..: S novým luxusním produktem Bohemian Train na Eltona Johna :..

jídelní vůzPraha - České dráhy v nejbližších dnech vypraví speciální vlak s nadstandardními službami, určený pouze pro cestující směřující na koncert Eltona Johna. Vlak bude sestaven ze dvou vozů první třídy řady Ampz, dvou restauračních vozů WRmz, lůžkového vozu WLABmz a vozu druhé třídy řady Bee či Bmz určeného pro služební účely. Vlak ponese komerční název Elton John Train a je součástí nového projektu vlaků pro movitou klientelu typu Bohemian Train. Souprava pojme maximálně 90 cestujících. Cena nejlevnější jízdenky se pohybuje okolo 20 000 Kč a zahrnuje přepravu, catering ve vlakové restauraci TaiTTinger a drinky v Bugy's baru.

Svézt se tímto luxusním vlakem ovšem nemůže každý, kdo by měl dostatek peněz na zaplacení jízdenky. České dráhy rozeslaly přesný počet pozvánek VIP klientům. Vlakem podle neoficiálních informací pojedou také zástupci generálního ředitelství drah. Tiskový mluvčí ČD Ondřej Kubala tvrdí, že půjde o cestu veskrze služební. „Mezi cestujícími je výhradně byznys klientela. Čtyři naši manažeři vlakem pojedou, ale bude to pracovní cesta. Jsou tam jako organizační tým,“ prohlásil Kubala. „ČR je jednou ze zemí, kde je nárůst bohatých a velmi bohatých lidí v přepočtu na počet obyvatel na nejvyšších místech v rámci Evropy. Postupně jim chceme dokázat, že cestování vlakem je kvalitní a perspektivní způsob dopravy, kterého se není třeba bát,“ píše se v odůvodnění pilotní akce

Celé netradiční putování bude zahájeno slavnostním přípitkem speciálním drinkem Elton John. Cesta do Berlína bude plná gurmánských zážitků připravených kulinářským mistrem Dušanem Jakubcem a jeho týmem. Pročtením přiloženého menu si můžete naladit chuťové pohárky již nyní. Vybrané pokrmy skvěle doplní ušlechtilé exkluzivní šampaňské Taittinger,“ lákají dráhy cestující ve speciální VIP brožurce.

Takové plány se ale nelíbí odborářům. „Působí jako červený hadr na býka v době, kdy dráhy nejsou schopny zabezpečit odpovídající úroveň vlaků pro obyčejné cestující,“ řekl mluvčí federace strojvůdců Libor Poláček. Připomněl, že dráhy například dosud nevypsaly výběrové řízení na 100 starších vozů ze zahraničí, ačkoliv o tom mluví již několik měsíců. A při současné krizi ve flotile osobních vozů pro vlaky vyšší kvality se nabízí otázka, kde tyto moderní vozy vezmou? Oba jídelní vozy budou staženy ze zálohy. Pokud ale žádná záloha nebude, budou staženy s mezinárodního expresu 100/101 do Lublaně, což případně jistě ocení cestující tohoto mezinárodního vlaku vyšší kvality. Dva vozy Ampz143 budou staženy z vybraných vlaků směřujících na severní Moravu. Cestující se tak s nimi pravděpodobně nesetkají na vlacích IC 516 a IC 517 Leoš Janáček, IC 582 a IC 583 Jan Perner. V nejkrajnějším případě se takovýto vůz neobjeví ani na vlacích Ex 140 a Ex 141 Beskyd, EC 142 a EC 143 Odra či EC 278 a EC 279 Jaroslav Hašek.

Dráhy ve svém prohlášení navíc důrazně upozorňují, že tento vlak provozují výhradně na své podnikatelské riziko a vlak tak není placen z veřejných zdrojů. „Projekt Bohemian Train je založen na komerční bázi, cestující hradí náklady spojené s touto cestou a jeho cílem je vytvořit dlouhodobě ziskový produkt pro ekonomicky silnou cílovou skupinu,“ tvrdí Petr Šťáhlavský z tiskového oddělení ČD. Vozy řad Ampz, Bmz, WRmz a WLABmz byly pořízeny z prostředků dopravce a úvěru u společnosti EUROFIMA.

Vlak vyjede zítra 11. prosince z Prahy hlavního nádraží mezi 10-11. hodinou v čele s lokomotivou 371.201 v celočerveném ex-DB laku. Cestující budou odbavování od 9:30. Každý z nich se pak může účastnit coffe breaku s ochutnávkou luxusního druhu šampaňského. Příjezd do Berlína je plánován na 16:00. Tento čas je ovšem pouze orientační a může být pozitivně i negativně ovlivněn aktuální dopravní situací. Na cestu zpět se vlak z Berlína vydá přibližně ve 23:30.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, ŽelPage, Novinky.cz, Aktuálně.cz


Samir Lepara | 10.12.2008 (19:10)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 20      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
10.12.2008 (22:29)  
Mates: neostrouhají, nějaké sankce za nevyjetí jv existují.
registrovaný uživatel XYZH  mail  
10.12.2008 (22:24)  
Nejde to slušně promiňte:

ČD je zkorumpovaný ústav plný debilních mozků a tento projekt to dokazuje.
Garantuji jim, že pokud někde bude chybět vůz na IC/EC/EN a já v tom vlaku budu, tak udělám takový bordel, že to panu průvodčímu skutečně nezávidím!!
ČD DO HNOJE!!!!
registrovaný uživatel Mates 
10.12.2008 (22:11)  
Nasazení výše uvedených vozů nesmí být důvodem pro uplatnění sankcí od JLV a.s. vůči ČD a.s. za nepřistavení vozů plánované řady.

hm a to konkretne u plecnika bude jak, pokud vim tak jlv zde provozuje francizy, takze ti co to maj pronajaty proste ostrouhaj ?

jinak si opravdu nejsem jistej cistotou takovyhle akce, jak slozenim cestujicich - na zaklade ceho nebo kdo vybral konkretni lidi co dostali pozvanku - vede si CD snad databazi lidi a jejich prijmy? proc se to az do provaleni vicemene tutlalo a ofic. tiskove zpravy o takovych projektech v budoucnu se objevily az po te co se v tom postourali novinari... pokud koukam tak listek na eltona v 1. kategorii stoji 249EUR, par beden sampusu, zasoba chlastu v tom jejich baru, asi ne levnej kuchar + platy dalsich X lidi kteri museji poslouzit tehle saskarne.. no nevim zkratka
10.12.2008 (22:08)  
Tady je přesně vidět pohrdání normálními cestujícími. Pro VIP všechno, pro pracující 451 a 810. Ještě že přes den po 090 nepojedu, předpokládám že 2 hodiny před a 2 hodiny po se po trati nepohne ani kolo.
10.12.2008 (22:04)  
Tak oni se na nabrezi ani nemuseji snazit, pac vsechen sevis zajisti JLV.....Ja bych tam dal razeni 2* A149 s hnedym prosedelym a zavsivenym plysem, uhlak a BRcm nebo nejakou vrzajici neRICovou hospodu na 140....Byla by to jedinecna prilezitost, jak by mohli lidi z Nabrezi videt, v cem jezdi bezni cestujici...Obavam se, ze cela akce bude stejne prodelecna a ze 99% procent cestujicich beznym vlakem stejne nikdy nepojede...
registrovaný uživatel koyot 
10.12.2008 (21:57)  
José: nechápu proč nás tady názýváš proletáři, asi nevíš kdo to je. S těmi potrefanými prakticky vylučuješ diskusi, to je jako kdybys tam napsal, kdo na můj příspěvek reaguje je vůl.
I když jsem ekonomicky smýšlející člověk a fandím kapitalismu, tohle mi přijde jako provakace těch x procent lidí, kteří dávají drahám vydělat to málo, co vydělají. Že úroveň vlaků je mizerná a tohle ji ještě snižuje, tak o tom taky nepochybuji. Jinak jezdím odpornými béčky mezi Hradcem a Plzní a nevím, proč bych si na tu 4 hodinovou Odyseu nezasloužil slušné vagony, které dráhy přeřazují na tenhle vlak.
10.12.2008 (21:52)  
No já nevim co vám na tom projektu zase nevoní. ČD se snaží získat všechnu klientelu - tu normální na regionovy na lokálkách, S-Bahny, Pendolino, snížení příplatku na 1. třídu. No a taky tu vyšší klientelu na akce podobného typu. Nějaké peníze z toho taky přibudou. Někdo tu píše že se ČD nedovedou postarat o normální kvalitu na normálním rychlíku. Ale kdyby tenhle projekt nebyl, tak se nic nezlepší. Ale takhle alespoň nějací zákazníci taky přibudou. Jsou to též zákazníci, ČD se i jim snaží vyjít vstříc. Zákazník nerovná se pouze obyčejná vrstva lidí
registrovaný uživatel pekař 
10.12.2008 (21:40)  
Já nevím, co se řeší. Ampz na trati do Ovy chybí poměrně často, lidi si zareptají a příště tím vlakem jedou stejně zas. Maximálně přesedlají do Penda. hrůůůza...
registrovaný uživatel JK ml. 
10.12.2008 (21:34)  
No řekněme že jsem ekonomicky movitá klientela a nepoužiju tento vlak. Ale řeknu na mezinárodní pokladně ČD : - zítra potřebuju do Berlína - přes den tam 1. třídou EC(a jestli se dá v jídelním voze příslušného vlaku, který mi vyberete zakoupit svačina, oběd + nějaká štamprle něčeho alkoholického šumivého + odp taky něco k zakousnutí) Na cestu zpět do Prahy bych chtěl nastoupit také zítra před půlnocí do EN, požaduji samostatné lůžko v klima kupé, před jízdou kdyby bylo něco k zakousnutí + ráno snídaně).......Nedostanou vlastně mamažeři takřka slevu z mezinárodního tarifu???? Jak tohle bude ziskové za 20000Kč*90 ( a dlužno doznat že při takovém obsazení se budou manažeři dost mačkat :-)) případě max obsazení po odečtení všech nákladů to se nechám podat.....Ale fandím tomu :-)
registrovaný uživatel hradec 
10.12.2008 (21:07)  
M: jízdní řád ke stažení je stránkách ČD.
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 20      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko