..: LEO Express poptává další elektrické jednotky :..

Vizualizace jednotky Stadler FLIRT na spoji LeoExpress dopravce Rapid Express, foto: Rapid ExpressPraha — Společnost LEO Express, jež chce v prosinci 2012 vstoupit na komerční linku Praha - Ostrava, poptává další elektrické jednotky. Prvních pět souprav typu FLIRT od firmy Stadler, určených na ostravské expresy, je právě ve výrobě v švýcarském Bussnangu, přičemž první kus by měl být dokončen k 11. listopadu 2011. V březnu příštího roku by se pak první dvě soupravy měly začít testovat na zkušebním okruhu u Velimi. Souběžně LEO Express vyhlásil další dvě výběrová řízení na 5 a 7 elektrických jednotek pro další plánované trasy. Těmi by měly být linky Praha - České Budějovice a Ostrava - Vídeň. Nabídku do tendru kromě Stadleru podali rovněž výrobci CAF, Končar a PESA. Právě poslední jmenovaná společnost se spolu se Stadlerem uchází o dodávku 9 motorových vozů pro České dráhy, které je do dvou let nasadí na regionálních linkách v Pardubickém kraji.

Zdroj: Železniční magazín 7/2011


JiříK. | 11.8.2011 (16:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Sim 
11.08.2011 (16:52)  
Luxian > ad datum ... zbyva jen doufat, ze nebude stejne pruserove jako to same v osmickach.
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
11.08.2011 (16:50)  
-> PavelZ (16:14): To bude asi tím, že soukormý dopravce chce opravdu existující a ověřené jednotky a ne nějaké imaginární, u kterých nemá jistotu, že k určenému datu opravdu budou jezdit a budou schválené v okolních státech.
Ale jinak velice trefná poznámka.
11.08.2011 (16:45)  
Super, jen tak dále. Zatím zbytečně nekecají a makají. Ještě odladit na úrovni MD ČR integrovaná prodejní místa pro jízdenky tak, abych nemusel řešit nákupy jízdenek při cestě po 4 tratích u 3 dopravců, a svět bude úplně růžový.
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
11.08.2011 (16:43)  
Je vidět, že o malé zakázky velké firmy moc nestojí. Žádný Siemens, Bombardier nebo Alstom. Ale o to líp, aspoň všude nebudou jezdit jen Talenty a Desira. I když Flirtů už je po Evropě docela dost.

Mimochodem 11.11.2011 je takové hezky symbolické datum :)
11.08.2011 (16:37)  
aron: Ale vždyť všechno tohle Škodovka také dokáže + poradit zákazníkovi co je pro něj (ní) nejvhodnější. :)
Až se díky jejím praktikám ČD položí (nekonkurence schopná a předražená vozidla s nejistým termitem), tak fakt nevím pro koho budou vyrábět. A že to nemusí trvat zase tak dlouho viz. Leo/Jančura.
Samo, že v té neschopnosti mají prsty i samotné ČD, nicméně při snaze to změnit, přes ty prsty pěkně dostaly.
11.08.2011 (16:33)  
Koukal jsem na nabídku zmíněných výrobců a opravdu mají co nabídnout. Na rozdíl od již zmiňovaného výrobce.
Registrierter Benutzer Pjetro 
11.08.2011 (16:32)  
Pavel Z: Pravda, pravda:) ... máš jednoho bludišťáka a já mokrej monitor:D
Registrierter Benutzer aron 
11.08.2011 (16:26)  
Pravdepodobne proto, ze Leosovi jde o dobrou cenu, vysokou kvalitu, a ujednany termin dodani.....
11.08.2011 (16:14)  
Jaktože se do soutěže nepřihlásila Škodovka, výrobce toho nejlepšího v železničním průmyslu? Že by malá provize?
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko