Brno — Minulou sobotu, 7. srpna 2010, se mělo uskutečnit otevírání obálek s nabídkami na 50 osobních vozů pro plánovanou dálkovou dopravu společnosti RegioJet. Potencionální dodavatelé si však vyžádali spoustu dodatečných informací pro zpracování nabídky a společnost RegioJet se rozhodla prodloužit termín pro podávání nabídek do 31. srpna letošního roku. Regiojet potřebuje pro start své první dálkové linky mezi Prahou a Ostravou se zajížděním některých spojů do Třince a Žiliny celkem 30 vozů na sestavení šesti pětivozových souprav. Podle informací provozního ředitele společnosti Jana Paroubka si prozatím vyžádalo zadávací dokumentaci celkem 12 firem. Tento počet ovšem ještě nezaručuje, že stejný počet firem nakonec podá svou nabídku. Například při výběrovém řízení Českých drah na 33 nízkopodlažních motorových vozů nakonec podal svou nabídku jen jediný uchazeč z 11, kteří si zadávací dokumentaci vyzvedli. České dráhy také dnes, podobně jako Regiojet u výběrového řízení na 50 osobních vozů, prodloužily termín jednoho ze svých výběrových řízení. Termín pro odevzdávání nabídek na 8 dvoupodlažních jednosystémových elektrických jednotek byl posunut z 23. srpna letošního roku o zhruba měsíc, na 27. září.

Netřeba oddělovat firmy. Stačí v rámci jedné firmy oddělovat učetnictví.
Jistě ano. Jestli tedy ČD a.s. neprovozuje marginálně i nějakou nákladku.
Vzhledem k tomu, že se prodlužovalo, tak třeba ... nikdo? ;-)
Pro jistotu připomínám že IC/EC jsou už nějakou dobu v rámci ZDO dotované/dorovnávané též, jediné vlaky které jezdí ČD na vlastní triko jsou kategorie SC (v principu Potěmkiny).
Dumám jak velkou má Jančura šanci že by mu rakušáci byli ochotní prodat (jejich poněkud přebytečně nasmlouvané) RailJety - pokud ano tak za tu cenu o které se mluvilo (řádově 35M za vagon) by to pro něj podle mě měl být velice slušný kšeft.
Jinak to že má ve výběrovém řízení napsáno něco o 25M je nejspíš jeho čistě orientační číslo, jelikož jako soukromník není vázaný žádným zákonem o veřejných zakázkách tak si může udělat výběrové řízení víceméně jakým způsobem uzná za vhodné, a tím pádem uváděná částka nemusí být ani minimální, ani maximální ani nic jiného. Též ho nic nenutí si vybrat z toho co mu nabídnou to nejlevnější, je to čistě na jeho uvážení. V tomto se to od výběrových řízení ČD docela liší, má podstatně volnější ruku.
Sice ani on není prostý "nesplněného slibování" ála ČD, ale předpokládám že když už dal peníze za lokomotivy tak už má poměrně slušnou pobídku pokračovat a neodpískat to v půlce. Už bysme tkovou jednu demonstrační linku potřebovali jako sůl, proto mu v tom celkem fandím...
Takze kde je pravda? Jsou potemkiny jedine nedotovane verejne spoje pod hlavickou CD, nebo ne?
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










