..: Petr Fejk se stane ombudsmanem kvality Českých drah :..

Petr Fejk, foto: Wikipedia Commons/Egg Praha — České dráhy neustále pracují na zvyšování kvality svých služeb – posledním počinem bylo zavedení prémiových služeb v první třídě několika vybraných vlaků. Mezi tyto kroky jistě také patří zřízení postu ombudsmana kvality. Od 1. března 2011 bude dohlížet na kvalitu poskytovaných služeb bývalý ředitel pražské ZOO, Petr Fejk. Právě od Fejkových úspěchů a zkušeností ve vedení ZOO si České dráhy stejně jako ministr dopravy slibují výraznou pomoc v boji s přicházející konkurencí.

Fejk by se měl starat o zlepšení komunikace drah s veřejností, zejména pak při vyřizování stížností a podnětů došlých do listárny, další systémové změny kvalitativních standardů služeb a školení personálu. Dohlížet bude také na nové projekty pro cestující, mezi které patří i zmíněné služby ve vozech první třídy. Důležitým aspektem pro cestující je mimo jiné i chování vlakových čet, což připustil i samotný generální ředitel ČD Petr Žaluda. Vzorem pro ČD mají být Německé či Rakouské spolkové dráhy.

Post ombudsmana kvality byl v rámci Českých drah vytvořen až v těchto dnech; dosud byly standardy služeb zejména v kompetenci Odboru produktů a obchodu ČD.

Zdroje: České dráhy; foto: Wikipedia Commons


Aleš Petrovský , Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.2.2011 (2:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 10 11 12 13 14      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Oto 
23.02.2011 (10:42)  
A nemusí se jednat ani o mimořádnost:

U DB nejen, že průvodčí informuje o výši a důvodu zpoždění (a to ještě před odjezdem vlaku), on se ozve i když je ve stanici "jen" pravidelný delší pobyt (srovnej Kopidlno). A před významnými uzly informuje o přestupech a číslech kolejí, odkud přípoje jedou.
23.02.2011 (10:33)  
Aleš Petrovský - neinformování o mimořádnosti je běžný stav třeba v úseku Pardubice hl.n - Pardubice-Rosice n. L., kde se běžně stojí někdy přes 10 minut, ač většina vlaků má pobyt minimalizovaný na poznámku "vlak může odjet do cílové stanice po ukončení výstupu/nástupu cestujících". O ujetých přípojích a tím i naštvaných cestujících ani nemluvě.
registrovaný uživatel Mikeš  mail  
23.02.2011 (10:18)  
Fejk je podle mě dobrá volba. Pražská zoo je díky němu o mnoho hezčí a příjemnější, tak doufejme že se mu to povede i u ČD. =)

to naroznej: Co máte proti zaměstnancům ČD mohu li se zeptat? Podle mě jsou to většinou příjemní lidé. Myslím těm co jsou bezpřostředně v provozu, o těch nahoře se nemusíme bavit.
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
23.02.2011 (10:14)  
Myšlenka je to hezká, skoro se všemi názory v diskuzi lze souhlasit.
Pan Fejk se pravděpodobně se situací v ČD seznámí celkem rychle, pojmenuje problémy, načrtne řešení… A pak, jsme-li optimisty, bude toto řešení uvedeno do praxe. Jsme-li spíše pesimisty, tak bude k jeho nápadům přistupováno ala ČD (a obecně ala státní podnik): uvést do praxe něco, co vypadá jako to, co bylo navrženo, ale ve skutečnosti si to poupravit k obrazu svému, takže z toho vyleze nějakej nesmysl; odmítnout nejlepší řešení problému jako z toho či onoho důvodu neproveditelné a nutit p. Fejka najít jiné řešení; ignorovat jeho návrhy tak dlouho, až sám zklamaně odejde.
Ale tohle musí u ČD vědět sami nejlíp, takže pokud by se to mělo ubírat tou pesimistickou variantou, nebyl by vůbec důvod ho najímat…
23.02.2011 (10:14)  
Borovička: Stejně jako věřím, že se pan Fejk naučí cenovou a firemní politiku ČD, a.s., tak věřím, že vy se naučíte psát relevantnější a méně zakomplexované komentáře
JK ml.: A psal jste někam podnět, kdy a ve kterém spoji jste nebyl informován při mimořádnosti? :-) Nebo jde o další z mnoha tradičních výkřiků na stranu ČD typu: Vlaky ČD jsou staré, vlaky ČD jsou špinavé, vlaky ČD jezdí pozdě... A podobně? :-)
honzatvs: Ano, pan ministr podporuje tento krok ČD, aby stejně jako ostatní firmy, byly více konkurenceschopné.
23.02.2011 (9:48)  
Podle mého názoru je funkce ombudsmana u ČD naprosto zbytečná. A je vcelku jedno , zda je obsazena panem Fejkem nebo někým jiným.
Proto , aby se řada věcí u ČD zlepšila , jsou zapotřebí jednak peníze , poté je třeba změnit myšlení zaměstnanců a myšlení a chování cestujících. Na to sehnání peněz by pan Fejk mohl být celkem v pohodě . I když shánět prachy pro ZOO je daleko jednodušší , než pro ČD.
Změnit myšlení zaměstnanců a chování cestujících je nadlidský úkol pro kohokoliv- to bude chtít obměnu tak dvou-tří generací.
registrovaný uživatel reilly 
23.02.2011 (9:46)  
Cokoliv, co zlepší chování personálu ČD vůči cestujícím, může být ve výsledku jenom prospěšné pro obě strany. Otázka je, jestli zrovna tohle je cílem akce.
23.02.2011 (9:45)  
Kolik by stál rychlík z Brna do Prahy nevím. S cenovou politikou Českých drah se musím teprve seznámit.

Kdyby věděl, odpověděl by, že za jednoho dospělého v 1.třídě je to podle druhu jízdenky 50-474 Kč. Takže se ptám stejně jako Flexaretista: A co jako?
23.02.2011 (9:45)  
České dráhy stejně jako ministr dopravy slibují výraznou pomoc v boji s přicházející konkurencí.

To je z tiskového prohlášení ČD??? Co tam má to MD proboha znamenat?? To má snad garantovat rozvoj konkurenčního prostředí (a tváří se že i chce), tohle je věc ČD...
23.02.2011 (9:43)  
Některé názory, co tu zaznívají jsou opravdu idiostské, to nejde jinak říct a tentokrát už to nedokážu přejít.

Myslím, že to není krok špatným směrem. Ale jakou má šanci na úspěch...obávám se, že u ČD spíš New York než ZOO Praha... :-( A hlavně zde nebude ředitelem, takže možnosti a pravomoci značně omezené...vidím to spíš na marný boj s větrnými mlýny. Ale třeba se pletu, ostatní manageři ČD mu budou silně naslouchat, bude mít autoritu...přál bych si to jako zákazník.
  1 ... 10 11 12 13 14      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko