..: Německé dráhy se bojí o ztrátu cestujících na dálkových trasách :..

ICE-T, foto: Tomáš Kubovec Berlín — Nejpozději v prosinci tohoto roku by měly dostat autobusy na dálkových linkách v Německu zelenou. Začnou tak konkurovat největšímu německému železničnímu dopravci Deutsche Bahn (DB). Záležet nyní bude na rozhodnutí německé vlády. Pokud se tak stane, cestující bude mít v roce 2012 na výběr, zda z Berlína do Mnichova pojede autobusem nebo vlakem. Německé dráhy upozorňují, že v této souvislosti může, ale nemusí dojít ke zrušení některých spojů. ICE by tak nemusely zajíždět například do měst jako je Lipsko či Erfurt. Obchodní ředitel sdružení soukromých železničních dopravců Mofair, Engelbert Recker, je ale přesvědčen, že liberalizace dálkové dopravy v Německu bude pro Němce výhodná. Poukazuje na to, že ne všichni si mohou jízdné dovolit a pro takové cestující by byl autobus cenově příznivější alternativou. Německé dráhy by to navíc mělo motivovat k investicím do modernizace sítě.

Zdroje: Frankfurter Rundschau, RP ONLINE


miropiro | 16.6.2011 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Německo


  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
16.06.2011 (10:29)  
M: Napriklad tak, ze je prima, kdyz vyrobce dostane zaplacene dva mesice predem...

Jako že to někdo "zevnitř" skoupí a pak to s marží přeprodává dál? No - pravda, nedivil bych se už ničemu.
Registrierter Benutzer M 
16.06.2011 (10:21)  
naroznej - kasli na nej, je to (Deadeye) prudic. Obrat se na mne, prirazim jen 40-80%:)
Registrierter Benutzer M 
16.06.2011 (10:20)  
Jak jinak vysvětlit fakt, že lístky na noční vlak přes Německo je někdy problém zabukovat už těch 60 dní dopředu??
Napriklad tak, ze je prima, kdyz vyrobce dostane zaplacene dva mesice predem...
16.06.2011 (10:19)  
to naroznej: Ok, a Vy se chováte nezmrveně? V tom případě až budete cokoliv potřebovat koupit, prosím obraťte se na mne. Milerád Vám vše prodám s padesátiprocentní či stoprocentní přirážkou, abyste nemusel lamentovat nad zmrveností a nízkou cenou. Ano lidi hledí na cenu a je to naprosto normální a logické a nikdy to nebylo jinak. To, že nyní je třeba zboží realitvně nekvalitní je dáno jeho spotřebností. Dřív jste si kupoval Tv na 20 let, protože stejně za těch 20 let o moc lepší modely nebyly. Dnes i kdyby někdo nabídl kvalitní věc, tak si to nikdo nekoupí, protože za pět let jsou výrobky dané kategorie někde jinde. Pokud jde o dopravu, tak bohužel vlaky jsou moc drahé. Tarify nepřehledné, slevy také. A ještě k tomu je potřeba je dotovat ze společných peněz na rozdíl od třeba leteckých přepravců. To je skutečná zmrvenost.
16.06.2011 (10:19)  
Jo a tady pro pobavení o těch nízkonákladovkách:

www.youtube.com/watch?v=HPyl2tOaKxM

Nemyslím si, že by všichni "loukosti" byli špatní, na kratší vzdálenosti je to účelně vynaložený peníz, ale nápad Ryanairu, že by se létalo na stojáka (pokud to nebyla kachna) mě dost překvapil. Stejně tak ty cavyky se zavazadly - vím, že se to letadlo musí zaplatit nákladem, který veze, ale je to buzer...

M: o tom žádná, nepochybuju, že se autobus na těch relacích uživí z lidí, kterým nevadí úbytek komfortu a kteří jdou po ceně. Třeba Eurolines přes Německo - dost vytížené spoje.
Registrierter Benutzer M 
16.06.2011 (10:19)  
Krome toho, autobusy jsou o dost levnejsi nez ICE, takze i to bude hrat velkou roli. Je potreba to videt aspon trochu objektivne. Ja bych asi z Berlina do Mnichova busem jet nechtel, ale jiste si to zakazniky najde a to i v Nemecku.
16.06.2011 (10:08)  
Myslím, že lidi, kterým jde o spolehlivost a rychlost přepravy, se z vlaku do autobusu, který ve špičkových časech zatuhne "in der Stau", raději nepřesunou.

Kromě toho - ICE jsou o dost rychlejší než autobusy, takže i to bude hrát roli.

Navíc: k tomu, aby nahradili jeden ICE autobusy, museli by jich vypravit tak šest, možná i víc podle obsazení soupravy (myslím, že to jezdí dost plné).

A ještě jedna poznámka: o dálkovinu na dráze je stále zájem. Jak jinak vysvětlit fakt, že lístky na noční vlak přes Německo je někdy problém zabukovat už těch 60 dní dopředu?? Několikrát jsem jel Phoenixem - a byl vždy celkem našláplý.
16.06.2011 (9:58)  
Dálkové autobusy jezdí v Německu už dnes, např. Berlin-Linien-Bus (https://www.berlinlinienbus.de/ueber_uns/deutschland_blb.pdf). Berlín - Drážďany, Berlín - Hamburg od 9 EUR.
Jinak to lamentování, jak je zmrvený svět, kde lidi létají s nízkonákladovkami, zatímco předražené šmejdské služby na socialismus vzpomínajících ČSA je nechávají lhostejnými, hodnotím za zblitek týdne.
Registrierter Benutzer kobros 
16.06.2011 (9:32)  
naroznej: a jinak vse v poradku?
Clovek se snad celkem prirozene chce mit lepe. A to je vubec motor pokroku a zmeny sveta. Pokud nekdo chce menit svet, aby se se vsichni meli lepe vede to do nikam. To je ideologie a je jedno jestli je hneda, ruda nebo nejnoveji v Nemecku zelena. Vysledek je vzdy stejny.
16.06.2011 (9:22)  
naroznej:
Dnešní svět je totálně zmrvený a lidi jdou po ceně.
Co je na tom zmrveného?
Již od pravěku se každý člověk snaží maximalizovat svůj užitek.
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko