Praha — Kdo byl dlouhá léta zvyklý drobně snižovat cenu jízdného u Českých drah nákupem v eshopu nebo v automatu, má nyní smůlu. ČD totiž od září změnily znění svého Tarifu pro vnitrostátní přepravu cestujících a zavazadel (TR 10), kde byl původně tento bonus v hodnotě 3 % zanesen. Nově mohou zákazníci získat zpět tříprocentní část jízdného již pouze platbou prostřednictvím elektronické peněženky dopravce, a to stejně jako doposud bez ohledu na to, kde zákazník jízdenku koupí. Připomeňme však, že právě v eshopu ČD prostřednictvím elektronické peněženky platit nelze.
„Bonus za samoobslužný nákup byl nastaven jako motivační podpora pro zvýšení zájmu zákazníků o nákup přes eShop v době jeho rozjezdu. Nově chceme cestujícím nabízet výraznější akce v trvání několika týdnů, jejichž cílem bude přilákat na eshop nové skupiny zákazníků. Tyto akce ale budeme komunikovat až před jejich zahájením,“ uvedl mluvčí Českých drah Radek Joklík. Toto tvrzení dokládá i zmínka na samotném webu ČD: „V současnosti je připravován nový věrnostní program, u kterého předpokládáme zohlednění nákupů všech druhů jízdenek (vnitrostátních i mezinárodních). Jeho nasazení je plánováno ke dni počátku platnosti nového jízdního řádu, t.j. ke 14. prosinci 2014.“
Navzdory těmto změnám zůstává zachován bonus za nákup v elektronickém obchodě pro firemní klientelu, který se podle objemu plateb pohybuje od tří do deseti procent.
Zdroj: České dráhy
| 6.9.2014 (8:00)
Ono taky v Německu je za jízdu bez jízdenky rovnou pokuta (tuším 40 EUR) a ne nějaká směšná manipulační přirážka. (Směšná pro toho, kdo chce podvádět.)
Je to Aztec kod :) Ale ine ma zaujalo: Naozaj sprievodcovia CD nevedia tie Aztec kody z papierovych listkov nacitat POPkou?
SIM karty máte čtyři, ale IMEI jenom jedno. A až "po vás půjdou", tak věřte, že si jméno k vám přiřadí velmi rychle, podle lidí, kterým voláte ...
samozřejmě vím, jak jsi to myslel, ale jen pro přesnost: IMEI na desce se dá přepálit, případně lze desku vyměnit za servisní MB desku, která je nedohledatelná (a vůbec to nění složité, zvládne to i amatér).
nechtěl jsi spíš napsat SN, které je jedinečné?
Na Masaryčce jsou dva UNIPAJ. Jeden je rozbitý a druhý poflusaný od konce srpna do 3.9. ráno, kdy jsem tam byl naposledy.
Už mě ani nebaví psát stížnosti, aby to aspoň jednou za půl roku omyli.
Ono není důležité, kolik lidí se stejným jménem najdeme.
Důležité je, kolik takových je ochotno jet ve stejný den vlakem, přitom ale nejet spolu a navíc ochotných podvádět.
A nejdůležitější je, zda jich je více, než těch, které lpění na čísle průkazu odradí od jízdy s ČD.
No to si teda nemyslím. Kolik lidí se stejným jménem najdeme? Asi hodně. Já bych našel 2 další a nemusím chodit daleko.
U papírového lístku je ochrana řešena především tím tiskopisem s těmi ochrannými prvky. Je tam sice taky QR kód, nevím, zda obsahuje nějaký dig. podpis, ale to je stejně jedno, protože ho průvodčí nenačítá.
Vytisknout něco, co se podobá lístku, není triviální. Ne že by to nešlo, ale pokud někdo něco takového umí, tak se fakt nebude patlat s jízdenkama. Padělání bankovek, občanek nebo cestovních pasů, apod. vynáší více.
.., aby to vyvážilo ztrátu možnosti v celku anonymně cestovat?
"anonymně cestovat" chce jen pár excentrických jedinců. Naprostá většina lidí chce cestovat levně a rychle.
SIM karty máte čtyři, ale IMEI jenom jedno. A až "po vás půjdou", tak věřte, že si jméno k vám přiřadí velmi rychle, podle lidí, kterým voláte ...
Tak pokud mně někdo chytí na nádraží že jede autem mým směrem, tak jedu s ním, protože mně vyhodí u baráku a nemusím z nádraží, pokud mám koupený lístek, tak jedu vlakem. Taky ovšem většinou cestou vyslechnu mně to nestartuje, nedobíjí, nesvítí, chrastí autorádio a podobné stesky, takže to svezení není jen tak, a v baráku u kterého mně vysadí si vezmu jenom nářadí.
Parkoviště jsou jenom jako zástěrka, pod záminkou parkovacích mist pro uživatele hromadné dopravy se vytváří další parkovací místa pro další auta jejichž řidiči vůbec hromadnou dopravu nepoužijí.
SIM karty mám 4 a různě je přepínám, a ani jedna není nikde zaregistrovaná na jméno, takže identifikace by se možná povedla, ale docela obtížně. Když jsem jezdil na IN 100, tak si policie mohla jednoduše načíst, kde mně průvodčí kontroloval, ale už těžko mohli zjistit, kde jsem nastoupil a vystoupil. Taky mně to štvalo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










