..: Nové VŘ na modernizaci 68 dvoučlánkových motorových jednotek :..

810.593Praha - České dráhy vypsaly další výběrové řízení na obnovu svého vozového parku. Tentokrát jde o modernizaci 68 motorových vozů 810 a stejné množství přípojných vozů řady 010 na dvoučlánkové motorové jednotky za předpokládanou cenu 1,565 miliardy Kč bez DPH, tedy 23 milióny za jednotku. V současnosti u ČD již probíhají dvě dodávky modernizací na dvou- a třídílné motorové jednotky 814 a 814.2. Původní výběrové řízení na jednotky 814, kterých v současnosti jezdí již 67, počítalo s dodávkou 100 kusů a případnou opcí. České dráhy se ale dle TV Nova rozhodly, že kvůli potížím s dodavatelem a jeho neochotou řešit časté problémy tuto opci nevyužijí a vypíší nové VŘ s přísnějšími podmínkami.

Regionova Trio, foto: zhmZajímavostí je, že v současném výběrovém řízení není, narozdíl od těch předešlých, uvedeno, na jakou řadu se budou vozy modernizovat. České dráhy tak buď počítají s tím, že se do nového výběrového řízení přihlásí i jiný než současný dodavatel, nebo jsou nově zadány odlišné požadavky oproti původním modernizacím, ze kterých vyplyne nové číselné označení. V každém případě lze ale předpokládat, že i tyto motorové jednotky budou alespoň částečně nízkopodlažní, protože České dráhy v současnosti plánují nakupovat pouze vozidla (kromě vozů klasické stavby), přizpůsobená pro hendikepované cestující.

zdroj: isvzus.cz


JiříK. | 18.2.2009 (10:41)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
18.02.2009 (11:55)  
Néé, další regiošuky už ne!
registrovaný uživatel ARpeer  mail  
18.02.2009 (11:55)  
Šukafony bych nechal dožít, ale vyměnil bych sedačky, jak je to v některých 810 např. na liberecku. A místo toho se soustředil na nákup nečeho nového. To, že by se daly Desira atd. na hlavní tratě je jistý, už jen proto, že je tu trend neobjednávání dopravy kraji na lokálkách.
registrovaný uživatel Werkie  mail  
18.02.2009 (11:48)  
Šukafony jsou hrozné, ale jak se tady píše, díky nim žijou lokálky. A hlavně se s nima něco dělá z pohledu zákazníka. O poroti béčkům, která se tak možná jen přelakují...
registrovaný uživatel pekař 
18.02.2009 (11:45)  
Szkt: tak pokud by tyhle rekonstrukce jezdily jen na výkonech pro ně vhodných, je všechno v pořádku. Vždyť i maďaři je rekonstruují. Potíž spíš je, že kromě nich nic jiného není.
18.02.2009 (11:44)  
Přesně tak dokud budou jezdit šukafon budou lokálky žít, desira pokud se koupí stejně dají na hlavní tratě.Kdyby tuto zakázku vyhráli slováci a udělali řada 813 pro nás to by bylo docela použitelné.
18.02.2009 (11:31)  
SzKT ale ved aj u nas sa robia reko 810, takze aj nam by sa patrilo dat si ich do znaku :D . Aj ked mame 813/913 len 29+12 pribudne z dalsej serie...
registrovaný uživatel Petr Mareš  mail  
18.02.2009 (11:31)  
No dokuď bude šukafon a regiošuk jezdit, tak aspoň budou fungovat lokálky...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.02.2009 (11:25)  
... pripadne rovnez lze aktivovat zbylé M 131, protoze nekteré mají ve realné sluzbe najezdeno mene roku, nez nejstarsí sukafony ....
registrovaný uživatel SzKT  mail  
18.02.2009 (11:20)  
Skvělé, možná by stálo za to dát si šukafon do státního znaku!! Všude v Evropě nakupují Desira, Talenty, FLIRTy, Minuetta atd. atd., jen my u nás budeme bastlit šukafony do nekonečna a ještě bychom snad na to měli být pyšní!
Budu blejt, velebnosti...
18.02.2009 (11:19)  
Osobně bych taky šukafony maximálně opravoval, ale raději bych nakoupil méně nových vozidel, která mají na rozdíl od toho regiopaskvilu budoucnost...
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko