.2008 (0:59)  
2M: obchodni partneri - a tim konci jakasi apoliticka zalezitost cele veci

edit

jinak co se tyce rovnostarstvi... ten index operuje s oficialnima cislama, bohuzel tady je taky jedna z nej korupci a ty castky nejsou male a prave tyto se do zadnych indexu nedostanou, takze bych s tim rovnostarstvim byl taky opatrnejsi
registrovaný uživatel happy 
11.12.2008 (0:58)  
ještě vás to nepustilo?? Mě spíš žere hrozba pokuty 270 mil. pro Cargo.To by bylo pěkně na....
registrovaný uživatel M 
11.12.2008 (0:55)  
Gini - jo, v pohode, jen jsem nemel "data". Ostatne ve stredni a vychodni Evrope jsme suverenne nejrovnostarstejsi (nebo jak to nazvat) a nevypada to, ze by se to melo menit. Aji to Slovensko - clovek tam ma pocit, ze kazdej tam ma Q7 nebo X5 (kazdej jo - ale jen z tech, co clovek potka)...
Jidelni vuz - jako jo, ale ty bys furt nekam chtel nekoho zvat... S obchodnim partnerem zase tak casto cestovat nebudete. Casteji je to tak, ze ty jedes za nim nebo on za tebou. No a to kafe si muzete dat na miste, kam vam ho donesou. Nebo jinak - kdyz uz by ten vlak byl, tak at tam je. Ale nestavel bych to na nem:-)
2x2 - to je prave hrozne malo. Co ty vlaky budou delat pres den? Teda ne ze by se do Vidne dalo jet z Prahy za den 5x, ale i tak tam jsou dost prostoje. K tomu cely vikend. Ten napad je dobrej, o tom zadna (klidne i s tou cenou - tady cena v podstate nehraje roli - letenka do Vidne taky neni za petikorunu), ale abych tak rekl - letadla na zemi nevydelavaji a s tim marketing nic nenadela.
(Pak jeste technickej problem - z Ostravy do toho Krakova poradne neni trat, s cimz my (Cesi) asi nic neudelame)
11.12.2008 (0:44)  
Ale ano, před 12 lety byl GINI index v ČR 24. Průměrný GINI index v EU-25 přitom narostl o 2 procentní body jen od roku 2003, v ČR se tedy nůžky mezi chudými a bohatými rozevírají pomaleji než jinde. Kdo nevěří, ať si udělá výlet třeba do Brazílie, nebo aspoň do Portugalska.

Co se týče jídelního vozu: Obchodního partnera nepozvu "na stojáka" do baru (jako v pendolinu). Solidní catering je vedle prostoru, pohodlí a technického vybavení základ luxusu. Ty 2 × 2 vlaky (1 ráno, 1 večer, pouze v pracovní dny, žádné další cesty, max. prodloužení do Vídně/Krakova) je jen můj odhad, pokud by dráhy chtěly nabídnout přitažlivější standard než místa v oddíle AB, chtělo by to nejprve komplexní průzkum trhu, koncepční marketing a testovací provoz a celou dobu soustavné PR.
registrovaný uživatel sAd 
11.12.2008 (0:39)  
M 11.12.2008 (0:34): Ano, je to tak. Tím, že ČD prostě nemají dostatek vozů stejné úrovně, nejsou schopny zajistit stejnou kvalitu u všech vlaků a že rozdíl Bmz versus B je hodně propastný. Ale to je téma k jinému článku a zde je to off topic.
A abych pravdu řekl, tak vůbec nejsem proti opětovnému zavedení příplatků IC/EC, protože dnes to stejně suplují místenky, kterou člověk na hlavních tazích prostě mít musí (pro sezení).
registrovaný uživatel José 
11.12.2008 (0:38)  
myrha: MY platíme luxus těm nahoře a to mi nelíbí!!!

Pokud vím, tak jízdenka do tohoto vlaku nebude zadarmo, ba ani pro cestující tímto vlakem nebude pořádána veřejná sbírka jak se snad domníváš. Takže luxus si zaplatí oni sami.
registrovaný uživatel M 
11.12.2008 (0:34)  
sAd - uz jsem o tom problemu Bmz-B psal. Je to proste problem nedostatku vozu. Rozdil mezi Bmz a B by resil jedine priplatek. Pokud je tech Bmz malo a priplatek neni, tak co ted? Bud pojedou dva vlaky (takze naklady krat dve - ale porad tam bude "problem" v tom, ze soubezne vlaky porad nebudou odliseny cenou, takze nebude klice, kdo kam ma jit nastoupit) nebo to musi byt takovej hybrid. Jine reseni, bohuzel!, neni mozne:(

Mates - co treba oslovit vedeni svych obchodnich partneru? Jako jeden z moznych zpusobu, jak "vytipovat" bohatsi lidi...

Web (edit) - clovece, ty musis byt stejne blbej jako ja:-) Protoze ja nicemu nerozumim a ty napises uplne stejnej blabol:-))
registrovaný uživatel José 
11.12.2008 (0:34)  
Koyot:nechápu proč nás tady názýváš proletáři, asi nevíš kdo to je. S těmi potrefanými prakticky vylučuješ diskusi, to je jako kdybys tam napsal, kdo na můj příspěvek reaguje je vůl.

Ahoj, promiň jestli to na tebe takhle působilo. Tím slovem jsem v nadsázce nazval ty, kteří zde (pravděpodobně) v závisti vůči těm, kteří oním vlakem pojedou, vykřikují věty typu

"jeden superluxusní vlak a vedlo totho několik tisíc tragických vlaků" atd..

T.j. výkřiky do tmy, které sice s tématem zdánlivě souvisí, ale ve skutečnosti jsou naprosto irelevantní.
registrovaný uživatel Web 
11.12.2008 (0:32)  
Mates: Jak by je vyselektovali asi? :-) Jenom takhle v noci mě napadá sto a jedna možnost, všechny křišťálově čisté. Stačí obeslat vrcholové vedení partnerů, obeslat vrcholové vedení akciovek co si vytáhnou z paty, určitě mají spoustu firem se kterýma spolupracují marketingově, ... 90 lidí, co to je!

Já to vidím jako daleko jednodušší věc než obeslat "20000, 22-26, VŠ ekonomika, Praha", což je takové běžné zadání pro marketing :-)
  1 ... 11 12 13 14 15 ... 20      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko